Podczas badania użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz Audytorzy serwisu SecretClient® ocenią m.in. branżę bankową, ubezpieczeniową, telekomunikacyjną, spożywczą czy e-commerce. Każda marka, która zakwalifikowała się do badania jest oceniana przez respondentów za ogólną jakość obsługi, w skali 1-10. Dla każdej marki respondent wybiera także stopień, w jakim jest skłonny polecić markę znajomym lub rodzinie na 2025 rok (NPS), na skali 0-10. Firmy, których ponadprzeciętne wyniki zostaną potwierdzone w badaniu i otrzymają dodatni indeks NPS, zostaną Gwiazdami Jakości Obsługi 2026 ⭐
Biorąc udział w ankiecie respondenci mogą także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest łącznie 2000 zł! Zadaniem osób biorących udział w konkursie, jest umieszczenie w ankiecie badawczej minimum 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe.
Badanie rusza 4. listopada i będzie trwało do końca miesiąca.
Które firmy zasilą elitarne grono Gwiazd Jakości Obsługi 2026?
Dowiemy się już niebawem!
Regulamin konkursu znajduje się pod tym linkiem > REGULAMIN - OCEŃ JAKOŚĆ 2025
Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWspółczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...
Czytaj więcejSierpień i wrzesień to dla branży handlowej czas ogromnego ruchu i wzmożonej konkurencji. „Back to School” to nie tylko zakupy szkolne – to także test sprawności...
Czytaj więcej