Opinie użytkownika (6)

Dotychczasowe doświadczenia przyzwyczaiły...
Dotychczasowe doświadczenia przyzwyczaiły mnie, iż kurier przed dostarczeniem przesyłki próbuje się skontaktować ze mną telefonicznie. Jednak nie jest to norma. Tym razem miałem bardzo ściśle wytyczone godziny i dni, kiedy byłem pod podanym adresem, więc zastrzegłem iż na kontakcie z kurierem bardzo mi zależy - stosowna informacja znalazła się na etykiecie przyklejonej do paczki. Niestety, kurier nie dość że nie dał znaku życia przed dostarczeniem przesyłki, co jeszcze można zrozumieć, zrobił także coś o wiele gorszego - zamiast mi osobiście, doręczył paczkę sekretarce firmy znajdującej się w tym samym budynku - nie dość, że dla mnie jest to zupełnie obca osoba, która wcale nie musiała się poczuwać dać, czy choćby powiadomić mnie że jest dla mnie paczka, tak jeszcze w ten sposób zostałem pozbawiony możliwości sprawdzenia stanu i zawartości przesyłki przy kurierze. Sytuacja pozostawiła we mnie spory niesmak.

Jakub_53

15.12.2011

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Czas oczekiwania na...
Czas oczekiwania na pizze w lokalu wynosił ponad pół godziny. Byłem na to przygotowany, ponieważ już parokrotnie korzystając z tej pizzerii i czas oczekiwania zawsze oscylował w tych granicach. Jednak, kiedy w odpowiedzi na informacje "będzie musiał pan poczekać około pół godziny", odpowiedziałem zgodnie z prawdą "czyli jak zwykle", kucharz robiący pizze poinformował mnie iż "dobrze, w takim razie specjalnie dla pana będziemy robić pizze jeszcze dłużej".

Jakub_53

08.12.2011

Da Grasso

Placówka

Zielona Góra, Aleja Niepodległości 8a

Nie zgadzam się (0)
Mam mieszane uczucia...
Mam mieszane uczucia co do tego sklepu. Obsługa w sklepie jest miła, chociaż pierwotnie pani spisująca zamówienie pomyliła się w cenie o około 30% wartości (jednakże jeszcze tego samego dnia telefonicznie naprawiła swój błąd). Niesmak budzi to, że czas oczekiwania na dowolny mebel (nawet zwykły stolik) wynosi około miesiąca. W moim przypadku dodatkowo część mebli doszła o czasie, ale ponieważ w fabryce były jakieś problemy, część zamówienia dotarła z tygodniowym opóźnieniem. Karygodne jest natomiast, że gdybym nie odbierał drugiej porcji osobiście, musiałbym drugi raz płacić za transport. Kolejnym negatywem jest to, że praktycznie każdy z kupionych mebli ma jedną lub więcej drobnych wad fabrycznych - za małych jednak, żeby było opłacalne reklamować i czekać kolejny miesiąc na wymianę. Ocena zachowania personelu byłaby wyższa, gdyby nie pracownicy magazynu, którzy kompletując dla mnie towar ledwo zaszczycili mnie spojrzeniem, nie przerywając nawet wesołej konwersacji między sobą, a jedyne ich słowa skierowane do mnie brzmiały "Pan tu podpisze teraz".

Jakub_53

12.10.2011

Świat Mebli

Placówka

Zielona Góra, Francuska 52

Nie zgadzam się (5)
Początkowo wszystko zapowiadało...
Początkowo wszystko zapowiadało się jak najlepiej. Pani w sklepie była kompetentna, doradziła nam wykazując się sporą wiedzą, poinformowała iż jeżeli złożymy zamówienie w do następnego dnia, mebel zostanie nam dostarczony piętnastego, a jeżeli zamówimy później, to dostaniemy go nie wcześniej niż trzydziestego. Złożenie zostało złożone tego samego dnia, ze względu na uzyskaną informacje. Czternastego telefonicznie zostałem powiadomiony, iż mebel jest już na magazynie i następnego dnia zostanie nam dostarczony. Jednak następnego dnia zamiast mebla, dostałem kolejny telefon, iż jednak zamówionego towaru nie ma w magazynie, bo "nie zmieścił się do ciężarówki" i będzie za tydzień. Ponieważ uznałem takie tłumaczenie za niepoważne, po dłuższej utarczce słownej udało się mi wywalczyć darmowy dowóz, przy jednoczesnym braku przeprosin. W następnym tygodniu w piątek zostałem powiadomiony, iż wieczorem mebel zostanie dowieziony. Niestety, wieczorem kolejny telefon - tym razem na sobotę do południa (a więc trzeci dzień w ciągu którego muszę siedzieć w domu i czekać na transport). W sobotnie o godzinie pierwszej ja zadzwoniłem dowiedzieć się w czym rzecz tym razem. Dowiedziałem się że: - Mebel będzie do piętnastej - Pani wypierała się iż mówiła że mebel będzie do piętnastego - Stwierdziła że klienci ich nie rozumieją (!) - Dowiedziałem się, że "jak się nie podoba, to mogę iść do innej firmy" (tak, to autentyczne słowa pani sprzedawczyni) - cały czas brak przeprosin za czterokrotne przekładanie terminu dostawy Na szczęście sam mebel w końcu dotarł i okazał się być w dobrym stanie.

Jakub_53

09.10.2011

Harmony

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (3)
Zamierzałem kupić w...
Zamierzałem kupić w podanym sklepie laptopa. Zakres modeli które mnie interesowały był niewielki, ale mimo wszystko chciałem poznać opinie kogoś kompetentnego z personelu. Tutaj pojawił się pierwszy problem, mianowicie - ciężko w owym sklepie znaleźć kogoś z obsługi, kto nie był by właśnie zajęty. Jednak w końcu miła, niska i lekko pulchna pani przyszła z pomocą. Jej rady co do wyboru sprzętu nie byłby niestety zbyt przydatne - pomimo iż teoretycznie odpowiadała za ten dział, jej wiedza była na temat notebooków była mocno podstawowa. Ponieważ komputer miał być kupiony na raty, zaczęły się odpowiednie formalności - pani w średnim wieku odpowiedzialna za sprzedaż ratalną była miła i uprzejma, jednakże naraz obsługiwała także kasy, co znacznie spowalniało i tak długi proces wysyłania prośby o przyznanie kredytu. To nie był koniec problemów po pozytywnym rozpatrzeniu podania przez bank (co może trwało 15 minut, ale musiałem po raz drugi czekać w kolejce, więc efektywny czas oczekiwania wyniósł sporo ponad pół godziny), okazało się że oprócz ceny laptopa i przedłużonej gwarancji doliczony został także koszt "dobrowolnego ubezpieczenia kredytu", którego nie chciałem, a o który pani nawet się nie zapytała. Co prawda mówiła, że w każdej chwili można z ów ubezpieczenia zrezygnować, wystarczy wysłać pismo do banku, lecz ponieważ koszt tego ubezpieczenia jest bardzo wysoki, a ja nie mam czasu na potencjalną zabawę w kotka i myszkę z bankami, musiałem odstąpić od decyzji i zrezygnować z zakupu laptopa.

Jakub_53

12.12.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Zielona Góra, Energetyków 2A

Nie zgadzam się (14)
Po pierwsze: ciężko...
Po pierwsze: ciężko było znaleźć wolnego pracownika, aby dokonać zakupu. Kiedy już udało się takowego znaleźć, przyszła kolej na raty - faktycznie, decyzja kredytowa przyszła w 15 minut. Jednak wysyłanie wniosku o kredyt trwało dobre 40 minut, a niezidentyfikowane formalności po przyznaniu kredytu kolejne 40. W sumie zakup zająć koło dwóch godzin. Sam wybór towaru jest bogaty. na uwagę zasługują też raty 30x0%.

Jakub_53

28.10.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Zielona Góra, Energetyków 2A

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi