Opinie użytkownika (3)

Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu jedna obecna kasjerka była zajęta nawet nie odpowiedziała na „dzień dobry”. Padał tego dnia deszcz ze śniegiem i podłoga w sklepie była mocno brudna, ale powinno to dużo lepiej wyglądać. Zaopatrzenie sklepu było dobre i nie było luk na półkach sprzedażowych. Nie zauważyłem również barków w cenówkach, a promocje były wyraźnie zaznaczone. Wziąłem zakupy i stanąłem w kolejce. Chwile to potrwało, ale nie zbyt długo. Kiedy kasjerka kasowała produkty spytała się tylko o aplikację, której nie miałem, ale nie zaproponowała założenia aplikacji, jak również nie zaproponowała żadnej promocji. Kasjerka była ubrana w dość spraną koszulkę firmową, która nie wyglądała estetycznie... Po zapłaceniu Pani powiedziała „dziękuję” i „do widzenia”.

Dariusz

24.01.2023

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu jedna obecna kasjerka była zajęta nawet nie odpowiedziała na „dzień dobry”. Padał tego dnia deszcz ze śniegiem i podłoga w sklepie była mocno brudna, ale powinno to dużo lepiej wyglądać. Zaopatrzenie sklepu było dobre i nie było luk na półkach sprzedażowych. Nie zauważyłem również barków w cenówkach, a promocje były wyraźnie zaznaczone. Wziąłem zakupy i stanąłem w kolejce. Chwile to potrwało, ale nie zbyt długo. Kiedy kasjerka kasowała produkty spytała się tylko o aplikację, której nie miałem, ale nie zaproponowała założenia aplikacji, jak również nie zaproponowała żadnej promocji. Kasjerka była ubrana w dość spraną koszulkę firmową, która nie wyglądała estetycznie... Po zapłaceniu Pani powiedziała „dziękuję” i „do widzenia”.

Dariusz

24.01.2023

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podchodząc do kasy...
Podchodząc do kasy kupić dwa bilety i przekąski na seans, Pani w kasie ubrana w schludny uniform służbowy, zadawała mi pytania, by dopasować ofertę do moich potrzeb. Zaproponowała mi zakup powiększenie zestawu za niewielką dopłatą i doradzała, w którym miejscu najlepiej usiąść podczas seansu. Po zapłaceniu życzyła miłego seansu i wskazała, w którym miejscu znajduje się sala. Czas, który spędziłem przy kasie czekając na obsłużenie nie odbiegał od normy i wszystkie czynności były wykonywane dość sprawnie, byłem zadowolony z obsługi. Podchodząc do sali, przywitała mnie kolejna Pani z obsługi, która sprawdziła bilety i zaprosiła do środka. Wchodząc na salę zauważyłem, że była posprzątana po poprzednim seansie. W czasie seansu była obecna obsługa, która pilnowała regulaminu kina. Wychodzą zauważyłem osobę, która wskazywała kierunek wyjścia z sali i miejsce, gdzie można wyrzucić resztki i opakowania po jedzeniu. Korzystając z toalety po seansie toaleta była czysta z wyjątkiem luster, które były dość mocno ochlapane co wyglądało mocno nieestetycznie i mogło wskazywać na niedokładne sprzątanie. Wychodząc z kina widziałem jak jedna osoba z obsługi dawała balona dziecku, które dość głośno płakało.

Dariusz

24.01.2023

Multikino

Placówka

Warszawa, Al. Komisji Edukacji Narodowej 60

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi