Opinie użytkownika (3)

Z firmą Commercial...
Z firmą Commercial Union a obecnie AVIVA CU współpracuję od ponad 10 lat, tzn.jestem ich klientką. Ubezpieczam tu dom, wcześniej mieszkanie, mam tu polisę ubezpieczeniową i III filar. Z pozycji klienta jestem bardzo zadowolona. Przez te wszystkie lata jestem pod opieką tego samego agenta. jest to osoba o nienagannych manierach i doskonale znająca się na swojej pracy. Widać u niej dobre i gruntowne przygotowanie prze pracodawcę. Dla mnie to bardzo ważne, aby powierzyć swoje pieniądze w dobre ręce. Strona internetowa, do której mam dostęp jako klient jest również bez zarzutów, mam pod stałą kontrolą stan swoich akcji. Jeśli mam jakiekolwiek pytania czy wątpliwości nie mam żadnych problemów w skontaktowaniu się ze swoim agentem. Właściwie mam wrażenie, jakbym była najważniejszym klientem całej firmy. To niezwykły komfort, chciałabym się tak czuć w innych instytucjach, a niestety tak nie jest. Co roku w grudniu jest przysyłane pismo z Centrali informujące o nowych możliwościach i propozycjach, a jeśli trzeba coś odesłać zawsze zamieszczana jest koperta zwrotna na koszt adresata. Pełny komfort i bezpieczeństwo. Informacje, które są mi przekazywane są zawsze bardzo dokładne i rzetelne. Agent zawsze informuje mnie o wszystkich korzyściach ale także o ewentualnych zagrożeniach.

AGNIESZKA_1412

16.12.2009

Aviva

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Sklep ZARA znajdujący...
Sklep ZARA znajdujący się w Manufakturze moim zdaniem pozostawia wiele do życzenia. Pod względem asortymentu nie mam uwag. Chciałabym się skupić na obsłudze. Otóż, jak na sklep z ekskluzywną raczej odzieżą i wysokimi cenami, klient jest tu zdany wyłącznie na siebie. Chodzę do tego sklepu dość często i nie zdarzyło mi się aby jakakolwiek pracująca tam osoba zwróciła na mnie uwagę. Nie ma mowy o tym, aby personel pomógł w wyborze czy też wykazał zainteresowanie doradzeniem skompletowania ubrań. Właściwie odnoszę wrażenie, że jako klientka w ogóle nikogo nie interesuję. Tak jak by to było oczywiste, że mam kupić, zapłacić i spadać. Jedyna obsługa tego sklepu to panie przy kasie i w przebieralni (rozdające numerki). W przymierzalniach jest po prostu brudno, na podłodze kłębią się pukle kurzu i pyłu,aż nieprzyjemnie zdejmować ubrania z obawy przed ubrudzeniem. kiedy zwróciłam grzecznie uwagę personelowi sklepu, pani odpowiedziała, że nie nadążają zamiatać, ja jednak spędziłam w sklepie jakieś 40 min. i nie dostrzegłam żadnej sprzątającej osoby. Biorąc pod uwagę przedział cenowy ZARA a konkurencję innych sklepów odzieżowych, stwierdzam, że ZARA nie nadąża za wymaganiami współczesnej klienteli. Nie podoba mi się to jak w tym sklepie traktuje się klientki, dodam że to nie jest jednorazowa opinia, obserwuję to stale, przynajmniej w ZARZE w Manufakturze. Ceny są nieproporcjonalne do standardu obsługi.

AGNIESZKA_1412

16.12.2009

Zara

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (20)
Wczoraj w godzinach...
Wczoraj w godzinach wieczornych, dokładnie 20 minut przed zamknięciem robiłam zakupy. Miałam do kupienia 3 konkretne rzeczy. Obsługa jak zwykle fachowa i wręcz błyskawiczna. Fachowe doradztwo, personel nie tylko bezbłędnie potrafi pokierować zbłąkanego klienta ale również chętnie wraz z nim udaje się na miejsce i pomaga dokonać zakupu. Bardzo miła, profesjonalna, fachowa obsługa. Wystarczająco liczny personel, nie trzeba biegać po całym sklepie i szukać sprzedawcy. Jednej rzeczy aktualnie nie było w tej placówce ale pani natychmiast sprawdziła i udzieliła i informacji kiedy będzie dostawa i ewentualnie w której innej placówce na terenie Łodzi mogę tę rzecz kupić. Całe zakupy,łącznie z kasą zajęły mi 15 minut.

AGNIESZKA_1412

16.12.2009

Castorama

Placówka

Łódź, Zgierska

Nie zgadzam się (13)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi