Opinie użytkownika (3)

W sklepie spodobały...
W sklepie spodobały mi się kolczyki, jednak w jednym z nich nie było zatyczki. Zapytałam kasjera czy nie ma dodatkowej pary na sklepie, Pan sprawdził informację w systemie, po czym poszedł ich również poszukać w magazynku. Kolczyków nie było. Kasjer zaproponował internetowe zamówienie biżuterii i pomógł mi z wypęłnieniem formularza. Obsługa sklepu była bardzo miła i pomocna!

Katarzyna_5147

23.05.2018

Bershka

Placówka

Wrocław, Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam burgery z...
Zamówiłam burgery z dowozem do hostelu. Jeden z nich nie odpowiadał temu co zamówiłam (brakowało składników), czas dostawy był długi, jednak mogło to wynikać z czasu świąt i dużej ilości zamówieneń, dostawa również nie była tania (10 zł). Po wszystkim napisałam maila z reklamacją i opisałam całą sytuację (szczególnie to, że dostałam burgera z samym mięsem i jalapenio). Manager restauracji bardzo mnie przeprosił i zapewnił, że takie sytuacje nie zdarzają się na co dzień, zaproponował również darmową wizytę w restauracji lub zwrot pieniędzy za zamówienie, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Widać, że firma dba o klientów!

Katarzyna_5147

22.05.2018

Bobby Burger

Placówka

Łódź, Piotrkowska 8

Nie zgadzam się (0)
Sytuacja miała miejsce...
Sytuacja miała miejsce około 2 miesiące temu. Kupiłam w Reserved perfume, którą wybrałam z próbek umieszczonych koło kasy. Obsługa kasjerska była bardzo miła. Po powrocie do domu i otwarciu pudełka zorientowałam się, że zapach nie odpowiada wybranej perfumie. Pani, która mnie obsługiwała zwyczajnie pomyliła pudełka. Następnego dnia wraz z paragonem powędrowałam do sklepu w celu wymiany produktu na prawidłowy. Usłyszałam, że perfumy nie podlegają wymianie, ale kasjerka obiecała potwierdzić informację u kierownika zmiany. Po raz drugi usłyszałam, że nie ma opcji wymiany ani zwrotu towaru. Poprosiłam więc o rozmowe z Panią kierownik i po opisaniu sytuacji, sprawdzeniu przez nią kamer i 15 minutowym tłumaczeniu, że to nie była moja wina, że dostałam zły produkt otrzymałam zwrot pieniędzy, gdyż jak się okazało perfumy, którą sobie wybrałam nie było nawet dostępnej w danym sklepie. Po wszystkim usłyszałam, że aby uniknąć takich sytuacji również powinnam pilnować i patrzeć na to co kasjer mi podaje.

Katarzyna_5147

22.05.2018

Reserved

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi