Opinie użytkownika (5)

Będąc przejazdem w...
Będąc przejazdem w Jeleniej Górze zajechałąm do Hipermarketu CARREFOUR. Wchodząc do sklepu moją uwagę przyciągnęła promocja "kasa wraca jk bumerang ". W promocji był majonez z Firmy Winiary, kupując go za 8.99 w e-bonach zwrócone mi zostanie 5,00. Wzięłam sobie dwa takie majonezy . Przy kasie siedziała pani, miała około 45-50 lat. ubrana była w firmową koszulkę . Kasując moje zakupione produkty nie poinforomwała mnie , że na jeden paragon przysługuje jeden e-bon . A ja kupiłam 2 majonezy. Spytałam się kasjerki dlaczego tylko jeden e-bon powiedziała , że drugi nie przysługuje. Zapakowałam towar i wyszłam ze sklepu. Nurtowało mnie jeszcze czy w ogóle gdzieś jest napisane , że na jeden paragon można kupić jedną rzecz z promocji. Wróciłam do sklepu sprawdzić czy jest jakaś informacje o kupowaniu produktów z promocji , niestety takiej nie było . Pewnie dużo ludzi dało się nabrać na tak promocje.

12.10.2011

Carrefour

Jelenia Góra, Aleja Jana Pawła II 51

Nie zgadzam się (4)
W niedziele wraz...
W niedziele wraz z mężem i synem wybraliśmy się na obiad do restauracji Sphinx w Jeleniej Górze. W drzwiach od razu przywitał nas kelner i wskazał wolne miejsca gdzie moglibyśmy usiąść. Kelner ubrany był w biała koszulę, na spodniach przymocowany miał brązowy fartuch. Mój synek od razu zobaczył nadmuchane balony , kelner bez namysłu od razu dał synowi balonik, dzięki temu była chwila ciszy. Zamówiliśmy jedzenie , zostało ono barzo szybko przygotowane i co najważniejsze bardzo smaczne. Kelner zaproponował nam również krzesełko dla naszego trzy letniego urwisa. Serdecznie wszystkim polecam resturacje "SPHINX" jest tam nie za drogo , miła i przyjemna atmosfera oraz obsługa.

12.10.2011

Sphinx

Jelenia Góra, ul. Konopnickiej 2

Nie zgadzam się (5)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczących wizyty w restauracji Sphinx. Miło nam, że opisana wizyta przebiegła zgodnie z Pani oczekiwaniami. Każdego dnia staramy się, aby zapewnić naszym Gościom pyszne dania i wysoki standard obsługi w każdej z naszych restauracji. Jednocześnie Pani opinia sprawi, że nadal będziemy dokładali wszelkich starań, aby zagwarantować naszym Gościom niepowtarzalny klimat oraz profesjonalną obsługę. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Pozdrawiam Sfinks Polska S.A
Jak co roku...
Jak co roku wyjechałam z rodziną na wakacje,udaliśmy się do Międzyzdroji. Mieszkaliśmy na polu namiotowym pod namiotem w osrodku wypoczynkowy "GROMADA". Obiekt ochraniała firma "Mufasa". W pierwszą noc spotkała nas niemiła niespodzianka , zostaliśmy w nocy okradzeni. Widząc złodzieja jak przeszukuje mi torebkę zaczęłam krzyczeć. Złodziej uciekł główną bramą kradnąc mi wartościowe rzeczy. Dopiero gdy wszczełam alarm łaskawie pojawił się Pan z ochrony . Miał on około 55-60lat i nic nie wiedział o zaistniałej sytuacji. Na drugi dzień zadzwoniłam do kierownika ochrony opowiedziałam co mnie spotkało. Kierownik ochrony za wszystko obwiniał panią kierownik ośrodka a pani kierownik obwiniała ochronę. Nikt nie poczuwał się do odpowiedzialności za to co mnie spotkało,chociaż obydwoje twierdzili , że jeden ochroniarz na tak duży ośrodek to za mało . Dopiero po mojej interwencji ochrona zainteresowała się polem namiotowym i jego mieszkańcami . Warunki sanitarne w tym ośrodku wypoczynkowym są poniżej normy. Toalety są zaniedbane(choć codziennie są sprzątane) , drzwi się nie zamykają na klucz, prysznice porozkręcane. Nie polecam nikomu tego ośrodka wczasowego .

11.08.2011

Gromada

Międzyzdroje, Polna

Nie zgadzam się (0)
Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu remontuje swoje mieszkanie,po materiały budowlane udaję się do Jeleniej Góry , do Castoramy. Jest to dobrze zaopatrzony i co najważniejsze jeden z tańszych sklepów. Mam małe dziecko, podoba mi się , że w sklepie są wózki przygotowane specjalnie dla najmłodszych klientów. Osoby tam pracujące są miłe i uprzejme. Gdy o pytam o dany produkt bez problemu personel udzieli mi istotnych informacji. Robiąc zakupy w Castoramie to sama przyjemność

20.07.2011

Castorama

Jelenia Góra, Jana Pawła II 17

Nie zgadzam się (3)
Mieszkam w małym...
Mieszkam w małym miasteczku Biedronka powstała tutaj stosunkowo nie dawo moze ze 3 lata temu. Jest to jede z najbardziej obleganych sklepów w mojej okolicy nie daj boże jak któregoś dnia Biedronka jest zamknięta wtedy ludzie szaleja. Niestety klienci czekają w długich kolejkach a w szczególności przy kasie numer1 gdzie sprzedawany jest alkohol .