Wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów. O przyznaniu go, decyduje odpowiednio wysoki wskaźnik jakości obsługi oraz dodatni indeks NPS.
OTO LAUREACI!
Kategoria "PORTALE INTERNETOWE I SERWISY E-COMMERCE"
Kategoria "UBEZPIECZENIA"
Kategoria "BANKI"
Kategoria "OBSŁUGA NALEŻNOŚCI:
Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"
Kategoria "PRYWATNE PLACÓWKI MEDYCZNE"
Kategoria "USŁUGI ABONAMENTOWE"
Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"
Kategoria "MODA"
Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"
Kategoria "ODZIEŻ I ARTYKUŁY DZIECIĘCE"
Kategoria "DROGERIE I PERFUMERIE"
Kategoria "STACJE PALIW"
Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)
Kategoria "KREDYTY I POŻYCZKI"
15 marca przypada święto wszystkich konsumentów. Co roku tego dnia, Polski Program Jakości Obsługi występuje w imieniu społeczności zakupowej, która przez...
Czytaj więcejNowy rok mogliśmy przywitać pełną parą dzięki rekordowo ciepłej pogodzie, która prezentowała się mocno na plusie. Początek 2023 roku przywitał...
Czytaj więcejWyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów. O przyznaniu go, decyduje odpowiednio wysoki wskaźnik jakości obsługi oraz dodatni indeks NPS. Które firmy...
Czytaj więcej