Opinie użytkownika (3)

Rozmowa telefoniczna dotycząca...
Rozmowa telefoniczna dotycząca ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC. Personel obsługujący już na początku rozmowy sprawiał wrażenie zmęczonego , znużonego. Po sprawdzeniu asortymentu usług okazało się, że podawał błędne informacje na temat niektórych cen i zakresu świadczenia usług. Rozmowa długa , raczej mało konkretna. Nie odczułem chęci jak najlepszej obsługi klienta, obojętność. Wnioski : słaba obsługa, mimo niezbyt dobrego asortymentu usług i cen brak chęci aktywnego pozyskania klienta; z mojej strony ogólny brak chęci na skorzystanie z usług firmy

Bartłomiej_93

22.09.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Cel: kupno obuwia...
Cel: kupno obuwia sportowego. Personel raczej mało zainteresowany pojawieniem się potencjalnego klienta w sklepie, sprawiał wrażenie znudzonego. Po jakimś czasie spytano mnie czy można w czymś pomóc, wiedza na temat towaru i przeznaczenia (tj. sport) raczej zdawkowa. Z pewnością nie przekonało mnie to do zakupu mimo że asortyment i ceny godne uwagi.

Bartłomiej_93

30.07.2009

Adidas

Placówka

Konin, Chopina

Nie zgadzam się (27)
Miła obsługa, oferta...
Miła obsługa, oferta oraz ceny b.dobre, w godzinach moich odwiedzin brak kolejek , sporo czynnych kas, choc nie zawsze tbywa tak pięknie :/ Podczas gdy nie zgodziła sie cena towaru na półce z cena nabita na paragon, obsułga w kasie fachowo wytłumaczyla dlaczego tak jest i pokierowała co dalej zrobic (punkt obsługi klienta). W punkcie obsługi klienta szybko wytłumaczono o co chodzi, uśmiech na twarzy, pełna pomoc, natychmiastowe sprawdzenie jak wygląda sprawa na półkach sklepowych i z czego mógł wyniknąc problem. Fachowość. Zadowolony klient.

Bartłomiej_93

09.07.2009

Tesco

Placówka

Poznań, ul. Serbska 7

Nie zgadzam się (12)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi