Brak zachowania ciągu komunikacyjnego w sklepie, oraz zastawione paletami wyjścia ewakuacyjne, co jest nie zgodne z przepisami bhp. Gdy zapytałem Panią, która towarowała regał z chipsami o pomoc, powiedziała mi, że nie ma teraz czasu i ma ważniejsze sprawy na głowie. Pan kasjer przy kasie nie uprzejmy, brak pytania o kartę moja biedronka, przy płatności kartą usłyszałem, że od tego jest kasa samoobsługowa. Na sam koniec po pożegnaniu się z kasjerem zwrotem "do widzenia" nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie, zaproponowane wszystkie dodatki, zaproponowane zdrapki, sprzedawca również wspomniał o promocji w salonie gier na automatach, oraz szczegółowo wytłumaczył zasady promocji. Aktualna tablica kumulacyjna, duża dbałość o czystość
Jakość obsługi klienta zdecydowanie do poprawy. Brak zainteresowania klientem ze strony sprzedawcy. Sprzedawca prowadzi prywatne rozmowy telefoniczne podczas obsługi, posiłek przygotowywany bez użycia rękawiczek jednorazowych. Brak pytania o aplikacje, gdzie większość promocji jest z aplikacją. Nieaktualne etykiety cenowe, przez co występują różnice na kasie. Brak zapytania o dowód przy chęci zakupu wyrobu tytoniowego (byłem z osobą niepełnoletnią). Widoczne bardzo duże luki towarowe na półkach, pieczywo i stoisko O/W w fatalnym stanie. Sklep brudny, widoczny kurz, podłoga brudna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.