Opinie użytkownika (2)

Do Sinsay udałam...
Do Sinsay udałam się w poszukiwaniu sukienki do centrum handlowego Agora. Wchodząc do sklepu minęłam się z jedną z pracownic a ta przywitała się z uśmiechem. Rozglądałam się po sklepie około 10 minut, mijając przy tym drugą z pracownic, która na mnie spojrzała i wróciła do układania koszulek. Niestety żadna z nich nie okazała chęci pomocy w znalezieniu konkretnego ubrania. Po chwili opuściłam sklep, żegnając się z pierwszą z pracownic.

Agata_1119

26.04.2015

Sinsay

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (0)
Do oddziału mBanku...
Do oddziału mBanku udałam się w celu zamknięcia konta. Gdy tylko przekroczyłam próg podeszła do mnie sekretarka, powitała i zaprowadziła do wolnego pracownika. Ten zaprosił do swojego biura, zaproponował coś do picia i zapytał o cel mojej wizyty. Zamknięcie konta przebiegło szybko i sprawnie, pytano mnie o powód takiej decyzji, zaproponowano mi zmianę usług i przedstawiono nową ofertę. Po wypełnieniu wszystkich potrzebnych dokumentów pracownik podziękował za wizytę i odprowadził mnie do drzwi. Obsługa była bardzo miła, pracownicy szybko i fachowo podeszli do mojej sprawy.

Agata_1119

26.04.2015

mBank

Placówka

Katowice, 1 maja 2

Nie zgadzam się (0)
08.02.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Najważniejsze dla nas jest, aby nasi klienci byli zadowoleni ze świadczonych przez nas usług. Jakość obsługi klientów w naszych placówkach jest dla nas priorytetem. Jestem bardzo zadowolony z faktu, że docenia Pani organizację pracy w placówce i sposób powitania klientów w naszym banku. Mam nadzieję, że w przyszłości wróci Pani do mBanku i ponownie skorzysta z naszych usług. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Rafał Chyra, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi