Opinie użytkownika (3)

Brak zachowania ciągu...
Brak zachowania ciągu komunikacyjnego w sklepie, oraz zastawione paletami wyjścia ewakuacyjne, co jest nie zgodne z przepisami bhp. Gdy zapytałem Panią, która towarowała regał z chipsami o pomoc, powiedziała mi, że nie ma teraz czasu i ma ważniejsze sprawy na głowie. Pan kasjer przy kasie nie uprzejmy, brak pytania o kartę moja biedronka, przy płatności kartą usłyszałem, że od tego jest kasa samoobsługowa. Na sam koniec po pożegnaniu się z kasjerem zwrotem "do widzenia" nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

KamilRępiński_9l8f

05.12.2025

Biedronka

Placówka

Warszawa, Kijowska 20

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta na...
Obsługa klienta na najwyższym poziomie, zaproponowane wszystkie dodatki, zaproponowane zdrapki, sprzedawca również wspomniał o promocji w salonie gier na automatach, oraz szczegółowo wytłumaczył zasady promocji. Aktualna tablica kumulacyjna, duża dbałość o czystość

KamilRępiński_9l8f

01.03.2025

Totalizator Sportowy

Placówka

Warszawa, Targowa, CH Warszawa Wileńska 72

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta zdecydowanie do poprawy. Brak zainteresowania klientem ze strony sprzedawcy. Sprzedawca prowadzi prywatne rozmowy telefoniczne podczas obsługi, posiłek przygotowywany bez użycia rękawiczek jednorazowych. Brak pytania o aplikacje, gdzie większość promocji jest z aplikacją. Nieaktualne etykiety cenowe, przez co występują różnice na kasie. Brak zapytania o dowód przy chęci zakupu wyrobu tytoniowego (byłem z osobą niepełnoletnią). Widoczne bardzo duże luki towarowe na półkach, pieczywo i stoisko O/W w fatalnym stanie. Sklep brudny, widoczny kurz, podłoga brudna.

KamilRępiński_9l8f

01.03.2025

Żabka

Placówka

Siedlce, ul. 10 Lutego 1

Nie zgadzam się (0)