Na sklepie przeważnie jest porządek, ceny są na swoim miejscu.
Pracownik doradził produkt zgodnie z potrzebą klienta. Wizualnie przed sklepem jest czysto
Prawidłowo oświetlenie, oznaczenia marketingowe i czysto przed sklepem. Pracownicy zawsze pytają o kartę Biedronki, uprzejmość personelu jest na wysokim poziomie.
Na podstawie moich obserwacji sklepu Żabka, który znajduje się w obrębie mojego miejsca zamieszkania, mogłabym stwierdzić, że jakość produktów i ilość zatowarowania sklepu jest na wysokim poziomie, zawsze świeże pieczywo, towar na półkach poukładany schludnie i schematycznie, ale jeżeli chodzi o podejście do klienta to miałabym tutaj sporo zastrzeżeń. Małe zainteresowanie osoby, która wchodzi na sklep. Brak zwrotów grzecznościowych. Brak informacji dotyczących tego, że jest jakaś promocja i brak zapytania o aplikacje moja żabka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.