Opinie użytkownika (1)

Od marca 2012...
Od marca 2012 jestem użytkownikiem Pakietu Vectry "telefon+internet+TV". Do dziś nie uzyskałam dostępu do numerów 0-700 (do tańszego dzwonienia za granicę). Zablokowali mi ten dostęp mimo że nie wyraziłam na to zgody. Żeby odblokować pisałam maile, wysyłałam dyspozycję listownie (w kwietniu 2012 !! -tego ode mnie zażądano), dzwoniłam na infolinie - wszystko na nic. Konsultanci godzinami coś sprawdzali -kazali mi czekać, po czym zapewniali, że już teraz napewno zostanie to odblokowane - ale niestety. Na maile otrzymuje tylko odpowiedź "zajmiemy się sprawą". Konsultanci są wyjątkowo niekompetentni i bezradni. TV też pozostawia wiele do życzenia. Bardzo częste są problemy techniczne i zakodowane są te programy, które mam w pakiecie. Często też zmieniane są numery programów.Internet rzadko osiąga zakontraktowaną prędkość.Mam zamiar wypowiedzieć umowę.

olmix

13.07.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
21.04.2022
Odpowiedź firmy
Uprzejmie informuję, iż w celu weryfikacji Pani zgłoszenia niezbęde będą szczegółowe dane, w zwiazku z tym bardzo proszę o ich przekazanie w odpowiedzi na wiadomość prywatną, jaka wkrótce zostanie do Pani wysłana. Jednocześnie informuję, iż Pracownicy firmy Vectra S.A. właściwie wywiązują się ze swoich obowiązków. Jeżeli jednak poczuła sie Pani zignorowana przez naszych Konsultantów, bardzo Panią przepraszamy. Dokładamy wszelkich starań, aby wszyscy nasi Abonenci byli zadowoleni nie tylko z jakości świadczonych usług, ale również z obsługi przez naszych Pracowników.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi