Opinie użytkownika (13)

Rewelacyjnie. Poleciłabym kawiarnię...
Rewelacyjnie. Poleciłabym kawiarnię z uwagi na profesjonalną obsługę, wiedzę Pracowników na temat dostępnych kaw oraz innych produktów, które znajdują się w asortymencie sklepu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_284

07.05.2018

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Uważam, że...
Rewelacyjnie. Uważam, że obsługa jest bardzo profesjonalna. Pracownicy zgodnie ze standardem przygotowują kawę, desery lodowe.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_284

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy bardzo...
Rewelacyjnie. Pracownicy bardzo profesjonalnie podchodzą do prezentacji oferty. Placowki T-Mobile są zadbane. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_284

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Rzetelna obsluga,pełna...
Rewelacyjnie. Rzetelna obsluga,pełna informacja na temat oferty,otwartość sieci na upusty dla Klientów. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_284

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Sieć Play...
Źle. Sieć Play nie ma atrakcyjnych ofert dla Klientów przedluzajacych umowę. Obsługa jest opryskliwa i nie udziela informacji. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_284

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa

Anita_284

12.12.2016

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Bardzo słaba...
Fatalnie. Bardzo słaba komunikacja z pracownikami

Anita_284

09.12.2016

RWE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Szybka obsługa...
Świetnie. Szybka obsługa jednak mam wrażenie, że bardzo mechaniczna i przedmiotowa bez indywidualizacji podejścia do klienta

Anita_284

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa,...
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa, zyczliwość wobec klientów,

Anita_284

09.12.2016

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Brak pełnch...
Dobrze. Brak pełnch informacji w trakcie podpisywania umowy zawieranej przez telefon obniża jakość obsługi

Anita_284

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Zmiana...
Tak sobie. Zmiana zasad ubezpieczenia brak programu lojalnościowego dla stałych klientów nie podnosi jakości obsługi.

Anita_284

08.12.2016

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Uważam, że...
Rewelacyjnie. Uważam, że osoby pracujące w Openfinace posiadają bardzo dużą wiedzę i umiejetności związane z doradctwem finasowym.

Anita_284

08.12.2016

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
po podjechaniu do...
po podjechaniu do punktu płatności zostałam przywitana przez pracownika, który zapytał o formę płatności, zaproponował zakup płyny letniego do spryskiwaczy, przyjął zapłatę i pożegnał życząc miłego dnia. Obsługa sprawna, konkretna, szybka

Anita_284

24.04.2015

S-1

Placówka

Zielona Góra, Stefana Batorego 128

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi