Opinie użytkownika (4)

Sklep czysty.W upalne...
Sklep czysty.W upalne popołudnie Pani na stoisku z warzywami przebiera te, które nie nadają się do spożycia. Personel bardzo miły i pomocny - zawsze co najmniej 2 osoby są na sklepie także nie ma problemu z zapytaniem o cokolwiek. Przy kolejce jak się już spora grupka nazbiera przychodzi druga kasjerka.Pozytywnie zaskoczyło mnie zachowanie Pani Kasjerki która prawdopodobnie chciała pójść na przerwę i poprosiła o zamknięcie kasy ( ja byłam ostatnia w kolejce) po 2 minutach przyszła bardzo niezadowolona Pani Klientka - dołączyła do kolejki. Kasjerka poinformowała, że kasa jest już nieczynna - lecz spowodowało to zdecydowany protest klientki. Pani bez zbędnych komentarzy z uśmiechem ponownie otworzyła kasę i kontynuowała obsługę klientów. Minusem jest panująca duchota w sklepie.

JOANNA_462

18.07.2009

Sano

Placówka

Białogard, 1 Maja 3

Nie zgadzam się (27)
W sklepie czysto...
W sklepie czysto i przyjemnie. Towar na półkach posegregowany i poukładany. Ceny przystępne. Bardzo wygodne jeżdżące koszyki. Na stoisku warzywnym czysto warzywa i owoce dosyć ładne. Przy kasie obsługa szła sprawnie - nie trzeba było długo czekać. Panie przy kasie przyjazne, uśmiechnięte, pomocne.

JOANNA_462

05.07.2009

Biedronka

Placówka

Kazimierza Wielka, Kolejowa 27 b

Nie zgadzam się (30)
w sieci tych...
w sieci tych aptek ilekroć zakupuję tam leki zawsze mogę liczyć na fachową poradę i rzetelną informację. Obsługa jest profesjonalna i szybka. Apteka zawsze czysta.

JOANNA_462

05.07.2009

Dom Leków

Placówka

Nie zgadzam się (17)
dot. infolinii banku...
dot. infolinii banku PKO bp. W związku z niemożliwością aktywacji przeze mnie karty kodów jednorazowych postanowiłam zadzwonić na infolinię i uzyskać pomoc. Oczekiwanie na połączenie z doradcą trwało dość długo. Po nawiązaniu połączenia i wyjaśnieniu w czym problem konsultant nie był w stanie pomóc mi aczkolwiek zasugerował małą wiedzę z zakresu znajomości komputera (z mojej strony gdy wpisałam podane hasło aktywacyjne wyświetlał się błąd) - po weryfikacji numeru karty kodów i wpisaniu ponownie wraz z konsultantem hasła kolejna próba nie powiodła się - konsultant nie pomógł mi z aktywacją.

JOANNA_462

05.07.2009

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (24)
21.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi