Opinie użytkownika (3)

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_609

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Wszystko OK....
Super. Wszystko OK. Pociągi bardzo czyste, co mnie bardzo zdziwiło. Bardzo pozytywne wrażenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_609

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Salon wyglądał estetycznie,...
Salon wyglądał estetycznie, był zachowany porządek jak również czystość. Po wejściu do salonu pracownik powitał mnie słowami: Dzień dobry, w czym mogę pomóc. Po przedstawieniu pracownikowi problemu z jakim przyszedłem, on wytłumaczył mi wszystko dokładnie. Na końcu naszej rozmowy zaproponował mi ofertę na internet mobilny.

Andrzej_609

04.01.2013

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Andrzeju, serdecznie dziękujemy za komentarz na temat naszej firmu i wizyta w jednym z naszych punktów. W swojej opinii poruszył Pan kilka elementów, które są dla nas kluczowe w codziennej działalności: estetyczne salony, w których kompetentni i przyjazni konsultanci proponują Panu i każdemu naszemu obecnemu bądź przyszłemu Klientowi możliwie najbardziej atrakcyjną ofertę. Wyrażamy nadzieję, że Pana kolejne kontakty z naszą firmą będą przebiegały równie pomyślnie i będziemy nadal zasługiwali u Pana na wysokie oceny. Zachęcamy do odwiedzania nas w internecie: http://blogplay.pl oraz http://www.facebook.com/Play

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi