Opinie użytkownika (3)

Sklep samoobsługowy, pomijając...
Sklep samoobsługowy, pomijając stoisko z produktami świeżymi, wędlinami oraz obsługę na kasie. Poczynając od zakupów na dziele z wędlinami, zostałam bardzo mile obsłużona,zresztą jak zawsze w tym sklepie i na tym dziale, każdego dnia te Panie z uśmiechem pytają w czym mogą pomóc i dziękują i zapraszają do kolejnego zakupu. Obsługę na kasie również oceniam bardzo mile, zostałam zaproszona do kolejnej wizyty. A nie zawsze to się zdarza w sklepach market-owych właśnie takiego typu.

KAROLINA_689

03.02.2010

Stokrotka

Placówka

Lublin, Żelazowej Woli 1

Nie zgadzam się (20)
Na sklepie brak...
Na sklepie brak jakiejkolwiek obsługi klienta.Sprzedawcy zajmują się dokładaniem towaru, pilnowaniem, obsługą na kasie. Brak asysty przy kliencie, który sam sobie znajduje buty na sklepie, sam je mierzy i niesie do kasy. Kiedy już personel poda buty to odchodzi i nie powraca do klienta żeby np zapytać jak czuje się w tych butach, czy wszystko w porządku. Nie interesują się klientami. Potrafią stać i przyglądać się jak klienci sami próbują odnaleźć pudełko z butami.

KAROLINA_689

03.02.2010

CCC

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (20)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i sprawna obsługa, za każdym razem jak przychodzę do tego oddziału. Zawsze potrafią doradzić tak, aby klient był zadowolony z dokonanego wyboru. jedynym minusem tego banku jest słaba oferta dla klientów indywidualnych np w postaci lokat z atrakcyjnym oprocentowaniem kiedy konkurencja ma dużo lepszą ofertę.

KAROLINA_689

03.02.2010

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 9

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi