Opinie użytkownika (2)

Cel - szybki...
Cel - szybki posiłek w trakcie zakupów. Miejsce - największe na Dolnym Śląsku centrum handlowe Magnolia Park. Restauracja - Subway. Oferta - duży wybór kanapek, zarówna na zimno jaki i na gorąco. Większość kombinacji kanapek zawiera mięso, jednak zwolennicy diety bezmięsnej, również znajdą coś dla siebie. W ofercie mamy do wyboru kilka pozycji pieczywa oraz dwie wielkości kanapek. Pierwsze wrażenie - mały punkt gastronomiczny, który trudno nazwać restauracją. Przypomina raczej bar szybkiej obsługi na Dworcu Centralnym, niż punkt restauracyjny w centrum handlowym. Za szybą prezentowane są dodatki do kanapek, które wyglądają świeżo i apetyczne, jednak brakuje w niej jakiegoś pomysłu na ciekawą prezentację, by przyciągnąć klienta. Obsługa - brak kolejki, spowodowało iż zastałam obsłużona błyskawicznie. Pan w kilku słowach przedstawił ofertę, która dodatkowo jest umieszczona na ścianie lokalu. Zrobienie kanapki zajęło ok. 7 minut. Wybór napoi jest znikomy. Do wyboru mamy tylko napoje zimne. Brak możliwości zamówienia kawy czy herbaty jest dużą wadą tego lokalu. Obsługa przy kasie - Pan przy kasie, przez pomyłkę nie doliczył wszystkich dodatków do kanapki, przez co mogłam zapłacić mniej. Po zwróceniu mu uwagi, podziękował i w ramach podziękowania podarował kartę stałego klienta z 10% rabatem. Młoda i uśmiechnięta obsługa powoduje, iż mimo kilku niedociągnięć, chce się do tego lokalu wracać. Menu - duży wybór dodatków do kanapek, powoduje, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Jakość adekwatna do ceny. Do kanapek możemy wybrać takie dodatki jakie lubimy, dzięki temu zjemy taką kanapkę na jaką właśnie mamy ochotę.

Aleksandra_1047

01.12.2011

Subway

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (2)
Cel - zakup...
Cel - zakup spodni jeansowych. Miejsce - największe na Dolnym Śląsku centrum handlowe Magnolia Park. Sklep - dwupoziomowy Peek & Cloppenburg. Wystrój - nowoczesny, raczej neutralny, ani nie zniechęca, ani nie zachęca do robienia zakupów. Jeśli mamy w planie zakup konkretnego towaru, minie kilkanaście minut, zanim w gąszczu półek i regałów znajdziemy to co nas interesuje. Gdy na zakupy mamy mało czasu, najlepiej od razu poprosić o pomoc w znalezieniu towaru obsługę. Towar w sklepie rozmieszczony jest według marek. Oferta - szeroki wybór odzieży damskiej i męskiej, wielu marek, zarówno tańszych jak i droższych producentów. Na uwagę zasługuje fakt, iż osoby odpowiedzialne za dobór asortymentu, dużą wagę przywiązują do dobrej jakości towaru i bardzo szybko możemy się o tym przekonać. Pierwsze wrażenie - już przy wejściu wita mnie Pan ochroniarz, który ciągle obserwuje i patrzy na ręce, dając do zrozumienia, iż jestem potencjalnym złodziejem. Obsługa - w ciągu całego pobytu w sklepie, nikt z obsługi nie podszedł i nie zaproponował swojej pomocy w robieniu zakupów. Jednak asortyment sklepu jest tak rozmieszczony i ogólnie dostępny, iż wydaje się, że pomoc pracownika sklepu wydaje się zbędna. Jeśli potrzebujemy pomocy np. w dobraniu odpowiedniego rozmiaru, to w każdej chwili możemy o taką pomoc poprosić, gdyż obsługa sklepu jest widoczna i co jakiś czas przewija się pomiędzy klientami. Przebieralnie - większość z nich jest nieczynna/zamknięta, z niewiadomych powodów. Na całe pierwsze piętro, dla działu damskiego są czynne tylko dwie przymierzalnie. Dodatkowo ich czystość pozostawia wiele do życzenia. Na podłodze widać sporą ilość kurzu. Jednocześnie nie mam możliwości by znajdując się w środku przymierzalni, zamknąć się od środka. Zdarzyło się, że przymierzając spodnie, inny klient otworzył drzwi, myśląc że nikogo w przymierzalni nie ma. Przy kasie - w kolejce znajduję się 6 osób. Jednak czas oczekiwania w kolejce jest krótki. Dwie Panie kasjerki, bardzo sprawnie i szybko obsługują transakcje. Na moje pytania dotyczące zwrotu towaru, udzielają jasnych i kompetentnych odpowiedzi, przez co mam pewność, że ze zwrotem towaru nie będę miała żadnych problemów.

Aleksandra_1047

01.12.2011

Peek&Cloppenburg

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi