Opinie użytkownika (1)

W nocy z...
W nocy z 5/6 marca w rejonie Kabat wystąpiła awaria Internetu dostarczanego mi przez VECTRA. Oczywiście firma nie zapewnia całodobowej pomocy technicznej, na jakikolwiek kontakt musiałem czekać więc do 8mej rano, musiałem zaś wysłać pilnie ofertę businessową dla jednego z kontrahentów. Kiedy tylko wybrałem numer i określiłem temat rozmowy usłyszałem: "Przepraszamy. W państwa rejonie wystąpiła awaria..."Niestety sytuacje awarii Sieci zdarzają się w VECTRA dosyć notorycznie (raz na kilkanaście tygodni) za każdym razem zaś trudno zdobyć informacje, kiedy awaria zostanie usunięta... W czasie poprzedniej awarii, po raz pierwszy usłyszałem komunikat o awarii w moim rejonie i byłem zaskoczony, że VECTRA identyfikuje dzwoniącego po numerze i przypisuje do rejonu. Byłem pod wrażeniem, ale do czasu - będący u mnie w tym czasie przyjaciel (nie będący klientem VECTRA) wyjął telefon wybrał numer i... usłyszał ten sam komunikat. Dla mnie - plama na całej linii.Innym tematem jest SZYBKOŚĆ łącza - mam wykupione 16MB, ale z trudem osiągam połowę tej prędkości - a wieczorami nawet mniej. Przed testem szybkości wyłączam programy antywirusowe - tak jak mówi instrukcja - ale niestety szybkość pozostawia wiele do życzenia.Jeżeli ktoś z firmy VECTRA zdecyduje się odnieść do treści tej wypowiedzi - bardzo proszę o kontakt chciałbym bowiem albo porozmawiać z kimś z Państwa managerów, lub rozwiaząć umowę: jakość Państwa usług bowiem jest - pisząc łagodnie - niewystarczająca.Z poważaniemWojciech K.

wojciechkrzeminski

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie Pana uwag. Dział Techniczny jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od godziny 7-22, w soboty, niedziele oraz święta od 8-22. Poza godzinami pracy istnieje możliwość pozostawienia wiadomości głosowej. Potwierdzamy, iż w przypadku większej awarii, która może dotyczyć większej liczby naszych Abonentów umieszczany jest przytoczony przez Pana komunikat, nie mniej jednak zawsze istnieje możliwość połączenia się z naszymi konsultantami. Jeżeli chodzi o problem z łączem - by szczegółowo zweryfikować Pana zgłoszenie skontaktujemy się w wiadomości prywatnej celem pozyskania danych Abonenta.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi