Opinie użytkownika (2)

Dzień dobry, chciałem wyrazić...
Dzień dobry, chciałem wyrazić swoją negatywną opinię na temat firmy Vecta. Otóż byłem ich klientem prawie 12 lat . W zeszłym roku przedłużyłem umowę. Zaproponowano mi pakiet Voucher Netflix na 12 mscy za 0 zł. Kiedy chciałem aktywować usługę zadzwoniłem na infolinię Vectra. Pani konsultant powiedziała żebym zalogował się do strefy klienta i zaznaczył opcję płacę z Vectra i Voucher będzie aktywny !! . Nie zastanawiając się zrobiłem co Pani mówi . Po 6 mscach nagle usługa została mi wyłączona. Okazało się, że Vectra doliczała mi do faktury kwotę 43 zł za każdy miesiąc, tylko dlatego, że zaznaczyłem opcję płacę z Vectra . Na nic zdały się moje reklamację że tak zostałem poinformowany na infolinii. !! Vectra nie raczyła nawet odsłuchać rozmowy między mną a ich pracownikiem. Zaznaczę że miałem zapisany dzień i godzinę rozmowy.. kwestia tylko odnalezienia rozmowy !! . Tłumaczyli się tylko tym, że to moja wina... że taką opcję zaznaczyłem . Reasumując, muszę teraz zaplacić 250 zł przez to że ich konsultant mnie tak poinformował a ja się na to złapałem. Dla mnie ta firma to jest jedna wielka porażka i każdemu odradzam.

Klient_dKYR

07.04.2022

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
13.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Dzień dobry ,...
Dzień dobry , chciałem tutaj wyrazić opinie na temat firmy VECTRA. Problem dotyczył internetu stacjonarnego. Nie miałem go półtorej miesiąca czasu !. Pracuje z domu zdalnie i o każdej godzinie go nie było, chwilami się pojawiał- ale były takie lagi ( przerwy w utracie pakietów) że nie szło pracować. Dzwoniłem z 20 razy do nich jak nie więcej , oczywiście połączyć się do nich to nie lada wyczyn- oczekiwanie na linii w środku dnia i nikt nie odbiera przez ponad pół godziny i albo Cię rozłączy, albo w końcu trafisz, ale nie do działu technicznego a np. do sprzedaży ( było tak często ) i ta Pani automat - mega uciążliwa sprawa. Wracając do tematu - Vectra, żadnego problemu z Internetem nie widziała... słyszałem tylko wyklepane regułki typu : rest routera, wyjąć kabel itp. Jak zobaczyli jakimś cudem że jest jakiś problem - to wystawili zgłoszenie i miał być serwisant. Z 6 razy były takie zgłoszenia przyjmowane przez nich. Oczywiście ani razu nikt się u mnie nie pojawił !! po czym dostawałem Smsa ze usterka naprawiona. Neta w dalszym ciągu nie było . Za którymś telefonem z kolei dowiedziałem się ze jest awaria na budynku i dlatego nie ma internetu. Dopiero za około półtorej tygodnia !! dostałem wiadomość, że problem w końcu został rozwiązany. Faktycznie internet się pojawił, ale nie na długo- bo może aż na 4 dni ;) . Zrobiłem reklamację do firmy Vectra, że przez ponad miesiąc nie miałem usług. Po kilku dniach dostałem odpowiedź, że oni odnotowali tylko 6 dni usterek i przyznają mi nędzne 13 zł rabatu !! nie uwzględniając tego, że dzwoniłem do nich tyle razy, zgłaszałem błędy i NIE MIAŁEM ŚWIADCZONYCH ZGODNIE Z UMOWĄ USŁUG. Oczywiście odwoływałem się od reklamacji, ale nic to nie dało. W między czasie złożyłem rezygnację z umowy . Nie dostałem ani jednego telefonu, dlaczego Pan od nas odchodzi itp ( a zaznaczę byłem ich klientem od 2011 roku !! ) Reasumując - dla mnie ta firma jest jedną wielką pomyłką i odradzam każdemu korzystanie z tego czegoś !!

Klient_dKYR

28.03.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi