Opinie użytkownika (121)

W TK Maxx...
W TK Maxx klient sam musi się obsłużyć. Ten sklep przypomina sklepy z odzieżą używaną. Dużo odzieży upchniętej na wieszakach. Trudno wyciągnąć ubranie żeby nie strącić czegoś z sąsiedniego wieszaka. Nie ma obsługi, która pomogłaby w doborze rozmiaru czy udzieliła porady. Często do kasy ustawia się długa kolejka i trzeba sporo czasu stracić zanim się zapłaci za towar. Zaletą zakupów w tym sklepie jest możliwość zwrotu towaru.

Irena_111

30.05.2019

TK Maxx

Placówka

Bielsko-Biała, Sarni Stok 2

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Irena_111

10.09.2018

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super.
Super.

Irena_111

07.09.2018

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Irena_111

07.05.2018

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Irena_111

07.05.2018

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Irena_111

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Irena_111

07.05.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Irena_111

07.05.2018

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Irena_111

07.05.2018

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Irena_111

15.01.2018

ceneo.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Irena_111

15.01.2018

Allegro.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Irena_111

28.12.2017

WÓLCZANKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Irena_111

28.12.2017

VISTULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Irena_111

28.12.2017

travelist.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Irena_111

27.12.2017

TK Maxx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Irena_111

27.12.2017

taniaksiazka.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Irena_111

27.12.2017

RUCH S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Irena_111

27.12.2017

Makro Cash and Carry

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Irena_111

27.12.2017

Lotto

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Irena_111

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi