Opinie użytkownika (4)

Każdego dnia robię...
Każdego dnia robię podstawowe zakupy w hipermarkecie Tesco, gdyż jest on zaraz pod moim blokiem i mam najbliżej. Niestety ocena tego sklepu jest bardzo niska ze względu na jakość obsługi i niektóre produkty w nim znajdujące. Każdego dnia obsługa, w tym sklepie jest bardzo nie miła, ich stroje firmowe często są brudne, kasjerki bardzo zaniedbane, co sprawia, że bardzo niechętnie podchodzę do kasy, w której siedzi bardzo zaniedbana osoba, gdyż nie chcę, aby dotykała moich produktów. Mięso w tym sklepie bardzo często jest przeterminowane, dwa razy zakupiłam piersi z kurczaka i dwa razy je zwracałam z powrotem do sklepu. Panie, które przyjmowały reklamację, ale robiły przy tym bardzo dziwne miny, były nie sympatyczne, mało tego nic nikt z tym nie robi. Zdarz się również, iż produkty higieniczne są rozsypane, pomieszane. Jest tam brudno i nie przyjemnie. Jedynym plusem są niskie ceny.

ALINA_30

05.11.2009

Tesco

Placówka

Toruń, Ludwika Rydygiera 26

Nie zgadzam się (19)
W lipcu tego...
W lipcu tego roku wybrałam się do galerii w Koszalinie, aby zakupić sukienkę na wesele do koleżanki. Z wielu sklepów odzieżowych najlepszą obsługę znalazłam właśnie w sklepie Monari. Panie które tam pracowały wykazywały duże zainteresowanie klientem, miały czas, aby doradzić i nie robiły problemu, gdy przymierzałam szóstą sukienkę. Oprócz profesjonalnej obsługi wnętrze sklepu było bardzo zadbane i czyste. Ubrania wisiały poukładane, wszystko bardzo przejrzyste. Bardzo polecam zakupy w tym sklepie. Oczywiście jest jeden minus - wysokie ceny dla przeciętnego klienta, ale warto, gdyż ubrania gatunkowo są bardzo dobre

ALINA_30

05.11.2009

monnari

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)
Netia jest jedną...
Netia jest jedną z firm, zajmującą się zarówno telekomunikacją jak i internetem. Moje doświadczenia z tą instytucją są bardzo negatywne. Rok temu podpisałam umowę z Netią w sprawie telefonu, po pół roku firma rozpoczęła negocjację abym zrezygnowała z internetu z Neostradą, a podpisała z nimi. Ja jako osoba zadowolona z dotychczasowej współpracy z Neostradą nie wyraziłam zgody i w sierpniu 2009 roku podpisałam umowę przedłużającą umowę z neostradą.Po miesiącu wyłączono mi internet, okazało się, że Netia przesłał do Telekomunikacji kopię umowy, którą rzekomo podpisałam. Ja niczego nie podpisywałam, a umowa, którą porzesłali była podobno podpisana w niedzielę o godzinie 10.00. Tego dnia nie było mnie w domu. W związku z tym nieporozumieniem do tej pory nie mam internetu, a sprawa trafiła do rzecznika praw konsumenta i nadal się toczy. Podczas tej całej sprawy przedstawiciele Netii byli bardzo nie zorientowani, niekompetentni. Bardzo negatywnie oceniam działania tej firmy

ALINA_30

22.10.2009

Netia

Placówka

Toruń, Moniuszki

Nie zgadzam się (29)
PZU ZNAM TYLKO...
PZU ZNAM TYLKO ZE WZGLĘDU NA TO IŻ MOI ZNAJOMI SĄ W TEJ FIRMIE UBEZPIECZENI. NA 5 OSÓB BADANYCH 3 OSOBY BYŁY ZADOWOLONE Z USŁUG TEJ FIRMY, TWIERDZILI ONI, ŻE ZARÓWNO OBSŁUGA KLIENTA JAK I USŁUGI TEJ FIRMY SĄ NA WYSOKIM POZIOMIE. JEDNAKŻE DWIE POZOSTAŁE OSOBY UWAŻAJĄ, ŻE UMOWY NIE SĄ WYRAŹNIE TŁUMACZONE, A STARANIE SIĘ O ODSZKODOWANIE I WYMAGA WIELU PROCEDUR I CZASU. NIE USŁYSZAŁAM JEDNAK WIĘKSZYCH ZARZUTÓW, A WIĘC OCENIAM DZIAŁANIE TEJ FIRMY NA 3+.

ALINA_30

15.10.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi