Opinie użytkownika (2)

Mam mieszane odczucia...
Mam mieszane odczucia odnośnie restauracji. Byłam tam kilka razy, ale ostatni mocno mnie rozczarował. Po wejściu do przedsionka i chwili oczekiwania nikt do nas nie podszedł, miło że Kelnerki przechodziły obok nas, bez tac. Czekałyśmy jeszcze przez chwilę. Następnie weszli nowi goście i nie zważając na to, że czekamy na miejsce, wcisnęli się przed nami i poszli do stolika który był opuszczany. Kelnerka od razy do nich podeszła, a my nadal czekałyśmy. Jak tylko zwolnił się kolejny stolik, zajęłyśmy go. Teraz czekałyśmy aż podejdzie no nas kelnerka z kartą dań. Przechodziła obok i nie zareagowała, mimo że nas zauważyła. Sama więc zlokalizowałam karty i poszłam po nie. Następnie minął kolejny czas oczekiwania aż kelnerka podejdzie do nas i przyjmie zamówienie. Kelnerka podeszła do Klientów którzy zajęli miejsca do 10 minut po nas i siedzieli za naszym stolikiem i przyjęła ich zamówienie. W końcu ja udało nam się ją poprosić do nas i prośbę o złożenie zamówienia, przekazała, że ktoś do nas podejdzie. Dopiero po 5 minutach podeszła Kelnerka. Przyjęła zamówienie, jednak nie poinformowała nas że będziemy musiały zaczekać ponad 20 minut na zamówione dania. Podane danie było letnie, nie gorące. Tym razem nie zostawiłam napiwku, za takie ignorowanie Klienta. Ogólnie wystrój restauracji bardzo mi się podoba, dania z karty chętnie polecam znajomym, ale po ostatniej wizycie - ignorancji kelnerek, zastanowię się następnym razem nim polecę tę restaurację.Dodatkowo właściciele mogli by zatroszczyć się o komfort klientów siedzących najbliżej drzwi, ponieważ wchodzący klienci nie domykają drzwi, i klienci na felernych miejscach albo marzną albo muszą się sami dopominać o zamknięcie drzwi!. Warto by zainwestować w jakaś kotarę, osłaniającą od zimna. Dodam, że poprzednie wizyty wspominam raczej miło i kojarzą mi się z wysokim standardem obsługi, stąd tym większe moje rozczarowanie po ostatniej wizycie. Wystawiam uśrednioną opinię.

Alicja_584

02.01.2015

Pierogarnia Stary Młyn

Placówka

Wrocław, Rynek 26

Nie zgadzam się (0)
Ocena dotyczy sklepu...
Ocena dotyczy sklepu on-line z dowozem do Klienta (Wrocław). Sklep zazwyczaj posiada 95% asortymentu codziennego użytku, który poszukuje (art. spożywcze, chemia) lub jest mi w stanie zapewnić produkt alternatywny.Ceny są na konkurencyjnym poziomie w porównaniu do innych sklepów oferujących dowóz zakupów.Jestem bardzo zadowolona z przebiegu procesu realizacji. Pracownicy, jeśli wyrazimy zgodę, skontaktują się z nami w celu poinformowania o braku któregoś z produktu i zaoferują produkt alternatywny. Pracownicy również kontaktują się z Kupującym aby poinformować, że wybrany przez nich produkt posiada już krótką datę ważności - uważam to duży plus dla firmy, że nie wypycha produktów, pod pretekstem "promocji". Dowóz następuje w wyznaczonym terminie, a jeśli z jakiś powodów losowych kurier nas nie zastanie, można się z nim umówić na dzień następny. Kolejną kwestią jest wniesienie zakupów do mieszkania - pracownik dostarczający zamówienie nigdy nie dał mi odczuć że jest niezadowolony z tego powodu że musi wnosić zakupy na 4 piętro kamienicy (a potrafię zamówić sporo). Komfortowa jest również opcja płacenia kartą. Towary są zazwyczaj pakowane zgodnie z daną kategorią. Dowożone owoce/warzywa są zawsze ładne i świeże. Przy stałych zakupach, zawsze można liczyć na mały gratis (np próbka balsamu), co uważam za miły gest.

Alicja_584

30.12.2014

E.Leclerc

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi