Opinie użytkownika (3)

W dniu przejęcia...
W dniu przejęcia kluczy do mojego ukochanego, nowego mieszkania dowiedziałam się, że zostało ono zalane przez sąsiadkę mieszkającą nade mną. Poprzedni właściciel poinformował mnie, że tak naprawdę to już nie jest jego sprawa i to ja powinnam się tym zająć. Oczywiście podał mi tylko numer sprawy i życzył powodzenia. Dlatego, że nie pochodzą ze Stargardu niemało wysiłku zajęło mi znalezienie siedziby PZU. Po wejściu do budynku zostałam pozostawiona sama sobie. Nikt nie zainteresował się mną, czyli ewentualnie potencjalnym klientem. Znając zasadę, iż "koniec języka za przewodnika" rozpoczęłam moja wędrówkę od pokoju do pokoju, od biurka do biurka. Odniosłam wrażenie, że nikt nie ma dla mnie czasu i każdy chce się tylko pozbyć niepotrzebnego balastu. W końcu trafiłam do sędziwej damy, która z wielką, brzydko mówiąc" łaską" zainteresowała się moja sprawą. Znalazła potrzebne dokumenty i obiecała, że wszelkie poprawki dotyczące właściciela zostają w tym momencie naniesione, a osoba, która przyjdzie wycenić szkodę będzie kontaktowała się już oczywiście ze mną. Zadowolona opuściłam lokal, a niespełna po 2 godzinach okazało się, ze wszystko co dotyczy tej sprawy ustalane jest ciągle z poprzednim właścicielem mieszkania, a odszkodowanie wypłacone po 3 tygodniach też zostało wypłacone jemu. Nic dodać, nic ująć.

Kasia_5

28.08.2009

PZU

Placówka

Stargard Szczeciński, Marszałka Józefa Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (16)
skrucony czas otwarcia...
skrucony czas otwarcia baru i restauracji, duchota - klimatyzacja jest, ale należy oszczędzać na prądzie, przeciekające tarasy, źle sprzątnięte pokoje, "gotyckie" łazienki, mrówki, które swoje gniazda maja chyba wszędzie, brak personelu obsługujacego podczas śniadania, wywieszona kartka aby brudne naczynia samemu wynosić na myjnie (może niedługo trzeba je będzie jeszcze samemu myć :)), wyniosła obsługa i kadra kierownicza

Kasia_5

19.07.2009

Relax

Placówka

Lublin, Przyjaźni 17

Nie zgadzam się (18)
Zmieniając dane osobowe...
Zmieniając dane osobowe przy stanowisku dla klientów indywidualnych pracownica banku zajęta była wszystkim innym tylko nie mną, tj. klientem. Korzystajac z usług tego akurat oddzału banku za każdym razem odnosi się nieodparte wrażenie, że klienci przeszkadzają pracownikom...

Kasia_5

19.07.2009

PKO BP

Placówka

Stargard Szczeciński, Wyszyńskiego 10

Nie zgadzam się (14)
16.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi