Opinie użytkownika (5)

W poszukiwaniu odkurzacza...
W poszukiwaniu odkurzacza z odpowiednim filtrem dla alergików udałam się do w/w sklepu. Po niespełna minucie od wejścia zjawił się przy mnie Pan z obsługi sklepu, który miał służyć mi pomocą. Niestety jak się za chwilę okazało nie był pomocny, gdyż nie do końca wiedział jaki towar znajduje się w sklepie na półce. Idąc do sklepu agd, w którym znajduje się szereg różnych produktów w tej samej, interesującej mnie kategorii, spodziewam się, że osoba z obsługi pomoże mi zawęzić grono produktów do takich, które posiadają pożądane przeze mnie cechy. W tym przypadku uzyskałam tak skąpe informacje, że w zasadzie obecność osoby z obsługi była zbędna, gdyż na kartce z ceną widniały podstawowe cechy danego produktu, na których bazował Pan z obsługi sklepu. Dodatkowo ceny produktów również nie zachęcają do kupna. Nie zachęcam również do odbywania zakupów w tym sklepie z dziećmi. Na moje nieszczęście wybrałam się do sklepu z trzyletnim synkiem i drżałam z przerażenia, czy za chwilę nie strąci na podłogę jednego z telewizorów LCD ustawionych dość nieporęcznie na środku, bądź w przejściach.

Agnieszka_631

28.08.2009

Mix electronics

Placówka

Nysa, Bolesława Krzywoustego 16A

Nie zgadzam się (33)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Agnieszko. Dziękujemy za cenne wskazówki. Możemy zapewnić, iż cały czas pracujemy nad tym, aby usprawnić obsługę Klienta w naszych salonach.
Apteka z zewnątrz...
Apteka z zewnątrz wygląda niepozornie. Rzuca się w oczy wybudowany podjazd dla osób niepełnosprawnych. W środku niezbyt dużo miejsca, ale za to dobrze wykorzystane. Jest czysto i przyjemnie. W kącie znajduje się urządzenie umożliwiające zbadanie ciśnienia. Wszystkie towary "komercyjne"- nie lekarstwa, umieszczone są w witrynach i na półkach w zasięgu wzroku.Podzielone są oczywiście tematycznie, więc bez problemu można porównać specyfiki z interesującej nas dziedziny. Na uwagę jednak zasługuje miła i fachowa obsługa, która nie stara się na siłę sprzedać jak najdroższych lekarstw, wręcz przeciwnie - stara się dopasować lek do możliwości finansowych klientów (oczywiście mam na myśli leki bez recepty). Od obsługi można uzyskać wiele cennych porad. Po raz kolejny jestem mile zaskoczona ceną - bardzo niską. Nie wiem, jaki jest system zarządzania apteką, ale widocznie skuteczny, bo przyciąga dużo klientów. Muszę obiektywnie stwierdzić, że podczas moich zakupów wydaję nawet do 20% mniej pieniędzy niż w innych aptekach w mieście. W aptece istnieje również program lojalnościowy - dokonując częstych zakupów w aptece, zebrane punkty można wymienić na upominek. Istnieje również szereg rabatów - dla niemowląt, osób starszych. Jak dla mnie, to najlepsza apteka w mieście.

Agnieszka_631

21.05.2009

Apteka Południe

Placówka

Nysa, KEN

Nie zgadzam się (14)
Zamówiłam "coś" prze...
Zamówiłam "coś" prze internet i z wielką niecierliwością czekałam na przesyłkę priorytetową. Dwa dni później, podczas mojej nieobecności w domu owa przesyłka dotarła, więc listonosz zostawił awizo. Niestety było ono tak nieczytelne, że zdołałam tylko odczytać, że przesyłkę mam odebrać osobiście na poczcie, była również podana godzina - 16 i nr telefonu (jak dla mnie to niemożliwy do odczytania). Nie miałam ochoty bawić się w kalambury, więc około godziny 16 udałam się po odbiór paczki. Okazało się jednak, że w owych hieroglifach pisało, że przesyłkę mogę odebrać po godzinie 16 lub skontaktować się z listonoszem dzwoniąc na podany nr telefonu. Zapytałam Panią w okienku w jaki sposób miałam to zrobić, ponieważ dla mnie (i przypuszczalnie dla większości społezeństwa) bazgroły na awizie są nieczytelne. Pani z niesmakiem przyznała mi rację. Dodała jednak, że listonosza z moją przesyłką jeszcze nie ma, więc najlepiej będzie, jeśli do niego zadzwonię. W tym momencie wykazała się wielkim sercem i odnalazła prawidłowy nr telefonu. Zadzwoniłam i przesyłkę odebrała moja mama (bo tylko ona była obecnie w domu) już po 10 minutach od mojego telefonu. A mogło być tak pięknie!!! Bardzo cieszy, że Poczta Polska wprowadziła udogodnienie w postaci możliwości osobistego kontaktu z listonoszem, ale byłoby prościej dla obu stron, gdyby bardziej zwracano uwagę na to co i jak pisze się na awizie. Oszczędziłoby to wiele zachodu i czasu. Obiektywnie oceniając przyznaję 2 punkty za dobre chęci oraz za trochę wymuszoną, ale jednak pomoc ze strony pracownicy Poczty.

Agnieszka_631

16.05.2009

Poczta Polska

Placówka

Nysa, Bolesława Krzywoustego 21

Nie zgadzam się (23)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu wywieszona jest tablica z aktualną ofertą promocyjną oraz z ofertą, która pojawi się za tydzień, zatem jeszcze przed rozpoczęciem zakupów można zaplanować kilka wydatków. Po wejściu do sklepu żadnych niespodzianek - towar ułożony jest w ten sam sposób w każdej Biedronce, więc od razu można przejśc do interesujących nas rzeczy nie błądząc między półkami. Bardzo często jednak można natknąć się na "niespodzianki", czyli porzucony przez klientów towar w najmniej spodziewanym miejscu. Myślę, że obsługa powinna więcej uwagi zwrócić na wygląd półek, nie jest bowiem miłe napotkanie np. pomiędzy sokami płynu do czyszczenia toalety. Mam wrażenie, że w sklepie pracuje za mało osób, gdyż praktycznie zawsze podczas zakupów (tym razem również) prawie cały personel skupiony był na wykładaniu towaru. Jedna osoba obsługiwała kasę z kolejką do połowy sklepu! Dopiero po kilkukrotnych "dzwonkach" (sygał dla pozostałych o potrzebie otwarcia kolejnej kasy) zjawiła się druga Pani jakby obrażona na cały świat i z tak niesympatyczną miną rozpoczęła kasowanie towaru. Całość oceniam jednak w miarę pozytywnie, szczególnie na niskie ceny całegoi asortymentu, jednak obsługa pozostawia wiele do życzenia.

Agnieszka_631

14.05.2009

Biedronka

Placówka

Nowa Sól, Głowackiego 1b

Nie zgadzam się (23)
Do wyżej wymienionej...
Do wyżej wymienionej placówki udałam się z zaplanowanym z góry zamiarem zakupu komody sosnowej zanjdującej się w ofercie promocyjnej. Z zainteresowaniem i wielką nadzieją przekroczyłam próg sklepu. Starałam się znaleźć jakiś mankament w oferowanej komodzie, gdyż jej konkurencyjna cena wywoływała u mnie podświadomie niepokój co do jej jakości. Chwilę oglądałam asortyment sklepu i wzrokiem starałm się odnaleźć mebel. Nie było to zbyt trudne, gdyż wszystkie przedmioty w sklepie pogrupowane są tematycznie i nie trzeba biegać z "kąta w kąt" by coś odszukać. Rozpoczęłam dogłębną obserwację wystawowej komody. Po krótkiej chwili znalazła się przy mnie kobieta z obsługi i rozwiała wszystkie moje wątpliwości dotyczące zarówno ceny, jak i wykonania komody. Po krótkiej rozmowie zdecydowałam się zakupić wymarzony mebel. Udałam się do kasy, gdzie znajdował się już jeden klient. Ku mojemu zaskoczeniu niemalże natychmiast zjawiła się kolejna osoba z personelu, która obsłużyła mnie w drugiej kasie. Rzadko się to zdarza w marketach, więc za to bardzo duży plus. Pozostało już tylko odebrać komodę z magazynu. Tutaj mały minus za obsługę. Mężczyzna wydający towar był zdziwiony, że kobieta sama odbiera towar i w dodatku jak ja chcę umieścić taką paczkę w małym samochodzie? Trochę przemądrzał się próbując wmówić mi, że jest to niemożliwe. Na koniec wyszło na moje - komoda zmieściła się w samochodzie. Jednakże w rezultacie sytuacja ta nie zmieniła mojej oceny, która jest bardzo pozytywna.

Agnieszka_631

14.05.2009

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi