Opinie użytkownika (10)

Super. jestem zadowolona...
Super. jestem zadowolona z jakości obsługi klienta, problem z organizacją w sklepie zaczyna sie kiedy klient chce fakture lub zamawia hot doga.... Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1532

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. jestem bardzo...
Super. jestem bardzo zadowolona Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1532

25.07.2017

Solar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. jestem bardzo...
Super. jestem bardzo zadowolona Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1532

25.07.2017

Promod

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. obsługa...
Bardzo źle. obsługa nie zainteresowana klientem Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Aleksandra_1532

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kasjer, który obsługiwał...
Kasjer, który obsługiwał w tym sklepie nie był skupiony i uważny na klienta tylko rozmawiał o urlopie i czasie wolnym z kolegą jednocześnie obsługując klienta.

Aleksandra_1532

25.07.2017

LIDL

Placówka

Warszawa, Powstańców Śląskich 72

Nie zgadzam się (0)
OK. starają się...
OK. starają się ale obsługa kiepska Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Aleksandra_1532

25.07.2017

VENEZIA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. jestem zadowolona...
Dobrze. jestem zadowolona Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1532

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. brak...
Bardzo źle. brak wiedzy personelu, fatalna obsługa klienta Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi,

Aleksandra_1532

25.07.2017

ECCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. jestem zadowolona...
Dobrze. jestem zadowolona z asortymentu i oferty sklepu, jeśli chodzi o telefoniczną wiedzę personelu to jest ona raczej marna i odsyłają do tzw "literatury" Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Aleksandra_1532

25.07.2017

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. obsługa marna...
Fatalnie. obsługa marna Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Aleksandra_1532

25.07.2017

Gino Rossi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi