Złożyłam zamówienie jakiś tydzień temu, kwota zakupów około 870 zł, przysłali wszystko prócz dwóch tuszy (maskar) do rzęs z Eveline Extension Volume, niestety na formularzu zwrotu, nie ma opcji aby wysłać go po prostu jako dokument że brakuje przedmiotu, jest tylko opcja rezygnacji z wszystkich produktów i wysyłka kurierem z powrotem, lub opcja wysyłki czegoś wadliwego, nie mogę wysłać samego formularza z informacją iż czegoś brakuje. Za to ogromny minus dla Hebe online, takie zamówienie a brak dwóch tuszy.
Codziennie odwiedzam sklep żabka w drodze do pracy. Pani, która mnie obsługuje jest bardzo miła, zawsze wita z uśmiechem i żegna słowami "Do widzenia, zapraszam ponownie" Sklep zawsze jest utrzymany w jak najlepszej czystości, dostęp do samoobsługowej kasy jest bezproblemowy. Zawsze z miłą chęcią tam wracam (Żabka ul. Leszczyńskiego 106 w Bydgoszczy).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.