Opinie użytkownika (3)

Witam mnie Pani,...
Witam mnie Pani, która pyta, po co przyszłam - przyszłam wypłacić gotówkę - moją odpowiedz słyszy "cały oddział” pracownicy i klienci znajdujący się w malutkim pomieszczeniu banku. Pani informuje mnie że będę czekać parę minut, zrobiło się paręnaście jak nie dłużej. Ponieważ wszystkie okienka są zajęte siadam na akurat wolnym krześle przy biurku doradcy, bo innego miejsca nie ma. Mimochodem słyszę całą rozmowę odbywającą się przy biurku obok - wiem wszystko o kliencie banku. W końcu udaje się do "okienka" potrzebuje wypłacić $, ale wydane po konkretnej dacie i bez konkretnej serii, w rożnych nominałach - Pani nie wie, jaka seria i rocznik jej "wyskoczy" a na dodatek ma tylko 100. Drobne mogę wypłacić tylko w konkretnym oddziale. Ponieważ nie mogłam brać kolejnego dnia urlopu proszę o 100. W pliku banknotów wyskakuje banknot, którego seria mi nie pasuje - więc muszę go wypłacić a potem wpłacić na konto. Cała operacja trwa bardzo długo a ja stałam przy okienku znajdującym się "w drzwiach".

swietna

18.08.2011

Citi Handlowy

Placówka

Kraków, ul. Starowiślna 1

Nie zgadzam się (1)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pani uwagi na temat pracy naszego oddziału w Krakowie przy ulicy Starowiślnej 1. Opinie naszych Klientów są bardzo ważne, ponieważ to dzięki nim możemy stale się rozwijać i podnosić jakość świadczonych usług. Zapewniamy, że jest dla nas rzeczą niezmiernie ważną, aby nasi Klienci byli obsługiwani profesjonalnie. W związku z koniecznością poprawy warunków obsługi w opisanym przez Panią oddziale, została juz podjęta decyzja o jego przebudowie, co mamy nadzieję znacząco wpłynie na wzrost komfortu odwiedzających go Klientów. Dodatkowo, chcielibyśmy potwierdzić, że minimalny nominał, jaki jesteśmy w stanie zaoferować w w/w oddziale to banknot 100 USD. Pracownik oddziału nie ma również wpływu na serię i datę wydruku wypłacanych banknotów. Niemniej jednak Pani uwagi zostały przekazane do osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie sieci oddziałów i mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała zgodnie z Pani oczekiwaniami. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Jakości i Współpracy z Klientem
podczas ostatniej wizyty...
podczas ostatniej wizyty w sklepie, (ja i koleżanka z płaczącym dzieckiem w wózku) bez problemu przemieszczałyśmy się między regałami nie blokując przy tym możliwości przejścia innym. wybrałyśmy buty, które chcemy kupić przy kasie jak zawsze bardzo miła obsługa, pani cierpliwie czekała aż damy rade dziecku :), zapytana o możliwość zwrotu - potwierdziła że owszem, bez śladu używania i z paragonem. Zaproponowała środki do pielęgnacji obuwia i bardzo sprawnie nas obsłużyła.

swietna

12.08.2011

DEICHMANN

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (2)
Za lada właścicielka...
Za lada właścicielka sklepu. Proszę 4 piersi z kurczaka przy ladzie z mięsem dopytuje czy na pewno mnie dobrze zrozumiała że mają być dwie podwójne, potwierdzam. Pakuje, waży, płace, podczas wydawania reszty pyta co za danie będę przygotowywać, nawiązujemy krotką rozmowę. żegnam się i wychodzę z uśmiechem bo czuje zainteresowanie moja osobą.

swietna

10.08.2011

Ula

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi