Opinie użytkownika (3)

Ze względu na...
Ze względu na kończącą się umowę z operatorem wygasa okres bezpłatnego świadczenia usług dodatkowych (naliczanie sekundowe, nieskończony kapitał minut - przechodzenie niewykorzystanych minut w abonamencie na kolejne miesiące). Zostałem o tym poinformowany przez wystawienie faktury wyższej o 34% niż dotychczas (koszt usług dodatkowych). Dodatkowo umowa na gratisowe świadczenie usług dodanych kończy się 17 grudnia a okres rozliczeniowy za który płacę abonament 23 grudnia. Wynika stąd że za 6 dni świadczenia usługi zostałem obciążony jak za cały miesiąc. Operator nie miał obowiązku informować mnie, że wystawi fakturę ze względu na kończący się okres promocji, ale w zestawieniu z kilkunastoma telefonami i SMS z ofertą przedłużenia umowy, jeden SMS lub telefon z zapytaniem czy kontynuować usługą czy nie wyglądałby profesjonalnie i pokazałby troskę o klienta.

JRPK

11.12.2009

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Po złożeniu wniosku...
Po złożeniu wniosku o przeniesienie numeru z innej sieci komórkowej sprawa została natychmiast uruchomiona i zakończona jeszcze tego samego dnia. Na bieżąco dostawałem informacje o statusie przenoszenia numeru. Dodatkowo dostałem informacje z salonu w którym złożyłem wniosek o możliwości zakupu wybranego przez mnie telefonu - wcześniej nie było go w wolnej sprzedaży - brak w magazynie.

JRPK

11.12.2009

Play

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Reklamowałem masło, które...
Reklamowałem masło, które mimo dobrej daty ważności okazało się być nieświeże. Zostałem obsłużony w POK przez managera działu produkty świeże szybko i profesjonalnie. Masło zostało wymienione na droższe i oczywiście świeże (wcześniej dostałem propozycję wymiany towaru lub zwrotu gotówki), zostałem przeproszony i podziękowano mi za interwencję. Dostałem informację że dzięki mojej reklamacji zostanie sprawdzona jakość partii towaru. Złe wrażenie z powodu zakupu nieświeżego produktu zostało całkowicie naprawione. Sklep oczywiście miał obowiązek wymienić mi masło lub oddać pieniądze, ale w tym przypadku zrobił to naprawdę na dobrym poziomie obsługi.

JRPK

11.12.2009

Auchan

Placówka

Legnica, Roberta Schumana 11

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi