Opinie użytkownika (2)

Fatalna jakość obsługi...
Fatalna jakość obsługi klienta. W momencie awarii sieci Pan na czacie wysyła link do filmu. Dział reklamacji twierdzi, że awaria trwała krócej niż 12h aby nie ponieść konsekwencji.

Kam_1

29.03.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Odwiedzając oddział ING...
Odwiedzając oddział ING w Stargardzie, za każdym razem jestem miło witany z uśmiechem na twarzy Pań tam pracujących. Na każde moje pytanie uzyskuję wyczerpujące odpowiedzi. Pracownicy oddziału odznaczają się wysokimi kompetencjami. Gdy załatwienie sprawy trwa dłużej, można liczyć na propozycję kawy :) Pełen profesjonalizm. Za każdym razem wychodząc z placówki, jestem zadowolony z załatwienia spraw wręcz na wysokim poziomie.

Kam_1

28.09.2012
Nie zgadzam się (0)
06.04.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat doświadczeń związanych z wizytą w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że wysoko ocenił Pan standard panujący w oddziale. W naszych codziennych działaniach zwracamy uwagę na drobne, lecz jakże istotne i ważne elementy z perspektywy klienta – sprawność obsługi. Raz jeszcze dziękujemy Panu za opinie i zapraszamy do oddziałów ING Banku.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi