Opinie użytkownika (42)

1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - dobrzy specjalisci od finansow, poslugujacy sie fachowa terminologia, umiejac ja tez przelozyc na porstszy dla klienta jezyk. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - mile osoby, jednak nieco sztuczne, niezbyt przyjazne w pierwszej chwili, sztywne. 3 - Oferta, cena - jeden z najlepszych na rynku bankow, jak chodzi o szerokosc oferty. Brakuje jedynie rachunku oszczednosciowego, ktory bylby porzadnie oprocentowany, a jednoczesnie nie bylby tzw. lokata jednodniowa. 4 - Organizacja i czas obsługi - ekspresowo, bez kolejek, sprawe zalatwilam w 5 minut. 5 - Wygląd miejsca obsługi - jak na bank malo reprezentacyjny, ale lokal czysty, uporzadkowany, ze spojna identyfikacja wizualna, przytulny.

ArnikaO

15.12.2011

mFinanse

Placówka

Gliwice, CH ARENA ul. Jana Nowaka - Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (1)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję, że zechciała Pani kolejny raz podzielić się z nami opinią związaną z jakością obsługi w naszym Banku. Cieszę się, że docenia Pani wiedzę i kompetencję naszego personelu, szybkość załatwianie spraw, oraz szeroki wybór produktów i usług jakie mamy do zaoferowania naszym Klientom. Ubiór pracowników, który może się wydawać sztywny jest związany z przyjętą polityką standaryzacji, ale zapewniam, że nie wpływa na usztywnienie zachowania naszych pracowników, którzy zawsze starają się być pomocni i otwarci na Klienta. Mam nadzieję, że w przyszłości również będzie Pani czerpała zadowolenie z naszych usług. Co do produktów oszczędnościowych mogę Pani polecić nasz nowy produkt mPolisolakatę, który łączy w sobie funkcję oszczędzania w formie ubezpieczenia na życie i dożycie. Więcej informacji związanych z produktem znajdzie Pani korzystając z poniższego linka, lub kontaktując się z mLinią pod numerem 801 300 800, 426 300 800: http://www.mbank.pl/oszczednosci/polisolokata/ Z poważaniem Monika Omielska mBank
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - osoby doradzajace w sklepie znaja sie na sprzecie ,potrafia doradzic odpowiednia specyfikacje techniczna, dobrac poziom ceny i jakosci do mozliwosci klienta. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - bardzo mile osoby, o duzej wiedzy, rzetelne i wiarygodne, sympatyczne i otwarcie podchodzace do klienta i jego potrzeb. 3 - Oferta, cena - niezbyt wielu producentow, znam duzo lepiej zaopatrzone sklepy, jednak ten przyciaga atracyjnoscia cen, okresowymi ich obnizkami i przystepnymi promocjami. 4 - Organizacja i czas obsługi - szybka kompetacja zamowienia, choc jednego towaru brakowalo chwilowo w magazynie, postarano sie o niego ekspresowo:) Paczka dotarla do mnie 3 dni po zlozeniu zamowienia. 5 - Wygląd miejsca obsługi - nie dotyczy.

ArnikaO

15.12.2011
Nie zgadzam się (0)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - personel zorientowany w ofercie firmy, umiejetnie doradzajacy kompozycje smakowe, potrafiacy dopasowac menu pod konkretna osobe. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - sympatyczni mlodzi ludzie, nieco pozbawieni moze doswiadczenia i wynikajacego z tego pakietu umiejetnosci pracy z klientem. Nie podobaja mi sie firmowe mundurki, wolalabym widziec obsluge w bardziej swobodnych strojach. 3 - Oferta, cena - ceny niskie w porownaniu z konkurencja, oferta troche za waska, przydalaby sie wieksza paleta zakasek, salatek i ogolnie zdrowej zywnosci oraz napojow. 4 - Organizacja i czas obsługi - szybko i spaniwe, krotki czas oczekiwania na zamowienie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - calkiem mile i przyjemne miejsce, jak na sieciowa pizzerie, przytulne, z fajnym oswietleniem.

ArnikaO

15.12.2011

Telepizza

Placówka

Katowice, Chorzowska 7

Nie zgadzam się (0)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - bardzo mila obsluga sklepu, profesjonalnie doradzajaca w zakresie zdrowgo odzywiania, widac, ze osoby ktore stworzyly sklep, znaja sie na dietetyce. 2 - Zachowanie i wygląd personelu- bardzo mile osoby, odbierajace telefony nawet o poznej poze, profesjonalnaobsluga, grzecznosc i kultura. 3 - Oferta, cena - oferta dosc szeroka, jak na nowo powstalysklep, aczkolwiek brakuje mi paru wiodacych na rynku producentow. Ceny przystepne, dosc droga wysylka. 4 - Organizacja i czas obsługi - przesylka doszla do mnie ekspresowo, wiec przynajmniej wiem, ze zaplacilam za dobrej jakosci kuriera:) 5 - Wygląd miejsca obsługi - nie dotyczy.

ArnikaO

15.12.2011

mojemusli.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - bardzo profesjonalnie podchodzace do swej pracy osoby, kompetentne,wyksztalcone i umiejace sie wlasciwie zajac pacjentem. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - wszyscy w schludnym ubiorze, firmowych identyfikatorach, chetni do pomocy i usmiechnieci, dawno nie spotkalam tak milej obslugi. 3 - Oferta, cena - ceny bardzo wysokie, choc standard uslug rowniez. Przy tym w miare szeroka oferta specjalistow. 4 - Organizacja i czas obsługi - zostalam szybko przyjeta mimo nietypowe pory dnia, ekspresowo zajeto sie mna i wszyscy byli przemili:) 5 - Wygląd miejsca obsługi - czysto, przejrzyscie i jasno, jednak modernistyczne wnetrza utrzymane w zimnej kolorystyce nie sa przytulne.

ArnikaO

15.12.2011

MEDICOVER

Placówka

Katowice, Chorzowska 50

Nie zgadzam się (1)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - osoby z obslugi sklepu nastawione sa przede wszystkim na sprzedaz i wyszkolone handlowo, nie do konca umieja doradzac, a jesli chodzi o oferte znaja raczej ceny niz np. merytoryczna zawartosc ksiazek. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - osoby ze sklepu sa sympatyczne i owarte na klienta, ale nieco zbyt nachalne, staraja sie sprzedac maksymalna ilosc produktow. 3 - Oferta, cena - ceny nieco wyzsze anizeli w innych ksiegarniach, natomiast oferta waska, ograniczona do jednego wydawcy i obejmujaca przede wszystkim popularne, najczesciej kupowane tytuly, bez niszowych ksiazek. 4 - Organizacja i czas obsługi- na przesylke oczekiwalam dlugo, rowniez relatywnie dlugo trwalo kompletowanie samego zamowienia w magazynie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - nie dotyczy.

ArnikaO

15.12.2011

Weltbild.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - osoby młode i niedoświadczone, nie mają wystarczającej wiedzy w temacie odzieży, doboru fasonów raz kolorów do typu urody. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - panie miłe i sympatyczne, ale niezbyt pewne siebie i własnej wiedzy, mao uśmiechnięte i nieszczegolnie energiczne. 3 - Oferta, cena - oferta w klimacie mlodziezowym, nie spelnia moich oczekiwan co do mozliwosci calosciowego skompletowania zestawow odziezy na zime. Brakuje wiekszch rozmiarow, na co z przykroscia zwracam uwage w kolejnym sklepie. 4 - Organizacja i czas obsługi - bardzo sprawna obsluga i szybkie rozliczenie na kasie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - glosna muzyka znaczaco przeszkadza w zakupach, ale jeszcze wiekszym problemem jest zle dobrana i malo gustowna roowa kolorystyka sklepu. Salon widny i przestronny, ladnie skomponowana wystawa i ekspozycja.

ArnikaO

15.12.2011

Tally Weijl

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (2)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - personel jest dobrze wyedukowany w zakresie oerty sklepu, orientuje sie, gdzie znajduja sie poszczegolne produkty, potrafi doradzic w zakresie dekoracji pokoju. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - wiekszosc osob sympatyczna i mila, bardzo otwarta na potrzeby klienta i chetna do pomocy. 3 - Oferta, cena - ceny stosunkowo niskie, ale jakosc produktow nie jest wysoka, niestety :/ Oferta ograniczona, mimo duzej powierzchni sklepu, brakuje wiekszego wyboru mebli w roznych stylach. 4 - Organizacja i czas obsługi - oprocz niewielkich kolejek, panujacych na kasach, wszystko odbywa sie sprawnie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - ciekawa aranzacja sklepu, nietypowa, ale nieco przeladowana...

ArnikaO

15.12.2011

IKEA

Placówka

Katowice, Roździeńskiego 97

Nie zgadzam się (2)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - ludzie w srednim wieku to dość fachowi doradcy, znający ofertę inwestycyjną banku i chętnie dobierający korzystne dla klienta rozwiązania, konieczny okazał się jednak telefon do sąsiedniego oddziału;) 2 - Zachowanie i wygląd personelu - osoby miłe i grzeczne, bez sztucznego uśmiechu, profesjonalne w obsłudze klienta. Niczego nie sprzedają nachalnie, podchodzą wyrozumiale do wątpliwości rozmowcy. 3 - Oferta, cena - niekorzystne oprocentowanie konta w porównaniu z konkurencją, lokaty, jakie mi zapronowano, nie były optymalne, gdyz nie uwzgledniono zmian związanych z likwidacja lokat antybelkowych. 4 - Organizacja i czas obsługi - w porządku. W oddziale nie ma kolejek, można się spokojnie zastanowić i pomyśleć. 5 - Wygląd miejsca obsługi - miejsce, jak a bank, malo reprezentacyjne, troche ciasne i niezbyt czyste, bankomat w fatalnym stanie i miejscu...
Nie zgadzam się (0)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu- panie bardzo rzetelne, chętnie doradzają, można również odłożyć sobie towar na następny dzień. Minusem jest kręcący sie stale po sklepie ochroniarz i fakt, że do przymierzalni mozna wziąć tylko 3 rzeczy. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - sympatyczne, młode osoby z uśmiechem na twarzy obsługujące kllentów, poświęcające sporo uwagi na dobór rozmiarów :) 3 - Oferta, cena - kolekcje są nieco monotonne, utryman w młodzieżowej tylistyce, któa ne do konca mi odpowiada i nie można na pewno powiedzieć, że każdy by znalazł tu coś dla siebie. Ceny średnie, ale jest sporo atrakcyjnych promocji. 4 - Organizacja i czas obsługi - bardzo szybko i sprawnie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - salon duży i przestronny, niestety ubrania są bardzo ciasno rozmieszczone, ściśnięte na wieszakach, między którymi też jest bardzo mało przejścia. Przeszkadza zbyt głośna muzyka.

ArnikaO

15.12.2011

New Yorker

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (1)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - kiedyś bardzo lubiłam robić zakupy w tym sklepie, niestety niedawno zmienił się personel, a nowe ekspedientki nie są już tak dobrze zorientowane w ofercie firmy. Kiedyś bywało, że panie dzwoniły do drugiego salonu z prośbą o sprowadzenie dla mnie butów, oj, dawne czasy:( 2 - Zachowanie i wygląd personelu - personel poprawnie grzeczny i sympatyczny, pozbawiony jednak otwartości na klienta, mało chętny do pomocy. 3 - Oferta, cena - ceny bardzo wysokie jak na firmę, której marka znana jest tylko na rodzimym rynku. Owszem, firma zawsze oznaczała dobrą jakość, buty z Wojasa nosiłam nawet przez kilka lat, tylko niestety ostatnio to również zaczęło się zmieniać w złym kierunku... 4 - Organizacja i czas obsługi - bez kolejek, szybko i sprawnie, można płacić również kartą, uff :) 5 - Wygląd miejsca obsługi - salon jest na tyle przestronny, że zmieściołoby się wiecej asortymentu, bardzo czysty, klimatczny, bo utrzymany w drewnianej kolorystyce, z jasną, dobrze oświetloną witryną.

ArnikaO

15.12.2011

wojas

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (7)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - personel bankujest kiepsko zorientowany w aktualnych tendencjach na rynkach finansowch, nie potrafi umiejetnie poprowadzic umowy na temat inwestycji, natomiast skupia sie na schematycznej sprzedazy uslug. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - firmowe mundurki nie maskuja amatorszczyznyi braku przygotowania do pracy, sprzedawcy nastawieni są na wyciągnięcie ostatniego grosza od klienta. Pani zażyczyła sobie 100zł za zaświadczenie, choć prosiłam tylko o kwitek, potwierdzający dokonanie przelewu. 3 - Oferta, cena - oferta raczej wąska, dostosowana do potrzeb przeciętnego konsumenta, brak w niej inwestycji oraz rozwiązań dot. oszczędności. Wysokie oprocentowanie kredytów i pożyczek w porownaniu z konkurencja. 4 - Organizacja i czas obsługi - zostalam w miare sprawnie obsluzona, choc pani 2 razy telefonicznie musiala sie laczyc z centrala. Brak kolejek, jednak doradcy nie od razu interesuja sie wchodzacym klientem. 5 - Wygląd miejsca obsługi - lokal raczej ciasny, utrzymany w jaskrawoczerwonej kolorystyce, co nie sprzyja ukojeniu nerwow. A w relacji z tak marna obsluga byloby to wskazane... Czysto, pzynajmniej tyle.

ArnikaO

15.12.2011

Santander Consumer Bank

Placówka

Katowice, Warszawska 10

Nie zgadzam się (1)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - mlode dzieczyny, kiepsko zorientowane w tajnikach mody i fasonow, ale dobrze znajace oferte swojego sklepu, raczej mechanicznie podchodzace do pracy, nie doradzaja klientowi. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - rzado kiedy panie sa usmiechniete, zdarzylo mi sie akurat dzisiaj zostac bardzo niesympatycznie potraktowana przez ekspedientke, przez co zrezygnowalam z zakupu plaszcza,mimo ze by bardzo elegancki i w dobrej cenie. 3 - Oferta, cena - ceny dosc wysokie, jak na tak waski asortyment, rzeczy raczej produkowane masowo i nie wyrozniajace sie niczym na tle ofert innych sieciowek. 4 - Organizacja i czas obsługi - obsluga malo przyjazna klientowi, ale przynajmniej nie ma kolejek w kasie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - sklep troche ciasny, jednak dobrze oswietlony i zasze uporzadkowany.

ArnikaO

14.12.2011

Tatuum

Placówka

Sosnowiec, Staszica

Nie zgadzam się (3)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - trudno oceniac kompetencje kierowcow, ale w kazdym razie nie zdarzyl mi sie jeszcze autobusowy wypadek, a posiadanie prawa jazdy tej kategorii jest dla mnie samo w sobie wyczynem:) 2 - Zachowanie i wygląd personelu - bywa roznie, tym razem w autobusie linii 808 wyjatkowo niesympatyczny kierowca, burczacy na pasazerow i majacy do nich pretensje, ze kupuja bilety. 3 - Oferta, cena - korzystna oferta biletow miesiecznych, z ktorych regularnie korzystam. Problem z polaczeniami, duze braki dotycza linii nocnych, nawet jak na tak uczeszczana trase, niestety. 4 - Organizacja i czas obsługi - czeste spoznienia, przydalby sie lepszy system powiadomien o nich jak rowniez o autobusach, ktore wypadly z rozkladu. Czekalam ponad 20 minut na 808... 5 - Wygląd miejsca obsługi - akurat na tej linii autobusy to z reguly stare Ikarusy, nie grzeszace czystoscia i pekajace w szwach, w sensie doslownym...:/
Nie zgadzam się (0)
1 - Wiedza...
1 - Wiedza i kompetencje personelu - sprzedawczynie sa stosunkowo dobrze poinformowane o ofercie sklepu, ale niestety jest ich bardzo niewiele i w efekcie ciezko sie doprosic o wskazanie konkretnego produktu, bo nie ma kogo zapytac. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - panie poprawnie sympatyczne, ale rzadko usmiechniete. 3 - Oferta, cena - nieciekawy asortyment produktow, w ogole nie odwiedzialabym tego sklepu, gydby nie to, ze znajduje sie on na mojej drodze z pracy do domu. Ceny wyzsze niz w dyskontach. 4 - Organizacja i czas obsługi - wieczne kolejki w kasie, nigdy sie jeszcze nie zdarzylo, zeby wszystkie kasy byly czynne. 5 - Wygląd miejsca obsługi - nieporzadek panujacy w sklepie zniecheca do zakupow, brak konkretnych cen, produkty ulozone niejasno, dzialy nieopisane...ale jest czysto:)

ArnikaO

14.12.2011

Aldi

Placówka

Katowice, Ułańska 6

Nie zgadzam się (3)
Bardzo wygodny przejazd,...
Bardzo wygodny przejazd, autobus zasze o czasie, kierowca miły i rzeczowy, po drodze włączane jest oświetlenie, dzięki czemu moge pracować w trasie:) Cena przejazdu trochę wysoka, ale warunki o niebo lepsze niż w ciasnych busach:) Na trasie czasem zdarzaja sie spoznienie, ale głównie są one spowodwane remontami.

ArnikaO

09.12.2011

PKS Katowice

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa wprawdzie profesjonalna...
Obsługa wprawdzie profesjonalna i posiadajaca szeroką wiedzę o meblach oraz dekoracjach, niemniej jednak niekoniecznie sympatyczna:/ Brak uśmiechu na twarzach niestety razi. Ceny bardz wysokie,a meble wcale nie są tak atrakcyjne, jakby się chciało...duże, nieforemne, brak gotowych rozwiązań pod zabudowę. Jedynie salon ma ocenę idelną...jasny i przestronny, badzo elegancki.

ArnikaO

09.12.2011

Black Red White

Placówka

Katowice, Roździeńskiego

Nie zgadzam się (0)
Przyjazny sklep, z...
Przyjazny sklep, z miłą obsługą, dobrze przygotowaną nie tylko w aspekcie sprzedażowym, ale i pod względem wiedzy profesjonalnej. Panowie służąradą iumieją dopasować sprzęt do potrzeb osoby poszukującej. Salon trochę ciasny, przez co sprzet jest słabo wyeksponowany. Za to obsługa naprawde świetna - cała transakcja odbyła się ekspresowo i poki co jestem bardzo zadowolona z laptopa.

ArnikaO

09.12.2011

Mix electronics

Placówka

Żory, UL.WODZISŁAWSKA 12

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemny lokal,pachnący...
Bardzo przyjemny lokal,pachnący świeżym drewnym, klimatyczny i przytulny, wymarzone miejsce na romantyczną kolację. Szeroki wybór różnych rodzajów pizzy i napojów, ceny umiarkowane, brakuje mi jednak w ofercie dań dietetycznych oraz sałatek. Obsługa miła, uczynna i bardzo sprawnie obsługująca klientów :)

ArnikaO

09.12.2011

Da Grasso

Placówka

Żory, Męczenników Oświęcimskich 1b

Nie zgadzam się (2)
Szeroki wybór firan...
Szeroki wybór firan i zasłon,a także innych dekoracji. Mozna wybrać nawet fantastyczne, aksamitne story w stylu retro. Jestem bardzo zadowolona wizyty, panie ekspedientki mile i pofesjonalnie doradzały mi, jak ubrać okna w salonie i kuchni, widać, że znają się na doborze kolorystyki i nowoczesnych form ozdoby okien. Salon trochę ciasny i ciemny, ale to kwestia lokalu...

ArnikaO

09.12.2011

Decorama

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Harcerska

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi