Opinie użytkownika (5)

Niedawno miałam okazję...
Niedawno miałam okazję zrobić badanie USG dziecka w tym szpitalu. Od początku spotkala mnie niespodzianka bo parking podziemny aktualnie jest wyłącznie dla pracowników szpitala. Na szczęście jest wyznazina strefa dla pacjentów na zewnątrz. Przy wejściu do szpitala obowiazkowa dezynfekcja rąk. Nastepnie po wyznaczonej lini do obsługi w celu wypelnienia dokąd się idzie. U nas obyło się bez papierologii. W podziemiach gdzie wykonywane jest USG bez kolejek. Lekarze wywołują po imieniu małych pacjentów. Następnie wizyta u specjalisty. Równie bez kolejki. W szpitalu znacznie mniej osob. Korytarze praktycznie puste.

Klient_7BiP

26.05.2020
Nie zgadzam się (0)
Apteka godna polecenia...
Apteka godna polecenia pod względem obsługi. Aptekarki zawsze cierpliwe i pomocne. Podpowiedzą, wyjaśnią, wszystko bez presji i pośpiechu. Sama apteka ma 3 stanowiska jednak kolejki bywają długie, zdarza się że klienci czekają na zewnątrz. Wewnątrz calkiem przyjemnie, można zmierzyć ciśnienie. Jest pojemnik na przeterminowane leki. Osobiście jest mi tam zawsze zbyt gorąco.

Klient_7BiP

20.02.2020

Miro Apteka

Placówka

Ożarów Mazowiecki, ul. Floriana

Nie zgadzam się (0)
Przez pewien już...
Przez pewien już czas nie miałam okazji robić zakupów w sklepach Biedronka, jednak sytuacja zmieniła się wczoraj. A oto i moje spostrzeżenia. Zaraz po wejściu moje niezadowolenie wywołał brak małego koszyka. Po przeciśnięciu sie do linii kas udało mi się go zdobyć. A zatrm do dzieła. Idąc alejami mapotykalam na przeszkody w postaci palet z towarem. Podłoga była brudna w wyniku deszczowej pogody. Na stoiskach z towarami panował bałagan i trudno było odnaleźć ceny towarów, na szczęście sytuację ratował czytnik w pobliżu. Na stoisku z owocami był względny porządek, choć asortyment był niewielki. W chłodniach z nabiałem stały puste opakowania zakrywajac towary. A przy kasach kolejki na szczęście dość szybko rozładowania dzięki otwarciu nowych kas tradycyjnych oraz coraz większej tendencji klientów do samoobsługi.

Klient_7BiP

11.02.2020

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niedawno miałam okazję...
Niedawno miałam okazję zrobić zakupy w jednym ze sklepów marki Rossman. Choć marka nie jestes mi obca to z taką obsługę spotkałam się po raz pierwszy. Kasjer wykazał się bardzo dużą znajomością produktów w zakresie pielęgnacji dziecięcej. Ponadto w sklepie panował ład i porządek.

Klient_7BiP

06.02.2020

Rossmann

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chciałabym się podzielić...
Chciałabym się podzielić moimi obserwacjami z miejsca, które miałam okazję odwiedzić, a jest to salon optyczny. Celem wizyty był dobór i zakup okularów dla mojego 4-letniego syna. Choć salon nie jest dedykowany wyłącznie dla dzieci to spotkaliśmy się tam z miłą i profesjonalną obsługą. Pani w salonie potraktowała dziecko bardzo poważnie, rozmawiała, pytała, podpowiadała i co ważne słuchała i rozumiała co dziecko ma do powiedzenia. Pani była zaangażowana w swoją pracę i poświęciła nam tyle uwagi, ile było konieczne by rozwiać nasze wszystkie wątpliwości i odpowiedzieć na nurtujące nas pytania, a tych nie brakowało bo asortyment salonu był bardzo szeroki. Sam salon sprawia wrażenie przyjaznego. Przystosowany dla wózków bo nie ma progów. Wewnątrz znajdują się krzesła i stół dla oczekujących. Dostępny jest dystrybutor z wodą oraz czasopisma a dla najmłodszych kartki i kredki do pisania. Miło wspominamy wizytę tam, bo zdarza się, aby tak mały klient został potraktowany z szacunkiem.

Klient_7BiP

04.02.2020

Optyk Mikulscy

Placówka

Ożarów Mazowiecki, ul. Floriana 2 lok. U2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi