Opinie użytkownika (3)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_792

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wielką wadą sklepu...
Wielką wadą sklepu jest brak parkingu z prawdziwego zdarzenia. Ten istniejący zapewnia około 12 miejsc parkingowych i jest tak absurdalnie zbudowany, że samochodom z niskim zawieszeniem grozi jego uszkodzeniem . Z uwagi na konkurujący sklep, znajdujący się z drugiej strony ulicy, zaparkowanie w godzinach powrotów do domu graniczy z cudem. Wewnątrz, tak jak większość sklepów tej sieci jest on mocno zastawiony regałami oraz towarem ustawionym na paletach lub dostawianymi dodatkowo półkami z promowanymi w danym tygodniu towarami. Często powoduje to brak swobodnego przejścia klientom z wózkami. Zaopatrzenie stałe dla tej sieci, do którego albo klient się przyzwyczai i będzie przychodził bo jest w miarę tanio, albo poszuka sobie innego, lepiej zaopatrzonego sklepu. Zaletą akurat tego sklepu jest też obsługa. Bardzo szybko reaguje na tworzące się kolejki przy kasie i potrafi uruchomić błyskawiczne dwie dodatkowe kasy do obsługi klientów.

Grzegorz_792

25.07.2011

Biedronka

Placówka

Bytom, Pułaskiego 65

Nie zgadzam się (1)
Dużą zaletą sklepu...
Dużą zaletą sklepu jest przestronny parking wzdłuż ulicy przed sklepem oraz w razie potrzeby możliwość parkowania po drugiej stronie ulicy. Sklep przestronny i dobrze wyposażony w regały oraz sprzęt chłodniczy. Ustawienie wyposażenia pozostawia przejścia wystarczające nawet przy dużym ruchu klientów. Zaopatrzenie może nie powala różnorodnością, ale z całą pewnością pozwala na łatwe zaopatrzenie w spożywcze artykuły codziennego użytku, słodycze, alkohol oraz oraz w chemię gospodarczą. Największą wadą tego sklepu jest obsługa oraz pomysł, by kasy ustawiono na dwóch stoiskach alkoholowych zamiast na stanowiskach kasowych. Być może zaoszczędzono dzięki temu trochę miejsca, ale uprzykrzono tym życie klientom. Towar trzeba wykładać na ladę stoiska z jednej strony terminala kasowego. Następnie towar przez obsługującą jest brany, skanowany i przekładany na drugą stronę terminala. Powoduje to stałe kolejki przy kasach. Dodatkowo widać, że personel jest nowo-zatrudniony i nie bardzo radzi sobie z obsługą sprzętu i klientów.

Grzegorz_792

25.07.2011

Arhelan

Placówka

Supraśl, Nowa 2

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi