Opinie użytkownika (10)

Trzy osoby z...
Trzy osoby z obsługi rozmawiały ze sobą (o szmateksach). Nie przerwały rozmowy mimo, iż stałem obok czekając na kogoś z obsługi. Gdy im przerwałem, jedna z nich, która piłowała paznokcie nie przerwała tej czynności! Zapytałem się o wentylator z funkcją grzania podając konkretny model (Roventa Silent). Pani od piłowania paznokci roześmiała się i powiedziała i powiedziała, że to już nie sezon. Pozostałe przyłączyły się do śmiania się. Oczywiście o dzień dobry i do widzenia nie było mowy. Myślałem, że takie zachowanie dawno odeszło w przeszłość. Nie zaproponowano mi żadnego innego produktu, ani rozwiązania.

Adam_6

21.07.2009

Media Markt

Placówka

Opole, Generała Kazimierza Sosnkowskiego 16

Nie zgadzam się (30)
W tym sklepie...
W tym sklepie szczególnie miły i sympatyczny jest starszy kasjer, natomiast niektóre osoby, rozkładające towar, tak niedyskretnie i natarczywie przyglądają się kupującym,że każdy czuje się ,że go posądzają o kradzież. Plusem jest zróżnicowanie wieku obsługi, co poprzez zatrudnianie osób o dostojnym wyglądzie dodaje splendoru placówce. Nie ma zróżnicowania asortymentu, np. jabłka są nieodmiennie o tym samym smaku. Przejścia są bardzo wąskie, wózki często je blokują, natomiast zbyt mało jest koszyków, a nawet jak są, nie są szybko przestawiane przez personel przed wejście. Wielkim plusem jest bezproblemowe załatwianie reklamacji. Piękny, dwuosobowy materac z niewiadomych przyczyn przestał utrzymywać powietrze. Bez dyskusji zostały natychmiast zwrócone pieniądze. Brak, albo niewidoczna informacja o przecenach artykułów, tracących niedługo termin ważności.

Adam_6

13.05.2009

Biedronka

Placówka

Kęty, Henryka Sienkiewicza 21

Nie zgadzam się (18)
Zgłaszanie reklamacji dotyczyło...
Zgłaszanie reklamacji dotyczyło zepsutego ekspresu ciśnieniowego marki Krups (serwis Siemensa, Miele, Krups) Pani z obsługi klienta na pytanie kiedy sprzęt będzie gotowy z oburzeniem stwierdziła, że do 2 tygodni. Stwierdziła, że to jest ekspres do domu, a nie do firmy, wiec się będzie psuł, a w sklepie to wszystko człowiekowi wcisną.

Adam_6

30.12.2008

BSH

Placówka

Opole, Obrońców Stalingradu 40

Nie zgadzam się (25)
W restauracji czekaliśmy...
W restauracji czekaliśmy na przyjście kelnera około 10 min. W tym czasie mieliśmy okazje przyjrzeć się wystrojowi wnętrza. Negatywnie uwagę zwróciły tandetnie powieszone obrazki (na wystających kołkach, wygląda to koszmarnie). Czas na kelnera, potem na zamówienie uprzykrzał dźwięk dzwonka, który sygnalizował gotowe zamówienie z kuchni dla kelnera. Co do posiłku nie mam zastrzeżeń, ale frytki nie były tak chrupiące jak powinny i było ich stosunkowo mało.

Adam_6

20.10.2008

Sphinx

Placówka

Opole, Kościuszki 3

Nie zgadzam się (27)
W salonie Opla...
W salonie Opla chciałem odkodować zablokowane radio i zakupić uszkodzoną obudowę filtra powietrza. Stałem 10 minut w kolejce (2 klientów + obsługa rozmawiająca miedzy sobą, zamiast zająć się klientami). Jak się okazało, stałem do niewłaściwej osoby (brak odpowiednich oznaczeń). Po dłuższym czasie uzyskałem informacje o cenie obudowy i usługi odblokowania radia. Obsługa nie była miła, można było odnieść wrażenie, że się im przeszkadza w pracy. Ze względu na to oraz na wysoką cenę nie skorzystałem z ich usług.

Adam_6

20.10.2008

Opel

Placówka

Opole, Wrocławska 129

Nie zgadzam się (31)
Bardzo fachowa, pomocna...
Bardzo fachowa, pomocna obsługa. Mimo bardzo dużej ilości klientów, byłem traktowany bardzo życzliwie, z zainteresowaniem. Poszedłem z zamiarem kupna koszuli, natomiast wyszedłem z garniturem i jestem bardzo zadowolony. Garnitur jest są świetnie dobrany. Pani przyniosła odpowiedni rozmiar, różne fasony, nie było problemów z dostarczeniem do przymierzalni innych modeli. Minusem są zbyt małe przymierzalnie.

Adam_6

26.09.2008

VISTULA

Placówka

Opole, Krakowska

Nie zgadzam się (21)
Sprzedawczyni, niestety, nie...
Sprzedawczyni, niestety, nie była zorientowana w asortymencie, długo czekałem na pomoc. Brak zainteresowania klientem a na dodatek problem ze znalezieniem jednego buta!

Adam_6

26.09.2008

Danija

Placówka

Opole, Wrocławska

Nie zgadzam się (30)
Bardzo miła, uprzejma...
Bardzo miła, uprzejma i fachowa obsługa. Pani ekspedientka od samego początku wykazała swoje zainteresowanie, lecz nie była nachalna. Następnie profesjonalnie doradziła, pomagając mi w wyborze odpowiedniego obuwia. Rzadko się ostatnio widzi takie "prawdziwe" zainteresowanie klientem oraz szczerą chęć pomocy.

Adam_6

26.09.2008

VENEZIA

Placówka

Opole, Ozimska

Nie zgadzam się (24)
Uzyskałem telefonicznie informację,...
Uzyskałem telefonicznie informację, iż mogę odebrać przesyłkę na miejscu w DPD umówiłem się z panią, że będę przez godziną 10. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że paczka jest gdzieś na magazynie i trzeba było poczekać. Dla osób, które czekały było przygotowane jedno krzesełko (były 3 osoby). W punkcie obsługi klienta grało głośno radio Eska z przebijającym się innym radiem. W logo DPD odpadła jedna ze strzałek, a na podłodze leżały wizytówki, na roślince w rogu wisiały różne zabawki -maskotki pokryte kurzem. Pani obsługująca (ubranie nie spełniają standardów przyjętych dla pracowników punktów obsługi klienta - dużo biżuterii ,bransoletka na kostce itd.). Po 10 minutach oczekiwania okazało się że nie możemy odebrać przesyłki, ponieważ żona nie zmieniła danych u operatora tel, od którego była przesyłka, a dowód miała już na nowe nazwisko. Pani z obsługi klienta stwierdziła ze nie może nam wydać przesyłki.

Adam_6

17.09.2008

DPD Polska

Placówka

Opole, Oleska

Nie zgadzam się (19)
Pragnąc zakupić odkurzacz,...
Pragnąc zakupić odkurzacz, przeglądaliśmy z żoną dostępne modele. Nie mogliśmy porównać niektórych parametrów ponieważ przy niektórych modelach nie były podane, lub były podane w innych jednostkach. Chcieliśmy uzyskać informacje od obsługi, jakie model polecają do parkietów. Grupka sprzedawców (3) +ich znajomy lub pracowników który już skończył pracę prowadziło ożywioną dyskusję, stałem chwilę aż skończą, oni mimo tego iż widzieli mnie iż oczekuję na ich zainteresowanie dalej w najlepsze plotkowali sobie. Moim zdaniem takie lekceważenie klienta jest niedopuszczalne i jedyna przewaga sklepu tradycyjnego nad internetowym - obsług i doradztwo znika. Jeżeli nie będę musiał nie będę już robił tam zakupów. Dodatkowe informacje od znajomych o tym iż kilka godzin trwało załatwianie formalności związanych z zakupem na raty nie nastawiają mnie pozytywnie do tego sklepu. Ponadto innym razem sprzedawca nie potrafił mi udzielić informacji na temat funkcji odtwarzacza MP4, stwierdził, że on ma innej ale pewnie ten ma też takie funkcje :). I nie było możliwości uruchomienia odtwarzacza, który chciałem kupić!

Adam_6

23.08.2008

RTV EURO AGD

Placówka

Opole, Ozimska 72

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi