Opinie użytkownika (13)

Potrzebowałam eleganckiej sukienki...
Potrzebowałam eleganckiej sukienki na "snobistyczne" wesele. Salon Hexeline był ostatni na mojej trasie poszukiwań, głownie z powodu cen sprzedawanych tam kreacji. Weszłam i nie żałuję. Panie pokazały mi kilka kreacji i wybrały te, które ich zdaniem koniecznie powinnam przymierzyć. Zeby ocenic tzw. całokształt przyniosły buty i bizuterię. Sympatyczna, kompetentna i co dla mnie ważne nienachalna w swojej pomocy obsługa wpłynęła na fakt dokonania zakupu (oczywiście przede wszystkim liczył się wyglad w sukience). Zachowania pracownic sklepu nie potraktowałam jako chwytu marketingowego ale dowód profesjonalizmu, a to lubię. Jedyny minus to fakt, ze do firmowej krawcowej musiałam dostarczyc sukienkę sama, bo pani z salonu stwierdziła, że ta rzadko tu bywa.

AGNIESZKA_663

18.08.2010

HEXELINE

Placówka

Kielce, Mała 14

Nie zgadzam się (32)
Chciałam wpłacic pieniądze,...
Chciałam wpłacic pieniądze, kiedy weszłam przy stoliku siedział pan i wypełniał dokumenty, przy stanowisku obsługi sta jeden klient,kiedy odszedł zajełam jego miejsce. Pani kasjerka nie zwracajac na mnie uwagi zaczeła gdzies dzwonic. Po chwili zapytałam czy nie mogłaby tego robic póxniej, odburknęła że kiedy niby ma to robic. Pan siędzący przy stoliku zaklął siarczyście że wepchnęłam sie na jego miejce( mimo ze dalej wypełniał druki), na co pani kasjerka z radościa stwierdziła ze wreszcie ktoś się odezwał i dalej dzwoniła. Nikt z pozostałych pracowników nie zwrócił uwagi na przeklinającego pana ani na to ze ja stoje i czekam aż pracownica skończy bezskuteczne próby dodzwonienie się do kogoś. W banku były jeszcze dwie pracownice i kierownik oddziału. Przeklinającemu panu odpowiedziałm ze wystarczyło grzecznie powiedzieć ze teraz jego kolej, zabrałam dowód osobisty i wyszłam. Niesmak jednak pozostał.

AGNIESZKA_663

18.08.2010

BNP Paribas

Placówka

Kielce, Warszawska 143D

Nie zgadzam się (25)
Nie będę sie...
Nie będę sie rozwodziła nad asortymentem sklepu, jak dla mnie wybór towarów jest duzy i nie zdarzyło sie abym nie znalałza tego czego szulakałam. Moja uwagę i to nie pierwszy raz zwróciła jakość obsługi i fakt ze pracownik naprawdę jest dla klienta. Z puntu widzenia pracodawcy to co zaraz napisze jest niekorzystne , ale na mnie zrobiło wrażenie na plus - i tak jak napisałam zdarzyło się nie pierwszy raz. Kupowałam wage łazienkową - wybór był całkiem spory, podobnie jak rozpietośc cenowa. Zwykle cena idzie w parze z jakośćią-zapytałam więc sprzedawce w tym dziele jak jest tym razem i którą wage powinnam kupic. Ku memu zaskoczeniu pani doradziła mi bym nie wydawała ogromnych pieniędzy, bo nie ma takiej potrzeby. Wagi są bardzo podobnej jakości, ważą tak samo, wyglad (zwłaszcza jeśli chodzi o te szklane) też niewiele się różni. Pani stwierdziła że sama ma wage z półki z rozsądnym cenami i ta bardzo dobrze się spisuje. I oczywiscie kupiłam niedrogą, ładną wagę- z której jestem bardzo zadowlona . Z zachowania sprzedawcy jestem zadowolona jeszcze bardziej, bo wiem ze nikt nie wciska mi drożyzny dla własnego zysku i moge liczyć na szczerą poradę. wielki plus. Dodam tyklo ze kilka miesiecy temu podobna sytuacja miała miejsce na dziale z odkurzaczami, wtedy tez sympatyczny i kompetentny pan słuzył mi dobra radą .

AGNIESZKA_663

17.09.2009

Media Markt

Placówka

Kielce, Radomska 8

Nie zgadzam się (29)
notatka dotyczy sklepu...
notatka dotyczy sklepu meblowego DEK Meble. Sklep znajduje sie na naprade dużej powierzchni i składa się z kilku osobnych budynków, ale informacja jest niesty jednai wspólna dla wszystkich. Osoby w niej pracujące maja za zadanie jednoczesnie odbierać telefony o obsługiwac tłoczącvych się klientów chcacych zasiegnąć informacji oraz przyjmować zamówienia na meble. Efekt jest taki ze nie można się tam dodzwonić - nikt nie odbiera telefonu- bo nie ma na to czasu. Wokłó pan w informacji nieustanie tłoczą się klienci- bo niektóre katalogi dostępne są tylko u nich - a ceny i rzomiary tezba wyszukiwac w komputerze. a Dodatkowo część kielntów czeka za warcoe umowy. Tłok i bałagan to dwa najtrafniejsze okreslenia tego się tam dzieje. Jest to bardziej uwaga do pracowdcy niż do pracowników, wiec moze szefoiwe firmy powinni pomysleć o powiekszeniu działu informacji, zatrudnieniu tam wiekszej liczby osób i stałym przyporządkowaniu kogo s do udzielania informacji telefonicznej. Dla mnie to byłaby ważna zmiana na lepsze, bo próbowałam się tam dodzwonic ponad tydzień. A w końcu zmuszona byłam udać sie na drugi koniec miasta po jedną informację. Uważam to za nadużywanie zaufania klientów i brak szacunku dla nich. Jedyne co mozna tu ocenic na plus to stosunek pracowników do klientów- panie pomimo natłoku pracy są sympatyczne i usmiechniete . Wprawdzie chetnie służą pomocą, ale jeśli czgos nie wiedzą lub trzeba jakiegoś mebla poszukac w katalogu to odsyłają do informacji i wtaedy ladujemy w kolejce pełnej zniecierpliwionych klientów.

AGNIESZKA_663

17.09.2009

DEK Meble

Placówka

Kielce, Olszewskiego 9

Nie zgadzam się (25)
Moja notatka dotyczy...
Moja notatka dotyczy firmy sprzedającej i wstawiającej okna. Ogromny plus za fakt, że wszystkie formalności mozna załatwic w domu. Omówiony na godzinę( i punktualny!) przedstawiciel firmy nie tylko wszystko wymierzył ale na miejscu wypełnił wszystkie dokumenty.Oczywiście dwa dni przed omówionym terminem potwierdzono go telefonicznie,. Ekipa montujaca także pojawiła się na czas( wcześniej wykonali telefon że są gotowi i moga przyjechać za kilka minut) Zatały kontakyt telefiniczny z klientem stawiam wielki plus. Okno wstawiono szybko i bez zadnego bałaganu ( panowie nie tyko pozamiatali, ale chcieli nawet zmyc po wszystkim podłogę- staranność robi wrażenie) Sciany pięknie wyrównali, nie widać ze cokolwiek było zrobione- moim zdaniem to bardzo ważne bo przy poprzednim remoncie inna firma wstawiła drzwi, ale o zaszpachlowanie zaistniałych nierówności trzeba ich było błagać. Tym razem wszystko na medal- aż żal ze tylko jedno okno było do wymiany:-). Szybko sprawnie i naprawdę czysto. Aż się chce zadzwonic do firmy i podziękować.

AGNIESZKA_663

17.09.2009

Tymex

Placówka

Kielce, Zagnańska 71

Nie zgadzam się (39)
Ogólna ocena sklepu...
Ogólna ocena sklepu jest pozytywna, jest czysto, towary ( i ich ceny ) są dobrze wyeksponowane. Skupię się jednak na stosiku mięsnym, wydzielonym z części samoobsługowej.Robiłam tu zakupy kilka razy i mogę stwierdzic, że mięso i wędliny są świeże.Moją uwagę zwróciły ostatnio pracownice sklepu. Pracujace tu panie mają słuzboqwe uniformy i czapeczki, te ostatnie zapewne nie dla urody, ale unikniecia wpadania włosów w mięso. Ale to niestety tylko teoria. Fartuszki są nieco przybrudzone i nie jestem pewna czy wynika to ze specyfiki miejsca pracy( w końcu ani krew a ni tłuszcz nie pryska tu na prawoi lewo). Słuzbowe nakrycie głowy w takim miesjcu powinno obligowac do schowania pod nim włosów, tymczasem, pod daszkami czapeczek powiewaja długie grzywki. Podzas osotnich zakupów jeszcze jedna recz rzuciła mi sie w oczy, otóż kiedy dwie ekspedientki obsługiwały klientów trzecia w tym czasie zmywała mopem podłogę jedząc jednocześnie kanapkę, a w pewnym momencie poslizgnęła się na rozlanej wodzie. Oczywiscie czystość na stoisku mięsnym jest bardzo ważna, ale łaczenie jedzenia i zmywania podłogi to zły pomysł. Jeśli pracownik ma przerwę śniadaniową to chyba powinien ją wykorzystywać adekwatnie do nazwy.

AGNIESZKA_663

04.08.2009

Lewiatan

Placówka

Kielce, orkana 11

Nie zgadzam się (27)
Nie będę oceniała...
Nie będę oceniała wystroju salonu rolletic, bo prawdopodobnie podpisanie umowy na prowadeznie takiej usługi obliguje do określonego standardu lokalu- jest czysto, schludnie i ładnie - i niech to wystarczy . Natomiast panie tam pracujące zasługują moim zdaniem na wysoką ocenę. Cały czas towarzyszą klientce, dbając by prawidłowo wykonywała wszystkie czynności. Instruktaż i czujne "oko" sa w takich miejscach bardzo ważne , aby sobie nie zaszkodzić. Ale na największą pochwałę panie zasługuja za szczerość- nie wmawiają klientkom że samo urządzenie sprawi cud schudnięcia, ale przypominają o konieczności stosowania diety. Salony rolletic mają w swojej ofercie także cały program żywieniowy- dodatkowo płatny. Moją uwagę zwrócił fakt, że panie nie namawiały mnie nachalnie na stosowanie tej właśnie "płatnej "diety, a jedynie do konieczności zmiany nawyków żywieniowych. Krótko mówiąc sympatyczne, bardzo komunikatywne panie, miła atmosfera- nic tylko przychodzić i ćwiczyć.

AGNIESZKA_663

22.06.2009

Rolletic

Placówka

Kielce, Zagnańska

Nie zgadzam się (25)
Szybka, sprawna obsługa...
Szybka, sprawna obsługa na kilku stanowiskach. Plusem jest możliwość płacenia za usługę kartą płatniczą ( dla mnie ważne bo rzadko mam gotówkę w portfelu, a w najbliższej okolicy nie ma bankomatu)i mozliwość kupienia na miejscu np. żarówek, zapachów itp. Samochód jest ładnie umyty i dokładnie wytarty ( nie ma np. zacieków na szybachlub lusterkach- co się niestety często w myjniach zdarza). Co ważne panowie bardzo chetnie sprawdzaja czy wszystkie światła są sprawne i wymieniają spalone żarówki- dla kobiety-kierowcy to bardzo istotna usługa. Kiedy ruch w myjni jest mniejszy zdarza się ze przy opcji "mycie, suszenie" trzepią jeszcze chodniczki ( ale robili to częściej kiedy miałam blond włosy:-) Kiedy ruch jest duży i samochody stoją w dwóch kolejkach panowie uważnie obserwują kto kiedy podjechał i "sterują " kolejnością wjazdów na stanowiska- nie ma więc bałaganu i kłótni kto pierwszy.

AGNIESZKA_663

15.06.2009

PHU Błysk

Placówka

Kielce, Zagnańska 119

Nie zgadzam się (30)
To nowo otwarty...
To nowo otwarty sklep, ma bardzo duzy wybór męskich garniturów. Panie tam pracujace chetnie służą pomocą , co ważne nie wmawiaja że każdy towar leży na kliencie rewelacyjnie- byle tylko go sprzedać. Potrafią doradzić, dobrac odpowiedni fason garnituru do figury. Plusem jest także możliwość wykoniania na miejscu poprawek krawieckich ( bez dodatkowych kosztów) . Jedynym minusen było to, ze nie mogliśmy zapłacic kartą- a nie każdy nosi w portfelu zapas gotówki na ewentualne zakupy. Panie zrekompensowałay nam to godząc się na dokonanie zapłaty w momencie odbioru spodni po poprawkach krawieckich. I tym samym dochodzi plus za zaufanie do klienta.

AGNIESZKA_663

05.06.2009

Pawis

Placówka

Kielce, Leonarda 1A

Nie zgadzam się (24)
Jakości sprzedawanej w...
Jakości sprzedawanej w tych salonach nie będę oceniac, bo to raczej sprawa indywidualna klientek- co której odpowiada. Natomiast obsługa jest naprawdę na wysokim poziomie. Praca pań nie ogranicza się tylko do podania towaru. Panie ( w każdym ze sklepów) zawsze chetnie doradza klientce odnosnie odpowiedniego rozmiaru i fasonu bielizny. Czekają pod przymierzalnią żeby doradzic czy bielizna pasuje lub podać inny model- co uważam za ogromny plus, ponieważ nie trzeba się ubierac i biec do lady po inny towar bo ten wzięty do przymierzalni nam nie odpowiada.Wysoka jakość obsługi sprawia, że chetnie wraca się tam po kolejne zakupy, wiedząc że firma dba o komfort i zadowolenie klientów pod każym względem.

AGNIESZKA_663

05.06.2009

Julia

Placówka

Kielce, Sienkiewicza 38, 78

Nie zgadzam się (25)
Jakość towarów w...
Jakość towarów w sklepie należy ocenić na plus, zawsze wszystko jest świeże i dobrej jakości. Kiedy pojawia się wieksza liczba klientów natychmiast uruchamiane są dodatkowe kasy - co takze robi poztywne wrażenie. Niestety jakość obsługi na stoisku mięsnym psuje dobrą ocene. Młoda osoba pracujaca na stoisku z wędlinami pracuje niezwykle wolno (co niestety obserwuję przy każdej wizycie w sklepie)A poproszona grzecznie, czy nie mogłaby pracować nieco szybciej gdyz czeka spora kolejka odburkuje ze nie i robi wszystko jeszcze wolniej. Czas obsługi spowalniają jeszcze prywatne pogaduszki jakie panie z tego stoiska urzadzaja sobie pomimo kolejki oczekujacych na obsłużenie. W dobie sporej konkurencji pomiedzy licznymi sklepami sieciowymi pracodawca powinien jednak oczekiwać od pracownika zaangażowania, by ten swoim zachowaniem nie zniechecał klientów. Uważam, ze pracowników nalezy przynajmnniej raz w roku wysyłać na szkolenia z obsługi klienta, równiez tego "trudnego" i za pomocą krótkiej ankiety badać stopień zadowolenia klientów.

AGNIESZKA_663

04.06.2009

Carrefour Express

Placówka

Kielce, Klonowa 71

Nie zgadzam się (19)
Świetnie dobrana fryzura...
Świetnie dobrana fryzura to połowa dobrego wyglądu kobiety:-). W salonie fryzjerskim " Elf" pracują profesjonaliści, zawsze wychodzę zadowolna. Jednak podczas każdej wizyty przeszkadza mi jedna i ta sama rzecz, brak mozliwości zapłaty kartą. Prawda jest taka, ze zwykle trzeba tam zostawić niemałe pieniadze i niestety zawsze trzeba miec ze sobą gotówkę. Uważam to za duzy minus, bo karty płatnicze mam przy sobie zawsze, gotówkę rzadko. Niestety włascicielka uważa czytnik kart za zbędny. Moim zdaniem to duże niedopatrzenie.

AGNIESZKA_663

21.05.2009

Salon Fryzjerski Elf

Placówka

Kielce, Targowa 7a

Nie zgadzam się (19)
Wczoraj udałam się...
Wczoraj udałam się do Urzędu Miasta Kielce po kartę parkingową dla osoby niepełnosprawnej. We wcześniejszej rozmowie telefonicznej pani pracująca w biurze obsługi klienta poinformowała mnie jakie dokumenty będą mi potrzebne oraz do jakiego pokoju mam się udać. Szybko, miło i profesjonalnie i za to napewno należy sie duży plus. Natomiast urzędniczka, która zajmuje się wydawaniem kart była już niestety mało uprzejma, można nawet powiedzieć, że burczała zamiast grzecznie mówić. Sama pracuję w administracji więc wiem co nieco o urzędniczej uprzejmości. Kartę wydano od ręki, bez zbędnych formalności, ale niesmak wynikajacy z zachowania urzędniczki pozostał.

AGNIESZKA_663

15.05.2009

Urząd Miasta Kielce

Placówka

Kielce, strycharska

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi