Opinie użytkownika (5)

Witam, W dniu dzisiejszym...
Witam, W dniu dzisiejszym postanowiłem zmienić opony w samochodzie na zimowe. Wybrałem się do najbliszego warsztatu Oponex na ul. Topolowej 5 w Wałbrzychu. Pełen profesjonalizm 3 stanowiska dla samochodów więc czas oczekiwania na wymianę opon jest okolo 15-20 min. Podejście pracowników profesjonalne zarówno dla mężczyz jak i kobiet. Panowie doradzą odnośnie opon czy jeszcze moża zakładać czy warto już wymienić na nowe. Mimo warunków pracy w warsztacie panuje porządek. Pracownicy sami chowają wymienone opony do samochodu. Na plus jest także możliwość płacenia kartą a nie zawsze jest to dostępne.

Grzegorz_200

10.11.2011

OPONEX

Placówka

Wałbrzych, Topolowa 5

Nie zgadzam się (5)
Witam, W tym dniu...
Witam, W tym dniu będać w hipermarkecie Tesco udałem się ze swoją przyszłą żoną do sklepu jubilerskiego YES w celu sprawdzenia cen obrączek. Mimo wczesnej pory w sklepie był tylko jeden pracownik który już kogoś obsługiwał. Mimo spędzonego czasu około 10 min żaden inny pracownik w sklepie się nie pojawił. Jeśli chodzi o porządek to w sklepie było czysto. Pracownik był ubrany w strój służbowy i w widocznym miejscu posiadał identyfikator. Niestety po obsłużeniu klienta pracownik zapytał tylko czy w czymś może pomóc i przy odpowiedzi Nie nawet nie zaoferował katalogu co zrobił przy poprzednik kliencie. Jeżeli chodzi o cenę produktów to też jest ona nie jasna gdyż jest napisane przykładowo 2 tys/-sztuka a są 2 obrączki zaś w internecie na stronę firmy Yes jest jednoznacznie napisane ,że cena dotyczy pary obrączek.

Grzegorz_200

09.11.2011

Yes

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Witam, Chciałbym się podzielić...
Witam, Chciałbym się podzielić wczorajszą obserwacją jaką przeprowadziłem w sieci sklepów Biedronka. Na pierszy rzut oka widoczny był brak ochroniarza, który ma za zadanie pilnować czy na terenie sklepu nie dzieją się nieporządane rzeczy. Jeśli chodzi o czystość sklepu to była zachowana podłogi nie byly brudne, towar na pułkach był posortowany i niczego nie brakowało. Problem jest jeśli chodzi o dział z alkoholami nie jest tak jak w innych marketach, że jest on odzielony na terenie sklepu co ułatawia zakup produktów, które się w nim znajdują i ogranicza czas spędzony w oczekiwaniu na dotarcie do kasy. Jeśli chodzi o czas spędzony w kolejcie do kasy.... Czekałem z 10 min zanim otworzono 2 kase. Pracownica, która mnie obsługiwała bardzo kulturalna, uprzejma, miła,ubrana w strój służbowy, szkoda tylko, że identyfikator ze swoim imieniem i nazwiskiem miała przypięty odwrotnie tak aby nikt nie widział przez kogo jest obsługiwany. Reasumując plus to duża dostępność sklepów, duża ilość towarów za dogodną cene minus - złe rozmieszczenie asortymentu w sklepie, brak dużej ilości pracowników, brak widocznego miejsca informującego o WC w sklepie (przynajmniej ja takowego nie widziałem).

Grzegorz_200

18.07.2009

Biedronka

Placówka

Dębica, Aleja Jana Pawła II 56

Nie zgadzam się (19)
Witam, Chciałbym się podzielić...
Witam, Chciałbym się podzielić swoimi obeserwacjami które przeprowadziłem w restauracji Fregata w Zagórzu Śląskim woj. Dolnośląskie. Na samym początku rzuciło mi się w oczy to iż obsługa nie przynosi kart z menu do stolika. Trzeba samemu udać się do baru po karte i tam również składa się zamówienia. Restauracja jest położona w bardzo pięknym miejscu nas jeziorem. Jest możliowość siedzenia na tarasie z widokiem na wode oraz na specjalnym pomoście, który znajduje sie na wodzie. Po złożeniu zamówienia dostaje się specjalną ramkę z numerem zamówienia. Co do czasu realizacji zamówienia jest różny w zależności od potrawy jaką sie zamawia. Specjalnościa lokalu są ryby pod różną postacią oraz żurek w chlebku. Za realizacje zamówienia czekałem około 10 min. Niestety kelnerka, która przyniosła mi potawę zapomniała o sztućcach i musiałem sam udać sie do baru i poporosić aby mi je dostarczono. Danie jak pyszny zasługuje na maksymalną notę. Ogólnie obsługa kulturalna.Panie ubrane w jednakowe stroje. Po zjedzieniu potrawy udałem sie do toalety. Tam niestety nie wyglądało tak ładnie jak w całej restauracji. Panował nie przyjemny zapach. Papier toaletowy był jednak na miejscu tak jak i ręczniki i mydło. Nie było natomiast szuszarki do rąk. Ogólnie wizytę w restauracji oceniam na 3+. Jeżeli ktoś chce zjeść dobrze i za nie duże pieniądze zapraszam.

Grzegorz_200

05.07.2009

Fregata

Placówka

Zagórze Śląskie, Lubachów 1

Nie zgadzam się (34)
Witam, Chciałbym się podzielić...
Witam, Chciałbym się podzielić swoją obserwacją, którą przeprowadziłem podczas wizyty w banku w ,którym posiadałem konto. Celem wizyty było zamknięcie konta. Po wejściu do banku zauważyłem 2 pracowników, był jeden klient ,którego obsługiwał już pracownik banku, natychmiast zostałem powitany przez drugiego pracownika, który oferował mi swoją pomoc. Następnie cała procedura zamykania konta przebiegała bez zarzutu. W trakcie załatwiania swojej sprawy widziałem jak do banku wchodzili inni klienci, którzy również byli obsługiwani. Pracownik banku rzeczowo odpowiadał na moje pytania, osoba ta była ubrana w strój biznesowy, wygląd nienaganny, język kulturalny i profesjonalny, na swoim miejscu pracy posiadała porządek. W całym banku nie zauważyłem aby było brudno, szyby jak i podłoga były umyte. Moje wrażenia po wizycie w banku jak najbardziej pozytywne. Zostałem fachowo obsłużony mimo,że rezygnowałem z usług banku jak dla mnie to duży plus i kto wie może jeszcze kiedyś skorzystam z tego banku.

Grzegorz_200

01.07.2009

Citi Handlowy

Placówka

Wałbrzych, ul. Słowackiego 6

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi