Opinie użytkownika (2)

W czwartek miałam...
W czwartek miałam przyjemność rozmawiać z przemiłym panem z obsługi klienta. Miałam dosyć duży problem z dekoderem który po prostu z minuty na minutę przestał działać. Pan z infolinii wytłumaczył mi co mam zrobić a co najważniejsze dyktował mi to krok po kroku i był cały czas ze mną na lini. Gdyż nie udało się naprawić dekodera poprzez wykonywane czynności wezwał specjalistę który był już dzień później i wszystko sprawnie zrobił. Skończyło się wymiana dekodera na nowy ponieważ stary już nie dał rady.

Klient_DSeqT

24.01.2023

UPC

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W zeszłym tygodniu...
W zeszłym tygodniu zadzwoniła do mnie Pani konsultant sieć Play z propozycją przedłużenia umowy , na samym początku rozmowa przebiegała sympatycznie i wszystko wydawałoby się w porządku gdyby nie fakt tego gdyż odmówiłam przedłużenia umowy przez telefon i chciałam udać się bezpośrednio do salonu który mam 10 minut od domu rozmowa już nie była taka miła. Pani nagle zmieniła ton rozmowy i wręcz narzucała mi przedłużenie umowy przez telefon bo tak jest niby lepiej , jak już ostatecznie powiedziałam ze NIE DZIĘKUJE UDAM SIĘ DO SALONU , Pani w dosyć chamski sposób powiedział do widzenia i się rozłączyła.

Klient_DSeqT

24.01.2023

Play

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi