Opinie użytkownika (2)

Zakupu dokonaliśmy w...
Zakupu dokonaliśmy w Białymstoku w centrum Alfa 23 listopada o godzinie 18:50. Jedno rozczarowanie usługą. Po dokonaniu płatności poprosili o wypisanie czeku bez podatków dla turystów. Sprzedawca przyszedł wypisać czek, bez chęci i bez nastroju. Ale przy kasie spotkałem się z koleżanką i zacząłem aktywnie komunikować się z nią w godzinach pracy, zapominając o nas klientach. Po 10 minutach komunikacji ze swoją dziewczyną powiedział nam, że czek nie może zostać wystawiony, ponieważ uderzyli w inną kasę. I cisza. Obojętność. Zaproponowałem przekazanie towaru i przebicie się do żądanej kasy. Obudził się. Powiedział, że znowu musi na coś czekać i odwrócił się, żeby porozumieć się ze swoją dziewczyną. Słyszeliśmy całą ich rozmowę, nikogo się nie wstydzili. Po wysłuchaniu opowieści o tym, jak jego przyjaciel już pracuje w szkole, czekaliśmy dalej bez wyraźnego powodu. Ale wtedy z hali przyszedł inny sprzedawca i załatwił wszystko w minutę. Cudowny. I ten pracownik nadal komunikował się w sprawach osobistych z przyjacielem w godzinach pracy. Po co więc zatrzymywać tych ludzi w pracy i płacić im pieniądze? Albo nie robi nic za darmo w tym sklepie. Niestety covid nie nauczył sklepów, które trzymają takie osoby w pracy.

Klient_jI4pl

10.12.2022

RTV EURO AGD

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
21 października kupiłem...
21 października kupiłem rzeczy w sklepie i poprosiłem o wypisanie tax free. Czek był wypisywany przez 40 minut, coś ciągle nie działało, pracownicy nie wiedzieli, co i jak robić. Starszy kasjer czekał kilka razy przez 10 minut, ale nie spieszyła się. Chętnie komunikowała się z kimś w sklepie, po rosyjsku, ale przy kasie, jakby mnie nie rozumiała, kiedy poprosiłem ją, aby nie wychodziła daleko, ale pomogła w czeku. Ze mną po rosyjsku nie chciała mówić i rozumieć. Dziwne dla starszego Sprzedawcy w sklepie. W rezultacie napisanie go zajęło dużo czasu, ale najciekawsze jest to, że czek został wypisany z błędami i został anulowany w urzędzie celnym. Okazuje się, że wszyscy pracownicy tego sklepu nie są profesjonalni, tylko zabrali czas.

Klient_jI4pl

05.11.2022

Zara

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi