Opinie użytkownika (6)

Kupiłąm tego dnia...
Kupiłąm tego dnia pasek z przeceny za 10 złotych.Miałam dwa do wyboru , siwy i biały. Kupiłam siwy.W następnym sklepie kupiłam jednak jeansy ,do których jednak posowałby biały pasek, więc szybko pobiegłam do pani, ( kupowałam spodnie tylko 3 minuty dosłownie), z pretty girl że jednak chciałabym kupić biały że bardzo proszę i wogóle a ona że reklamacji nie ma na produkty przecenione, czego nie wiedziałam przy zakupie owegoż paska ( pani mnie nie poinformowała).Prosiłam że dosłownie jakbym ze sklepu nie wyszła bo weszłam tylko kupić spodnie bez mierzenia, wzięłam i zapłaciłam tylko za spodnie. Na co ona że nie da rady, a widziałam w jej oczach że robi to z czystej złośliwości bo nie wróciłam na następny dzień, czy nawet po godzinie.Od tej pory omijam sklep

Barbara_96

13.10.2010

Pretty Girl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłam mile zaskoczona...
Byłam mile zaskoczona gdy weszłam do sklepu i obie ekspedientki przywitały mnie miło"dzień dobry" , od razu spytały czy mogą w czymś pomóc , podziękowałam, poprosiły nie nachalnie że jak tylko będę czegoś potrzebowała to one są do mojej dyspozycji. Nie patrzyły na ręcę chętnie opowiadały o przecenach , wynajdowały je , wiedziały co gdzie jest. Ogólnie super

Barbara_96

13.10.2010

Camaieu

Placówka

Poczesna, Krakowska 10

Nie zgadzam się (0)
Pani pracująca w...
Pani pracująca w tym sklepie pracuje jakby "za karę" i każdy zbliżający się klient jest traktowany typu "spławić" jak najszybciej. Byłam w sklepie , chciałam coś wybrać, byłam skłonna wydać pieniądze ale po potraktowaniu ekspedientki jednak wyszłam choć miałam ochotę pooglądać trochę ubrań. Pani była wielce zadowolona że już mnie spławiła. Patrzała mi na ręce jakbym była jakąś złodziejką, nie mogłam niczego dotknąć. Były produkty przecenione czy w promocji ale do tych już pani nie chciała mnie dopuścić, pokazywała mi tylko rzeczy te droższe.

Barbara_96

13.10.2010

Coccodrillo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Personel który obsługuje...
Personel który obsługuje klientów w markecie jest bardzo niedoświadczona, niedoinformowana. Czasem potrzeba nawet godziny żeby się dowiedzieć od któregokolwiek pracownika , który pracownik wogóle za dany dział odpowiada, nie mówiąc o tym żeby go znaleźć i wogóle się czegokolwiek od niego dowiedzieć. Kupowanie farby , gdzie miałam już wybrany kolor trwało godzinę ponad. Nie mogłam znaleźć nikogo kto zdjął by mi z wysokiej szafy farby, ponieważ była tylko dostępna wysoko na regale. Nikt nie chciał mi pomóc, a prosiłam 4 osoby.

Barbara_96

13.10.2010

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Można powiedzieć że...
Można powiedzieć że naprawdę obsługa dobra, zorganizowana, jak to się mówi chodzi jak w zegarku. Jest szybko, sprawnie,kulturalnie, obsługa przy kasie fiskalnej jest błyskawiczna. Jedynym minusem że mało jest warzyw i owoców do wyboru.Każda z ekspedientek wie co gdzie leży, jaki towar.Jest czysto i schludnie

Barbara_96

13.10.2010

Lewiatan

Placówka

Starcza, Szkolna 3

Nie zgadzam się (1)
Jestem klientką tegoż...
Jestem klientką tegoż banku i co tylko pojawiam się w banku jestem nagabywana żebym założyła kartę kredytową przez każdą z pań.Mają widocznie płacone "extra" za to. Minusem było, że dwa razy z rzędu wpłacałam pieniądze wyraźnie zaznaczając na które konto, po czym pieniądze znajdowały się na koncie mamy, gdzie jestem współwłaścicielką a wyraźnie zaznaczałam że ma być na koncie moim z mężem.Po mojej interwencji okazało się że to pewnie ja tak musiałam kazać i to moja wina.Bez przerwy popsuty bankomat, to już standard. Wybieram okienko jak już tam jestem tylko z jedną panią do której mam już zaufanie a gdy jej nie ma to drże i patrzę na ręce.

Barbara_96

13.10.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (1)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi