Opinie użytkownika (5)

Towar ładnie poukładany,...
Towar ładnie poukładany, bez braków w zatowarowaniu. Miła obsługa.

Elżbieta_497

23.01.2016

PEPCO

Placówka

Gostyń, Kolejowa 12

Nie zgadzam się (0)
Biedronka ta została...
Biedronka ta została otwarta po długim remoncie. Otwarcie miało miejsce dzień wcześniej, jednak w sklepie panował dość duży tłok. Przed sklepem, mały, ciasny parkin był cały zastawiony, dodatkowo czekano na dostawę i ochroniarze pilnowali, by klienci nie zastawiali wjazdu do rampy, który prowadzi przez parking. Na parkingu było bardzo dużo śmieci, papierków, opakowań, foliówek i pagonów. Podłoga w sklepie była bardzo brudna, szczególnie przy wejściu. Towary z chłodni, sałatki, leżały na podłodze przy wejściu. W koszach z towarem czasowym panował duży bałagan. Przy kasach długie kolejki, mimo tego otwarte były tylko 3 kasy.

Elżbieta_497

06.10.2012

Biedronka

Placówka

Koziegłowy, piaskowa 9

Nie zgadzam się (0)
Przeurocza kawiarenka. Wnętrze...
Przeurocza kawiarenka. Wnętrze lokalu ozdobione jest reprodukcjami dzieł Toulouse-Lautreca. W głębi znajduje się mały, ale bardzo przyjemny ogródek w którym jest bardzo dużo roślinności. Ściany ozdobione są rzeźbami i obrazami w drewnianych ramach. Przypomina nieco klimat z filmu "Tajemniczy ogród". Pyszna kawa dopełnia obrazu kawiarenki. Ceny maja bardzo przyzwoite. Niewątpliwie dużym atutem są kelnerki, które mówią płynnie po angielsku.

Elżbieta_497

04.07.2012

Cocorico Cafe

Placówka

Poznań, Świętosławska

Nie zgadzam się (0)
Stacja w dobrej...
Stacja w dobrej lokalizacji, z daleka widoczne oznaczenie zjazdu. Duży parking, na którym panuje ład i porządek. Niezwłocznie po zaparkowaniu podszedł pan obsługujący dystrybutory. Była bardzo uprzejmy, zapytał jaki rodzaj paliwa i jaką ilość zatankować. Zaproponował także kupno dodatkowych produktów oraz umycie szyb w samochodzie. PO chwili rozmowy pożegnał się, ponieważ do dystrybutora obok podjechał następny klient.

Elżbieta_497

04.07.2012

Shell

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Placówka jest bardzo...
Placówka jest bardzo elegancko i nowocześnie urządzona oraz znajduje się w centrum miasta, co skłoniło mnie do wizyty. W placówce znajdowały się trzy pracownice. To ja pierwsza przywitałam się, ponieważ po moim wejściu zapanowała cisza. Spowodowało to już na początku niemiłe wrażenie. Jako klient poczułam się jak intruz. Pracownica, która mnie obsługiwała, pierwsza spytała „W czym mogę pomóc?”. Poinformowałam więc, że wraz z mężem mamy nieco oszczędności, ale nie podałam żadnej konkretnej kwoty, tylko że zastanawiamy się nad możliwością otwarcia lokaty lub zainwestowania pieniędzy, które na razie nie są nam potrzebne. Już na początku rozmowy zdziwiło mnie, że pracownicy nie interesuje jaką kwotę mam zaoszczędzoną. Nie przeprowadziła ze mną żadnego wywiadu ani na temat zarobków, ani sytuacji życiowej. Właściwie nie wyciągnęła ode mnie żadnych informacji. Spytała tylko, czy posiadam już rachunek w Getin Noble Bank. Pracownica od razu zaczęła omawiać jeden z produktów inwestycyjnych, mimo, że wspomniałam o zainteresowaniu lokatą. Co prawda rozrysowywała schematy omawianych usług Banku na kartkach, ale raczej dla siebie. Mam wrażenie, że nie chciała zainteresować mnie ofertą. Nie podała mi nazw proponowanych usług, co dodatkowo wprowadziło chaos w przekazywane informacje. Nazwy, ale skrótami PISO, PROZP, podała dopiero na moją prośbę. Ponadto nie poinformowała, czy wybrana usługa jest lokatą czy produktem inwestycyjnym, ani nie zaproponowała ulotek informacyjnych. Materiały otrzymałam ponieważ poprosiłam o nie. Być może pracownica była kompetentna, jednak nie potrafiła przekazać swej wiedzy we właściwy sposób. Po wyjściu z placówki nie wiedziałam wiele więcej niż wcześniej. Z pewnością nie wybrałabym oferty tego banku właśnie ze względu na źle przekazane informacje. Wizyta w placówce właściwie zniechęciła mnie do oszczędzania, ponieważ natłok przekazywanych mi chaotycznie informacji, spowodował, że docierające do mnie słowa zaczęły mnie nudzić. Nie wiedziałam o co chodzi, a na pytania pracownica odpowiadałam zdawkowo. Nie potrafiła przełożyć języka bankowego na taki, który byłby zrozumiały dla amatora w branży finansowej. Dodatkowo niekorzystnie działał chaos w przekazie i nieumiejętność wytłumaczenia w prostych słowach zalet i wad proponowanych usług.

Elżbieta_497

17.04.2012
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi