Opinie użytkownika (6)

sklep czysty, duża...
sklep czysty, duża dostępnośc wyłożonych towarów, owoce i warzywa godne polecenia, miła obsługa! jedyny mankament to brak parkingu- jedynie miejsca w okolicy przyległych bloków ale to uwarunkowania przestrzenne. Poza tym brak niektórych marek produktów niedyskontowych których używam sprawia że zakupy w biedronce zazwyczaj wymagają dokupienia kilku artykułów w innym sklepie a to generuje nieco dłuższy czas poświęcony zakupom niestety

E._1

08.07.2011

Biedronka

Placówka

Piekary Śląskie, M.C. Skłodowskiej 65

Nie zgadzam się (2)
przy kasie kupuje...
przy kasie kupuje towar, kasjerka informuje mnie ze nie może sprzedać mi salaty gdyż jej termin ważności był do dnia poprzedniego, dodaje- zaraz sprawdzę czy mamy pełnowartościowy towar. Nie było- szkoda, ale postawa świetna! Towaru nie powinno takiego być na pólkach ale pomijam to bo obsługa świetna :)

E._1

13.06.2011
Nie zgadzam się (3)
apteka całodobowa- dzwonie,do...
apteka całodobowa- dzwonie,do okienka w drzwiach podchodzi pani pracująca w aptece, ledwo odpowiada dobry wieczór, mówię co potrzebuje, pani ledwo włócząc nogami szoruje do regałów, podchodzi, mruczy cenę, po czym od niechcenia idzie po resztę. Klient =intruz! nigdy w tej aptece dotąd nie było tak nie przyjemnej obsługi. Rozumiem że każdy może mieć zły dzień- ale a usługach, w handlu- nie można być nie miłym!!!

E._1

13.06.2011

Apteka Magiczna

Placówka

Poznań, Piątkowska 87A

Nie zgadzam się (14)
podczas kasowania mojego...
podczas kasowania mojego towaru inna kasjerka podchodzi i rozmagnesowuje jak mniemam opakowanie od żarówki, na koniec patrze na rachunek a na nim pozycja pierwsza-za blisko 20zl żarówka, której nie kupowałam. Mówie kasjerowi a jego reakcja: o jej!koleżance sie nabiło. Mówię żeby zwrócił mi pieniądze a on źe nie może i dzwoni gdzieś z pytaniem co ma zrobić. Informuje mnie ze muszę iść do działu obsługi klienta po zwrot, pytam czy on tego nie zrobi bo to jego pomyłka nie moja- ale jednak klient ma naprawiać ich błędy. Pytam zatem na jakiej podstawie punkt obsługi zwróci mi pieniądze- nie dostałam żadnego pokwitowania o ich pomyłce, kasjer ze on nie ma czego mi dać na potwierdzenie pomyłki. Mówię żeby zadzwonił i poinformował koleżankę która bedzie mi zwracać pieniądze bo nie mam czasu żeby chodzić i tłumaczyć wszystkim wszystko, kasjer idzie do ochroniarza a ten ze od tego nie jest.W końcu sugeruje mu rozwiązanie- proszę napisać na paragonie ze pozycja 1 jest towarem niezakupionym- pan pisze jak mu mówię. Klient musiał poinformować co obsługa ma robić, straciłam dodatkowy kwadrans :(

E._1

13.06.2011

Tesco

Placówka

Poznań, ul. Serbska 7

Nie zgadzam się (6)
Telefonicznie sprawdzałam czy...
Telefonicznie sprawdzałam czy w danym sklepie są buty które spodobały mi się z katalogu, okazało się że są, rozmiar pasujący, podawałam stronę katalogu, cenę, kolor i Pani chętnie odłożyła mi jedną parę obuwia.I do tego momentu obsługa była super. Następnego dnia w trakcie wizyty w sklepie okazało sie że buty sa odłożone ale cena jest o 50zł wyższa- sprzedawczyni powiedziała tylko że ceny w katalogu mogą sie różnić i tyle,zapytałam czemu nei powiedziała o tym w trakcie rozmowy na co ona ze teraz mi mówi, po czym ponownie zajęła sie pogaduszkami z koleżanką, nie zaproponowała innych butów, nie zapytała czy może pokazać jakieś inne, podobne... zero zdefiniowania potrzeb klienta żeby coś mu doradzić. Do tej pory w żadnym ze sklepów tej sieci nie spotkałam sie z tak mało uprzejmą obsługą.

E._1

03.05.2011

wojas

Placówka

Poznań, Plac Wiosny Ludów, CH Kupiec Poznański 2

Nie zgadzam się (1)
potrzebowałam porady w...
potrzebowałam porady w dwóch różnych kwestiach: sprzęt AGD oraz telewizory. Nie musiałam szukać obsługi, widząc moje zainteresowanie towarem sprzedawca podszedł sam, najpierw zidentyfikował moje potrzeby a potem fachowo doradził sprzęt. Nie polecał tego co najdroższe, tylko to co spełni u mnie swoje funkcje i mnie nie zrujnuje :) fachowość, miłe nastawienie- dobrze rozmawiać z takimi ludźmi. Na stoisku z telewizorami obsługa wykładała towar, gdy sprzedawca zauważył moje zainteresowanie od razu przerwał i zaczął doradzać. Uzyskałam konkretne rzeczowe informacje, ulotki porównawcze kilka modeli i pewność że już wiem który towar kupię!

E._1

08.04.2011

Saturn

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (6)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi