sklep czysty, duża dostępnośc wyłożonych towarów, owoce i warzywa godne polecenia, miła obsługa! jedyny mankament to brak parkingu- jedynie miejsca w okolicy przyległych bloków ale to uwarunkowania przestrzenne. Poza tym brak niektórych marek produktów niedyskontowych których używam sprawia że zakupy w biedronce zazwyczaj wymagają dokupienia kilku artykułów w innym sklepie a to generuje nieco dłuższy czas poświęcony zakupom niestety
przy kasie kupuje towar, kasjerka informuje mnie ze nie może sprzedać mi salaty gdyż jej termin ważności był do dnia poprzedniego, dodaje- zaraz sprawdzę czy mamy pełnowartościowy towar. Nie było- szkoda, ale postawa świetna! Towaru nie powinno takiego być na pólkach ale pomijam to bo obsługa świetna :)
apteka całodobowa- dzwonie,do okienka w drzwiach podchodzi pani pracująca w aptece, ledwo odpowiada dobry wieczór, mówię co potrzebuje, pani ledwo włócząc nogami szoruje do regałów, podchodzi, mruczy cenę, po czym od niechcenia idzie po resztę. Klient =intruz! nigdy w tej aptece dotąd nie było tak nie przyjemnej obsługi. Rozumiem że każdy może mieć zły dzień- ale a usługach, w handlu- nie można być nie miłym!!!
podczas kasowania mojego towaru inna kasjerka podchodzi i rozmagnesowuje jak mniemam opakowanie od żarówki, na koniec patrze na rachunek a na nim pozycja pierwsza-za blisko 20zl żarówka, której nie kupowałam. Mówie kasjerowi a jego reakcja: o jej!koleżance sie nabiło. Mówię żeby zwrócił mi pieniądze a on źe nie może i dzwoni gdzieś z pytaniem co ma zrobić. Informuje mnie ze muszę iść do działu obsługi klienta po zwrot, pytam czy on tego nie zrobi bo to jego pomyłka nie moja- ale jednak klient ma naprawiać ich błędy. Pytam zatem na jakiej podstawie punkt obsługi zwróci mi pieniądze- nie dostałam żadnego pokwitowania o ich pomyłce, kasjer ze on nie ma czego mi dać na potwierdzenie pomyłki. Mówię żeby zadzwonił i poinformował koleżankę która bedzie mi zwracać pieniądze bo nie mam czasu żeby chodzić i tłumaczyć wszystkim wszystko, kasjer idzie do ochroniarza a ten ze od tego nie jest.W końcu sugeruje mu rozwiązanie- proszę napisać na paragonie ze pozycja 1 jest towarem niezakupionym- pan pisze jak mu mówię. Klient musiał poinformować co obsługa ma robić, straciłam dodatkowy kwadrans :(
Telefonicznie sprawdzałam czy w danym sklepie są buty które spodobały mi się z katalogu, okazało się że są, rozmiar pasujący, podawałam stronę katalogu, cenę, kolor i Pani chętnie odłożyła mi jedną parę obuwia.I do tego momentu obsługa była super. Następnego dnia w trakcie wizyty w sklepie okazało sie że buty sa odłożone ale cena jest o 50zł wyższa- sprzedawczyni powiedziała tylko że ceny w katalogu mogą sie różnić i tyle,zapytałam czemu nei powiedziała o tym w trakcie rozmowy na co ona ze teraz mi mówi, po czym ponownie zajęła sie pogaduszkami z koleżanką, nie zaproponowała innych butów, nie zapytała czy może pokazać jakieś inne, podobne... zero zdefiniowania potrzeb klienta żeby coś mu doradzić. Do tej pory w żadnym ze sklepów tej sieci nie spotkałam sie z tak mało uprzejmą obsługą.
potrzebowałam porady w dwóch różnych kwestiach: sprzęt AGD oraz telewizory. Nie musiałam szukać obsługi, widząc moje zainteresowanie towarem sprzedawca podszedł sam, najpierw zidentyfikował moje potrzeby a potem fachowo doradził sprzęt. Nie polecał tego co najdroższe, tylko to co spełni u mnie swoje funkcje i mnie nie zrujnuje :) fachowość, miłe nastawienie- dobrze rozmawiać z takimi ludźmi. Na stoisku z telewizorami obsługa wykładała towar, gdy sprzedawca zauważył moje zainteresowanie od razu przerwał i zaczął doradzać. Uzyskałam konkretne rzeczowe informacje, ulotki porównawcze kilka modeli i pewność że już wiem który towar kupię!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.