Opinie użytkownika (6)

Przestrzegam przed zawieraniem...
Przestrzegam przed zawieraniem ubezpieczeń komunikacyjnych w TUiR Warta. Przez jakiś czas pracowałem w firmie zajmującej się "odzyskiwaniem" odszkodowań dla ofiar wypadków komunikacyjnych. Żadna firma ubezpieczeniowa nie płaci chętnie ofiarom należnych im świadczeń, ale Warta jest w tym najbardziej uparta. Nie można się z nimi skontaktować, ciągle każą potwierdzać podpisy i oświadczenia, po kilka razy żądają tych samych zaświadczeń. Nieraz i rok trzeba czekać, by wreszcie wypłacili należne świadczenie. I nie chodzi tu tylko o wypłaty z OC; nawet płacąc z Auto-casco potrafią robić problemy, odsyłać wciąż do kolejnych przedstawicieli w nadziei na "zmęczenie" klienta. Taka duża firma, a takie niepoważne zachowania.

Aleksander_60

27.04.2010

WARTA

Placówka

Rzeszów, Rynek

Nie zgadzam się (21)
Wydarzenie z ubiegłego...
Wydarzenie z ubiegłego roku - kupiłem samochód z ubezpieczeniem OC w PZU. Ponieważ nie mam zaufania do tej firmy, chciałem zrezygnować z ich usług i przenieść się do innego towarzystwa. Najpierw wytłumaczono mi, że nie mogę (co jest nieprawdą), gdy w końcu zgodziłem się na pozostanie do końca okresu ubezpieczenia, nie chciano uznać posiadanych przeze mnie zniżek. Musiałem się sporo "nachodzić", by postawić na swoim. Szkoda, że taka duża firma potrafi robić takie "schody" o wcale niewielkie pieniądze.

Aleksander_60

27.04.2010

PZU

Placówka

Rzeszów, Zygmuntowska 14

Nie zgadzam się (16)
Opinia może być...
Opinia może być nie do końca odpowiadająca stanowi obecnemu bo dotyczy czasu, gdy HDI nazywało się jeszcze Samopomoc. Przez wiele lat ubezpieczałem u nich samochód. Wreszcie trzeba było skorzystać z wypłaty świadczenia (podczas nieudanej próby kradzieży trochę mi zniszczono samochód). Zadzwoniłem do przedstawiciela - w dość szybkim czasie dokonano wszystkich procedur i wypłacono odszkodowanie w pełnej kwocie, bez żadnych utrudnień czy kłopotów. Nie wiem, czy HDI nadal tak traktuje klientów, ale jako Samopomoc byli naprawdę dobrzy.

Aleksander_60

27.04.2010

HDI

Placówka

Jasło, Rynek

Nie zgadzam się (13)
Historia autentyczna mimo,...
Historia autentyczna mimo, że wygląda, jak okrutny żart... Zdarzyło się to kilka lat temu - niestety, nie pamiętam dokładnie daty, co czyni całą opinię mniej wartościową, ale zaręczam, że historia jest autentyczna. Rodzice ubezpieczyli mieszkanie w PZU - cała spółdzielnia tam ubezpieczała, więc i oni się nie wyłamywali. Pech chciał, że to ich mieszkanie wybrali sobie złodzieje. Weszli do mieszkania pod nieobecność domowników i dość dokładnie splądrowali - nie były to wielkie zyski, ale trochę biżuterii i gotówki. Policja dość szybko umorzyła sprawę nie wykrywając sprawców. Przyszedł czas na odszkodowanie. W PZU powiedziano - skoro złodzieje zdołali wejść do mieszkania, to znaczy, że drzwi nie były wystarczająco zabezpieczone, a więc żadne odszkodowanie się nie należy - autentyczne wytłumaczenie PZU! Trzeba widocznie ubezpieczać tylko takie mieszkania, do których nie można się włamać; tylko po co je w takim razie ubezpieczać? Ot sprawna polityka aktuarialna...

Aleksander_60

27.04.2010

PZU

Placówka

Rzeszów, Zygmuntowska 14

Nie zgadzam się (24)
Często bywam w...
Często bywam w Multibanku - jako jego klient - ale jeśli już muszę coś załatwić osobiście, to korzystam z placówki przy Rejtana. Tam i łatwo zaparkować i jakość (szybkość) obsługi jest dość dobra (czego nie można powiedzieć o placówce przy Kopernika). Żeby tylko rzadziej były problemy z wpłatomatem, który często nie działa. Natomiast obsługa dobra, fachowa, profesjonalna; duży plus.

Aleksander_60

20.04.2010

mBank

Placówka

Rzeszów, Rejtana 23

Nie zgadzam się (16)
Za każdym razem...
Za każdym razem odwiedzając bank osobiście trzeba czekać dość długo, by załatwić cokolwiek. Bank ma dość dobrą obsługę internetowa, ale gdy trzeba coś załatwić osobiście, trzeba się uzbroić w cierpliwość. A potem się jeszcze okazuje, że pracownik nie bardzo wie, co powinien zrobić - nie zna wystarczająco oferty banku, dla którego pracuje. Szkoda, bo oferta jest dość ciekawa. Zalecam korzystanie z usług banku, ale z wykorzystaniem dostępu internetowego, a nie osobiście.

Aleksander_60

20.04.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi