Opinie użytkownika (3)

Kurier bardzo miły....
Kurier bardzo miły. Cierpliwie czekał, aż przeczytam umowę i podpiszę przyjęcie przesyłki. Ponadto kurier wcześnie zadzwonił i uprzedził o swoim przybyciu, dzięki czemu wiedziałam juz od rana że otrzymam przesyłkę. Kurier wyjasnił wszystkie moje wątpliwości dotyczące przesyłki i poinformował o ewentualnym odstąpieniu od umowy. Gratulacje!!!!!!!!!!

Agnieszka_1569

01.02.2011

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy infolinii są...
Pracownicy infolinii są niedoszkoleni, każde połączenie z infolinią kończy się nową, sprzeczną z poprzednią informacją. Reklamację z tytułu faktury korygującej próbuję rozwiązać od kwietnia ubiegłego roku, gdzie w firmie ERA takie sprawy są załatwiane od ręki już po pierwszym telefonie.NIE POLECAM!!!

Agnieszka_1569

01.02.2011

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Regały i produkty...
Regały i produkty znajdujące się na nich ułożone i oznakowane prawidłowo- podoba mi się taki układ. Ilość kas zadowalająca, nie było zbyt dużych kolejek do kasy - najwyżej 5 osób w jednej kasie.Gazetki promocyjne wyłożone przed wejściem za bramkę hipermaketu. Niestety, brak produktów wymienionych w ofercie w danym terminie. Brak jakiejkolwiek informacji przy regale, iż dany produkt nie dojechał i ewentualnie daty dostawy. Brak personelu, trzeba biegać i szukać po sklepie osób aby czegokolwiek się dowiedzieć. Personel tylko zbywa klienta mówiąc iż może jutro towar dojedzie 9 sytuacja powtórzyła się 2 dni z rzędu). Ponadto Panie kasjerki bardzo niesympatyczne: klientka przede mną chciała kupić produkt, którego kodu kasjerka nie miała w komputerze, więc dziecko klientki biegało kilka razy po inny ten towar szukając właściwego kodu kreskowego. Na koniec gdy klientka poprosiła aby wezwać kierownika który wbije ten kod, kasjerka zanim nacisnęła przycisk wezwania pomocy, kilka razy próbowała zniechęcić klientkę mówiąc, iż nie wie kiedy ktoś przyjdzie więc czy ma wzywać czy klientka sobie odpuści zakup towaru?. Myślę że taka postawa personelu zniechęca do zakupów. Nie po yo klient jedzie czasami spory kawałek drogi i czasu do sklepu aby wrócić bez zakupów i poirytowany na brak fachowej obsługi.

Agnieszka_1569

04.07.2010

Tesco

Placówka

Olsztyn, Wincentego Pstrowskiego 16

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi