Opinie użytkownika (7)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Diana_81

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Diana_81

27.07.2016

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Diana_81

27.07.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Diana_81

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Diana_81

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie miała miejsce 14 września. Obsługa przywitała klienta zaraz po wejściu na teren sklepu oraz zaproponowała pomoc. Klient podziękował informując, że chciałby się tylko rozejrzeć. W sklepie panował porządek i czystość, ubrania były zawieszone w sposób schludny. Na środku sklepu zaprezentowane były ubrania z nowej kolekcji, z boku można był znaleźć dział z przecenami. Asortyment sklepu był szeroki, można było kupić garderobę sportową, codzienne ubranie bądź bardziej eleganckie sukienki. Ceny wahały się w granicach przyzwoitości. Klient udał się do przymierzalni z wybranymi sztukami odzieży. Po chwili poprosił ekspedientkę o podanie innego rozmiaru. Ekspedientka przyniosła poszukiwaną sztukę odzieży z magazynu, nie okazywała zniecierpliwienia. Klient udał się do kasy celem zawarcia transakcji. Otrzymał resztę, paragon, reklamówkę. Sprzedawczyni sympatycznie pożegnała się i zaprosiła na ponowne zakupy. Czas oczekiwania na obsługę był bardzo krótki.

Diana_81

16.09.2014

Butik

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Personel zachowywał się...
Personel zachowywał się profesjonalnie. Udzielona została pełna informacja dotycząca produktu o który pytałam. Ekspedientka wykazała się wysoką kulturą osobistą, do klienta podeszła z sympatią oraz szacunkiem. Oferta sklepu była bardzo szeroka, spełniała wymagania znacznej większości klientów.Można było zakupić kosmetyki wielu wiodących na rynku firm. Sklep oferował konkurencyjne ceny, dodatkowo istniała możliwość skorzystania z interesujących promocji. Po dokonaniu zakupów przy kasie otrzymano rabaty na dalsze zakupy oraz zaproszenia do konkursów. Istniała możliwość zapłaty gotówką bądź kartą. Czas obsługi pozostawiał wiele do życzenia. Kolejka do kasy była bardzo długa, z pewnością wynikało to jednak z dużego ruchu. Sklep był czysty, towar ułożony schludnie na półkach z podziałem tematycznym, który umożliwiał łatwe odnalezienie poszukiwanych produktów. Obsługa nosiła specjalne stroje służbowe co umożliwiało łatwą identyfikację. Klient po zakupach czuł się w pełni usatysfakcjonowany.

Diana_81

16.09.2014

Rossmann

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi