Opinie użytkownika (3)

Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu Cubus, by zobaczyć jaka jest oferta sklepu,być może jakieś przeceny. Pani Sprzedawczyni pomogła mi znależć odpowiednie rozmiary ubrań o które prosiłam, wykazała się kompetencją. Również obsługa w kasie przebiegła szybko i sprawnie. Jedna z Pań systematycznie porządkowała ubrania.

Katarzyna_1142

06.12.2009

Cubus

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (26)
Witryna sklepowa cechowała...
Witryna sklepowa cechowała się czystością i porządkiem, zaprezentowano ubrania z trzech linii- Casual, Party i City. Weszłam do sklepu o 16.20, wewnątrz przebywało ok. 5 klientek oraz 2 pracownice. Jedna z pracownic układała ubrania, druga zajmowała miejsce przy kasie i w tym czasie obsługiwała klientkę. Pracownicy robili wrażenie zajętych swoją pracą. Ogólnie wydawało mi się, że ilość 2 pracownic na sklep to za mała liczba. Ubrania na wieszakach zawierały cenę i zostały ułożone według kolejności rozmiaru, zdarzały się wyjątki w sytuacji, gdy ubrania zostały odwieszone przez klientki, które nie zwracały uwagi w jaki sposób odkładają ubranie. W niektórych miejscach na stojakach znajdowała się zbyt duża ilość wieszaków z ubraniami, przez co przeglądanie stało się niewygodne . Na półkach ubrania odpowiednio ułożono, natomiast ubrania na wieszakach były wyprostowane, bez zagnieceń. Podobały mi się manekiny przedstawiające dobrane kompozycje ubrań. Miejsce przy kasach czyste i uporządkowane. Celem mojej wizyty w sklepie było zapoznanie się z nowym asortymentem, bez dokonywania zakupu.

Katarzyna_1142

18.09.2009

Orsay

Placówka

Gdynia, Świętojańska 46

Nie zgadzam się (26)
Złożyłam wizytę w...
Złożyłam wizytę w jednym z punktów obsługi klienta PZU w celu znalezienia informacji nt. ubezpieczenia w czasie podróży wakacyjnej. Przed wejściem zwróciłam uwagę na czystość panującą przed budynkiem, nie budziła zastrzeżeń. Weszłam do pomieszczenia. Początkowo nie wiedziałam gdzie mam skierować swoje kroki. Dlatego też stanęłam na środku, jednak widząc moją zakłopotanie, jedna z pań tam pracujących spytała się mnie " W czym mogę pomoć?". Podeszłam do biurka, Pani powiedziała bym usiadła, przedstawiłam moją sprawę, z którą przyszłam. Powiedziałam, iż interesuje mnie ubezpieczenia na czas wyjazdu na wakacje, podałam termin i państwo, Pani spytała się na jaką kwotę ma opiewać ubezpieczenie, udzieliłam odpowiedzi. Pani rzeczowo i konkretnie udzieliła wyczerpujących odpowiedzi. Byłam zadowolona z obsługi. W międzyczasie gdy rozmawiałam z Panią rozglądałam się po pomieszczeniu. Na stojakach stały ulotki, biurko było czyste jak również podłoga

Katarzyna_1142

18.09.2009

PZU

Placówka

Wejherowo, Dworcowa 1a

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi