Opinie użytkownika (4)

Wnętrze marketu jest...
Wnętrze marketu jest duże i przestronne. Mimo to panuje w nim ład i porządek. W poszczególnych pomieszczeniach znajduje się asortyment jednego typu. Towary znajdujące się na ekspozycji są utrzymane w czystości. Przytulną atmosferę tworzą także ozdoby, m.in. w formie bukietów. Towary są dobrze oznakowane, ich ceny widoczne i konkurencyjne. Istnieje możliwość wyrobienia karty stałego klienta, która uprawnia do 10% zniżek przy zakupie. Osoby z obsługi noszą charakterystyczne, żółte koszulki. Dzięki temu są łatwo rozpoznawalne. Są pomocne, kompetentne i zawsze w pobliżu klienta. W pobliżu każdego z pomieszczeń znajduje się kasa. Nie ma więc problemów z jej znalezieniem. Market czynny jest od poniedziałku do piątku od 8-19, a także w sobotę od 8-15. Godziny otwarcia sklepu są więc bardzo dogodne.

Agata_202

11.11.2009

Merkury Market

Placówka

Krosno, Czajkowskiego 51

Nie zgadzam się (28)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy Punktu Obsługi Klienta w Krośnie. Przede wszystkim zwróciłam uwagę na to, że budynek nie jest zbyt widoczny. Brakuje także odpowiednich oznaczeń ułatwiających petentowi odnalezienie go. W punkcie informacyjnym nie było osoby odpowiedzialnej za prace na tym stanowisku. I tu kolejne utrudnienie - trzeba samemu błądzić po korytarzach aby trafić do odpowiedniego pokoju. Schody są dość strome, co może być przeszkodą zwłaszcza dla starszych osób. Ponadto są pokryte wykładziną, która nie jest zbyt dobrze przymocowana. Stwarza to więc niemałe zagrożenie. Po odnalezieniu odpowiedniego gabinetu okazało się, że osoba kompetentna jest na zwolnieniu lekarskim. Najlepiej więc zgłosić się w określonym przez zastępcę terminie, bądź skorzystać z pomocy drogą telefoniczną. Mimo wszystko udało mi się zaobserwować kilka pozytywnych szczegółów. Personel uprzejmie zwraca się do klienta, a także może poszczycić się nienagannym wyglądem. Wnętrze budynku jest czyste i zadbane.

Agata_202

01.09.2009

PZU

Placówka

Krosno, Lewakowskiego 21

Nie zgadzam się (18)
Mimo, iż każda...
Mimo, iż każda biedronka powinna wyglądać tak samo ta wyróżnia się pod pewnymi względami. Przejścia pomiędzy regałami są na tyle szerokie, że spokojnie wyminą się dwa wózki. Wnętrze sklepu jest czyste i zadbane. Nie trzeba się przepychać, ani czekać aż ktoś zrobi nam miejsce. Nigdy nie brakuje towarów na półkach. Ceny są umieszczone zawsze nad produktem. Nie ma przemieszenia pomiędzy ceną, a towarem. Wszystko jest na swoim miejscu. Ważnym elementem jest to, iż nie ma długich kolejek do kas. Nie zdarza się także, aby tylko jedna kasa była dostępna. Obsługa jest miła i szybka, podchodzi do klienta z uśmiechem.

Agata_202

18.07.2009

Biedronka

Placówka

Rumia, Kosynierów 55

Nie zgadzam się (23)
Największym atutem jest...
Największym atutem jest bardzo szeroki wybór pozycji literaturowych, a także szybka, sprawna i miła obsługa. Książki są gotowe do odebrania najpóźniej dwie godziny po ich zamówieniu. Niestety dość często zdarzają się awarie systemu co powoduje pewne utrudnienia. W takim wypadku materiały można zamówić jedynie w budynku biblioteki.

Agata_202

06.06.2009

Biblioteka Jagiellońska

Placówka

Kraków, Al. Mickiewicza 22

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi