Opinie użytkownika (6)

Udałem się do...
Udałem się do banku w celu rezygnacji z konta – bank wprowadził nowe opłaty, które mi nie odpowiadały. Wszedłem do banku, poczekałem chwilę, a następnie zostałem zaproszony do pokoju. W bardzo miły sposób zostałem powitany i przyjęty. Gdy powiedziałem, że chcę zlikwidować konto, pani nie zmieniła swojej postawy – nadal była uśmiechnięta i pomocna. Zapytała jaki jest powód, a następnie zaczęła szukać rozwiązania, które pozwoliły by mi na wprowadzenie oszczędności – na tym mi zależało najbardziej. Gdy stwierdziła, że nie może zaoferować mi produktu o jakim myślę, pomogła mi załatwić wszystkie formalności w szybki i łatwy sposób. Cały czas na jej twarzy widoczny był uśmiech. Daję najwyższą ocenę, ponieważ nadal wielu z nas może mieć wrażenie, że likwidacja czy rezygnacja z usług będzie źle odbierana przez sprzedawcę. W tym wypadku było zupełnie inaczej. Polecam bank, ze względu na jakość usług, obsługę i profesjonalizm.

Jakub_258

16.09.2010

mBank

Placówka

Kraków, Kościuszki 75

Nie zgadzam się (26)
Wszedłem do sklepu...
Wszedłem do sklepu by kupić jakieś ubranko dla nowo narodzonego synka kolegi. Zacząłem się rozglądać po sklepie aby znaleźć dział z odpowiednim rozmiarem. Udałem się w kierunku ostatnich półek gdzie znajduje się odzież dla najmłodszych. Posegregowany i podzielony asortyment względem rozmiarów i kolorystyki (dziewczynka lub chłopiec) ułatwił mi zdecydowanie wybór. Duże i widoczne ceny umieszczone na półkach i na produktach, również były dla mnie sporym ułatwieniem. Gdy dokonałem wyboru, udałem się do kasy gdzie było 3 pracowników. Byli zajęci segregowaniem towaru. Gdy pracownik zauważył, że podchodzę do kasy z produktem od razu zostawił swoje obowiązki i miło mnie witając zaczął mnie obsługiwać. Kasjer bardzo wyraźnie mówił, był miły i uśmiechnięty. Przed płatnością zaproponował mi płatną reklamówkę. Po dokonaniu transakcji (kartą) sprzedawca oddał mi paragon i kartę, dziękując za zakupy i zaprosił ponownie. Dodam, że sklep był czysty, nie zauważyłem żadnych śmieci, kartonów ani innych "przeszkód" utrudniających poruszanie się po sklepie.

Jakub_258

03.07.2010

Reserved Kids

Placówka

Kraków, FLORIAŃSKA 4/3

Nie zgadzam się (17)
Jeśli pisać krótko...
Jeśli pisać krótko to można napisać jednym hasłem: "Wyższa kultura bankowości". Ten slogan reklamowy nie jest pustym określeniem wyssanym z palca. To prawdziwe i chyba najbardziej trafne słowa opisujące standard nie tylko obsługi, ale też całej otoczki związanej z portfelem klienta. Konkretnie: Wybrałem się do banku ze względu możliwości wykupu debiutujących akcji jednej z firm ubezpieczeniowych. Aby tego dokonać musiałem założyć konto maklerskie (wybrałem ten bank, ponieważ już jestem ich klientem). Zaczęło się od ciepłego powitania z uściśnięciem dłoni i zaproszeniem do stolika. Krótka rozmowa, przejście do konkretów i po chwili wszystko załatwione. Kompetencja i profesjonalizm to takie banalne określenia nie oddające w pełni jakości obsługi. Wiedza merytoryczna, umiejętność szybkiego i bezbłędnego załatwienia formalności, praca z klientem bez stresu i z uśmiechem na twarzy, to słowa przybliżające jakość obsługi. Poza formalnościami, czyli informacją na temat usługi, opłat, użytkowania, dowiedziałem się baaaardzo dużo o debiucie giełdowym, który skłonił mnie przecież do odwiedzin Tego banku. Pani w miły sposób zbadała moje ryzyko giełdowe, zadając mi kilka pytań. Po ... może 5 może 15 minutach miło spędzonego czasu sprawę miałem załatwioną, a moja wiedza była zdecydowanie większa w tej kwestii. Obsługujący mnie doradca, nie był specjalistą od spraw maklerskich, a pomimo to, jego wiedza na temat giełdy i zbliżającego się debiutu z pewnością była większa od niejednego amatora. Nie będę opisywał schludnego ubioru, czystego pomieszczenia i klimatu sprzyjającego korzystaniu z usług Alior Banku, ponieważ to tylko skromne dopełnienie całości. Uważam, że powyższa placówka banku zasługuje na pozytywną ocenę i z pewnością mogę polecić ten bank, jako przyjazny klientowi.

Jakub_258

24.04.2010

Alior Bank

Placówka

Kraków, al. Kijowska 22B

Nie zgadzam się (14)
Po kolizji zgłosiłem...
Po kolizji zgłosiłem fakt na podaną infolinię umieszczoną w dokumentacji ubezpieczenia. Umówiłem się na dogodny dla mnie termin. Przyjechałem punktualnie, znalazłem odpowiednie okienko gdzie czekali już na mnie pani spisująca oświadczenie wraz z rzeczoznawcą, który sporządził zdjęcia dokumentujące uszkodzenia. Cała procedura przebiegła szybko i sprawnie. Trwało to około 20minut. Obsługa była miła i rzetelna. Zostałem poinformowany o planowanym przebiegu finalizacji postępowania. Miejsce w którym zostałem obsłużony było przystosowane odpowiednio - dwa krzesła biurko, trochę miejsca na własne dokumenty. Stanowiska oddalone od siebie tak aby nie przeszkadzali sobie pracownicy. Ocena całkowita to 5, ponieważ wszystko zostało załatwione profesjonalnie i z odpowiednim szacunkiem do klienta.

Jakub_258

28.12.2009

PZU

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 21

Nie zgadzam się (34)
Doradca wykazał się...
Doradca wykazał się bogatą wiedzą na temat produktu ubezpieczeniowego o jaki pytałem, przedstawił ofertę doradzając a nie tylko sprzedając. Podczas rozmowy wszedł inny doradca i poprosił o 5minut przerwy. Po kilku minutach prowadzący rozmowę doradca wrócił tłumacząc się ważną rozmową z szefem. Rozmowa miała miejsce w wydzielonym pokoju za drzwiami, dzięki czemu można było skupić się na sprawie a nie na otaczającym dniu pracy w biurze. Oferta firmy dla mnie jest mało konkurencyjna

Jakub_258

09.12.2009

PZU

Placówka

Kraków, 1000-lecia 80

Nie zgadzam się (22)
W placówce pracuje...
W placówce pracuje kompetentny personel; posiadają odpowiednią wiedzę i przygotowanie do pracy, umiejętnie przekazując i tłumacząc klientowi wszystkie informacje. Umieszczony wpłatomat często ulega awariom co całkowicie uniemożliwia wpłacenie pieniędzy na konto. Podpisanie umowy i dokonanie formalności odbywa się bardzo sprawnie i nie wymaga długiego oczekiwania. Wygląd i komfort w placówce jest na wysokim poziomie, dzięki czemu klient czuje się dobrze. Klient ma możliwość poczęstować się kawą lub wodą mineralną.

Jakub_258

09.12.2009

mFinanse

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 64

Nie zgadzam się (23)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję za poświęcony nam czas i zgłoszenie obserwacji. Cieszę się, że wystrój naszego Centrum Finansowego oraz kompetencje pracujących w nim Doradców, odpowiadają Pana oczekiwaniom. Tak przyjazna opinia zobowiązuje - dołożymy wszelkich starań, by Pana kolejne wizyty w naszej placówce upływały w równie dobrej atmosferze. Pragnę zaznaczyć, że każda awaria wpłatomatu jest natychmiast zgłaszana do firmy serwisującej, dzięki czemu czas jego niedostępności jest skracany do minimum. Dla przypomnienia dodam, że w tym momencie nasi Klienci na terenie Krakowa mają dostęp do 15 bankomatów depozytowych. Zachęcam do zapoznania się z naszą wyszukiwarką http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/. W razie pytań zawsze służymy pomocą pod numerem 12 290 69 60. Pozdrawiam, Alicja Gołębiowska, mBank.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi