Opinie użytkownika (10)

Tak sobie. Kawa...
Tak sobie. Kawa plus sklep ze wszystkim...Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1326

07.05.2018

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. aja punkty...
Dobrze. aja punkty lojalnosciowe i zniżki, troch drogo a kawa jak kawa,Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1326

07.05.2018

So! Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Często tłok,...
Słabo. Często tłok, kawowy odpowiednim mc donalds... lubie naprawde dobrą kawę ale tu stosunek cny do jakosci ma sie nijak, prędzej wynika z "prestiżu" sieci... kawa no jak kawa po naprawde dobra kawe chodze w miejsca o ktorych mało kto słyszałNa minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1326

07.05.2018

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Też spokojniejsze...
Dobrze. Też spokojniejsze miejsce, piłam tam kawe, zła nie była do kawy jakies ciastko dodająNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1326

07.05.2018

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Podobnie jak...
Dobrze. Podobnie jak poprzednie costa.... szybka kawiarnia...Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1326

07.05.2018

ETNO CAFE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Spokojniejsze...
Bardzo dobrze. Spokojniejsze miejsce, poza kawą mają też koktaile i lodyNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1326

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Jak ktoś...
OK. Jak ktoś chce szybko wypic kawe to okNa plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1326

07.05.2018

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Market Biedronka z...
Market Biedronka z założenia bazuje na tanich produktach, ale razem ze spadkiem ceny spada ich jakość. Łatwo można zauważyć, że produkty sprzedawane pod logiem Biedronka, np dania w słoikach, zawierają mniej mięsa na rzecz większej ilości sosu itp. Wygląd marketu, w zależności od godziny, przypomina często zdemolowaną hurtownię. Porozrywane zgrzewki napojów, poprzestawiane produkty. Dotyczy to głównie działu z napojami, ale ogólnie można odnieść wrażenie, że w sklepie jest brudno i nieświeżo. Dział kosmetyczno chemiczny jest chyba najbardziej ubogi. Produkty jedynie tanich firm, mało znanych w bardzo ograniczonym wyborze. Bardzo dobrze zaopatrzono natomiast dział produktów takich jak słodycze, kawa, herbata. W dziale typowo spożywczym zdarzają się produkty przeterminowane, głównie nabiał. Owoce i warzywa pod względem jakości są zmienne w zależności od pory roku. Bardzo nieciekawy jest dział produktów okazyjnych lub sezonowych. Towar wyłożony jest byle jak. Personel nie dba o to, by klienci nie otwierali i nie niszczyli opakowań. W efekcie już na drugi dzień po wystawieniu towaru "promocyjnego" jest on porozrzucany. Jeśli jest to bielizna, lub odzież może być niekompletna, porozkładana do opakowań z innym oznakowaniem, inny towar może nosić ślady uszkodzeń. Jeśli chodzi o kolejki przy kasach, są one dość szybko "rozładowywane", kiedy w markecie robi się tłoczno natychmiast uruchamiane są dodatkowe kasy. Dużym plusem jest parking, choć ten akurat powstał dla potrzeb kościoła znajdującego się za marketem, ale w dni powszednie można z niego swobodnie korzystać idąc na duże zakupy. Plusem są też godziny otwarcia. Market otwarty jest 7 dni w tygodniu od wczesnych godzin rannych, do 21. Niestety ze względu na wątpliwą jakość towaru nie zaopatruję się często w tym markecie.

Katarzyna_1326

17.11.2009

Biedronka

Placówka

Gryfów Śląski, Kolejowa 8

Nie zgadzam się (14)
Portal społecznościowy Nasza...
Portal społecznościowy Nasza Klasa z początkiem był bardzo dobrym pomysłem, a jego głównym atutem była prostota. Głównym założeniem portalu było umożliwienie ludziom uczęszczającym do tych samych szkół, przyjaciół ze szkolnej ławki i znajomych odnajdywanie się po latach i odświeżanie znajomości. Niestety z czasem portal zapełnił się pomysłami zaczerpniętymi z innych portali społecznościowych, takich jak facebook, fotka.pl itp. Pojawiło się ocenianie zdjęć, opłaty za korzystanie z wielu funkcji, odpłatne wirtualne prezenty, fikcyjne konta (często o niecenzuralnej tematyce), znienawidzony przez użytkowników śledzik. Portal nawiązał umowy z innymi firmami. Obecni z pierwotnego założenia Naszej Klasy nie pozostało nic, utonęła w całej masie innych, nawet znacznie lepszych portali społecznościowych. Ludzie masowo z niej odchodzą. Dziwi mnie, że właściciele portalu nie reagują na negatywne opinie na temat wprowadzanych przez siebie nowinek, mimo iż zazwyczaj użytkownicy masowo buntują się przed nimi. Najlepszym przykładem może być zainstalowana nie tak dawno funkcja śledzik, której wiele osób próbowało się pozbyć, a mimo to funkcja istnieje i zostaje ulepszana. Na chwilę obecną bardzo negatywnie oceniam ten portal.

Katarzyna_1326

23.10.2009

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Przeprowadziłam obserwację strony...
Przeprowadziłam obserwację strony internetowej i usług świadczonych przez MIX ELECTRONICS. Firma prowadzi sprzedaż internetową, na pierwszy rzut oka dysponuje ogromnym asortymentem produktów i jako swój atut przedstawia niskie, konkurencyjne ceny. Na samym początku zapoznałam się z rubryką "opinie o nas" gdzie dowiedziałam się jedynie o pozytywnych stronach firmy. Zaciekawiła mnie wypowiedź pana z warszawy, który zwraca uwagę na to iż firma prowadzi sieć zwykłych sklepów, w których można obejrzeć towar, a następnie zamówić go przez internet i odebrać w sklepie płacąc kartą i omijając przesyłki kurierskie. Postanowiłam to sprawdzić. Firma ma ok 200 salonów, ale nie ma informacji co do różnicy ceny salonu i sklepu internetowego. Salony są nierównomiernie rozmieszczone w kraju i nierównomiernie zaopatrzone, co jest ogromnym minusem, ponieważ okazuje się, że pośród na pozór bogatej oferty, znaczna część produktów dostępna jest tylko w salonach i to nielicznych z zaznaczeniem, że produkty te mogą być rozpakowane (rozumiem, że były to produkty wystawowe). Kiedy wpisywałam adresy salonów w mojej okolicy oferta nagle drastycznie malała, towary okazywały się być dostępne jedynie na zamówienie, co oznacza, że nie ma ich w salonie głównym, mogą być jedynie sprowadzone od dystrybutora. Ceny towarów, mimo deklarowanej atrakcyjności nie odbiegają w żaden sposób od cen sugerowanych przez producentów, cen dostępnych w innych sklepach. Przy porównywaniu cen sugerowałam się głównie działem foto, ponieważ najlepiej znam te produkty. Sprawdziłam zarówno ceny jak i opisy. Ceny nie odbiegają od cen salonowych. Towar jest źle opisany, mało przejście. Sklep nie oferuje statywów i filtrów dostosowanych do aparatów fotograficznych jakie sprzedaje. Należy zwrócić uwagę, że jedynie osobisty odbiór towaru jest bezpłatny. Towar dostarczany do klienta poprzez kuriera UPS oznacza dodatkowe wydatki. Sklep umożliwia zakupy w systemie ratalnym, dając do wyboru trzy banki. Linki do stron tych podmiotów znajdują się na stronie firmy, niestety sklep nie wprowadził już dość popularnego system oprocentowania 0% co ponownie dodatkowo zwiększa koszty. Sama szata graficzna strony jest dość typowa dla tego typu sklepów. Zawiera dość przejrzyste informacje. Nie ma kłopotu z dotarciem do poszczególnych działów. Niestety towar przedstawiony jest tylko w formie jednego zdjęcia, za do w dużym rozmiarze i dobrej jakości, ale z jednej perspektywy. Poza tym zdarzają się drobne potknięcia, takie jak umieszczanie towarów w złych działach. (np. w dziale statywy znajduje się lodówka CANDY). Sklep internetowy MIX ELECTRONICS jest dobrym pomysłem, ale ograniczona dostępność produktów pozornie oferowanych przez firmę zniechęca do zakupów. Na korzyść firmy może działać szata graficzna strony MIX ELECTRONICS Z pewnością firma znajdzie więcej klientów na południu Polski, gdzie sieć salonów jest bardziej rozbudowana.

Katarzyna_1326

23.10.2009
Nie zgadzam się (19)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Katarzyno. Dziękujemy za cenne wskazówki dotyczące działania naszej strony internetowej. Aby sprostać oczekiwaniom Klientów, staramy się nieustannie wzbogacać nasz asortyment. Zapraszamy ponownie!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi