Opinie użytkownika (15)

Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

27.03.2017

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

27.03.2017

Red Bull MOBILE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

27.03.2017

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Anna_4486

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu. Na Minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

18.01.2017

Red Bull MOBILE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4486

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Młodzi niedoświadczeni...
Źle. Młodzi niedoświadczeni ludzi, mam wrażenie, ze bardziej dbają o swoje interesy niż o interesy klienta. Nie mam zaufania do pracowników..

Anna_4486

08.12.2016

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z odległości kilku...
Z odległości kilku metrów lokal budzi miłą i ciepłą atmosferę co przyciąga klientów. Restauracja z zewnątrz jest czysta jak również i w środku. W czasie przybycia gościa do lokalu w środku znajduje się 12-cioro klientów o w wieku 45-55 lat. Na sali konsumpcyjnej wszystkich gości obsługuje jedna kelnerka ubrana adekwatnie do wystroju i panującej atmosfery pijalni. Dwie pozostałe pracownice spędza czas w kuchni. Czwartym pracownikiem jest mężczyzna, który pracuje w pijalni wód mineralnych, obiekt ten znajduje się w tym samym pomieszczeniu co pijalnia czekolady. Z obserwacji audytora wynika, że jedna kelnerka obsługująca gości to stanowczo za mało. Brudne naczynia nie są zabierane od razu po spożyciu posiłków przez klientów oraz kelnerka poświęca zbyt mało czasu klientom.

Anna_4486

30.11.2012
Nie zgadzam się (0)
We wnętrzu obiektu...
We wnętrzu obiektu znajdowało się tylko dwie ekspedientki, nie przebywali żadni klienci. Ekspedientki były ubrane jednakowo. Sprzedawczynie były ubrane wystarczająco elegancko. Strój był jak najbardziej adekwatny do błyszczącego wystroju salonu. W momencie zauważenia klienta jedna z sprzedawczyń natychmiast zaoferowała pomoc. Przedstawiła asortyment zgodnie z oczekiwaniami gościa. Jednak na prośbę oceniającego - odwołującą się do doświadczenia personelu- nie poleciła żadnego typu obrączek oraz nie udzieliła informacji na temat najczęściej sprzedawanych obrączek w salonie. Dla klienta ta informacja była ważna, ponieważ badacz chce kupić obrączki wykonane z dość oryginalnego surowca, o tym wszystkim ekspedientka wiedziała. Pracownica nie poinformowała kupującego obrączki, iż biało-różowe złoto jest bardziej podatne na zarysowania i ścieranie niż żółte. Sprzedawczyni pożegnała i zaprosiła klienta do ponownych odwiedzin. Wizyta w salonie trwała 29 minut.

Anna_4486

30.11.2012

Apart

Placówka

Puławy, Lubelska 2

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi