Opinie użytkownika (5)

Duża przestrzeń w...
Duża przestrzeń w sklepie, szeroki asortyment i dużo niższe ceny niż w drogerii piętro wyżej. Łatwo znaleźć szukany przez klienta produkt a gdy mamy problem ze znalezieniem czegoś wystarczy spytać kogokolwiek z pracowników. Gdy nikogo takiego nie spotkamy na sali sprzedaży możemy podejść do kasjerki przy dziale z kosmetykami. Obsługa przy kasie bardzo dobra (gdy kolejka zaczyna się wydłużać, zostaje otwarta nowa kasa).

Dominika_180

19.08.2011

Rossmann

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (0)
W sklepie dokładano...
W sklepie dokładano towaru, lecz mimo to pracownice chętnie pomagały klientom, którzy prosili o pomoc w znalezieniu szukanego towaru. Podłoga czysta, ceny przy towarach zgodne z tymi wybijanymi na kasie, bardzo konkurencyjne. Obsługa przy kasie szybka i sprawna, bez najmniejszych problemów. Z chęcią przyjdę do tego sklepu jeszcze nie raz.

Dominika_180

19.08.2011

Biedronka

Placówka

Mszana Dolna, Krakowska 3

Nie zgadzam się (0)
Mimo dużej ilości...
Mimo dużej ilości klientów i popołudniowej godziny w sklepie nie brakowało świeżego, chrupiącego pieczywa po które przyszłam nie licząc na wiele. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona widząc jaki mam wybór. Personel miły i z chęcią doradzający klientom, którzy proszą o pomoc. Obsługa przy kasie szybka i sprawna.

Dominika_180

19.08.2011

PSS Społem

Placówka

Bytom, Dworcowa 29

Nie zgadzam się (2)
Mimo wyprzedaży wszystkich...
Mimo wyprzedaży wszystkich bluzek, w sklepie panował porządek a ekspedientki starały pomóc się każdemu klientowi, który ma problem w odnalezieniu czegoś dla siebie. Na prośbę klienta Panie sprawdzały czy w magazynie są rozmiary których nie było już na sklepowych wieszakach. Obsługa zawsze miła i obeznana w rozmieszczeniu towaru na sklepie.

Dominika_180

19.08.2011

Butik

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (0)
Na stronie internetowej...
Na stronie internetowej sklepu wybrałam sobie prostownicę za 88 zł, lecz poszłam do placówki, żeby zobaczyć czy jest na stanie. W sklepie ani jednego klienta. Panowie robili coś przy komputerze gdy przyszłam. Jeden wstał i zapytał w czym może pomóc. Ja z kolei zapytałam go, jak odbywa się procedura kupna produktów jeżeli w danym sklepie (według wykazu na stronie internetowej) nie ma wybranego przeze mnie towaru, ale ogólnie w sieci MIX electronic jest. Pan odpowiedział mi bardzo spokojnie, że należy ten produkt zamówić i po minimum 2 dniach jest do odbioru w wybranej placówce. W gablocie nie było wielu produktów i dlatego po oglądnięciu, podziękowałam za pomoc i wyszłam ze sklepu. Po przyjściu do domu weszłam znów w sklep internetowy i już miałam zatwierdzać zakup gdy zauważyłam, ze nawet przy odbiorze w sklepie jest doliczany koszt transportu. Jest to dla mnie bardzo dziwne. Koszt ten to 16,90 zł. W tym momencie równocześnie wzrasta cena produktu z 88 zł na 104,90 zł. W informacjach znalazłam, że produkt jest dostarczany w ciągu 2-5 dni. Poszukałam w internecie i znalazłam ten sam produkt w innym sklepie internetowym 65 zł + wysyłka. Towar za pobraniem miałam w domu następnego dnia. W takim wypadku o MIX electronic muszę powiedzieć, ze troszkę mnie zawiódł. Dużo "gwiazdeczek -> * " w procedurze kupna. Nie potrafię zrozumieć jak można płacić za przesyłkę, skoro produkt i tak muszę odebrać sobie w placówce. Ogólnie przyznaję ocenę 4 ze względu na mniej punktów za ofertę , cenę i asortyment.

Dominika_180

29.01.2010

Mix electronics

Placówka

Piekary Śląskie, UL.WYSZYŃSKIEGO 11

Nie zgadzam się (20)
24.11.2020
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Dominiko. Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji. Uprzejmie informujemy, że w przypadku zakupu poprzez serwis internetowy www.mixelectronics.pl do ceny zakupionych towarów doliczana jest opłata logistyczna. Opłata ta jest kosztem dostawy towaru do wybranego salonu. Wysokość opłaty logistycznej jest widoczna dla Klienta przy produkcie, w momencie składania rezerwacji oraz w podsumowaniu zamówienia. Zapraszamy ponownie.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi