Opinie użytkownika (16)

Bardzo dobrze. Zdecydowanie...
Bardzo dobrze. Zdecydowanie zbyt wysokie ceny i za małe porcje. Uprzejma obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_1872

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa z początkiem 2017 roku znacznie się pogorszyła. Ponadto ceny rosną, a posiłki dalej smakują tak, że po zjedzeniu można pożałować. Na plus jest znakomita lokalizacja większości z nich - wysoka dostępność lokalizacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Krzysztof_1872

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo szkoda, że od jakiegoś czasu w placówkach KFC nie można już poczytać prasy przy okazji posiłku. Poza tym często ketchup nie jest często wręczany spontanicznie np. do frytek a ilość serwetek obrazuje jakby były liczone co do jednej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Całkiem...
Bardzo dobrze. Całkiem dobra, polska sieciowa pizzeria. Obsługa czasem używa zdrobnień. Przejrzyste menu, nieprzejrzyste promocje (często nie łączą się ze sobą) Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Niekonsekwencja/niekompetencja: np....
Dobrze. Niekonsekwencja/niekompetencja: np. w restauracjach we Wrocławiu majonez wydawany jest za darmo, a w Bydgoszczy mi go odmówiono. Dość wysokie ceny. Brak placówki w Toruniu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dość...
Bardzo dobrze. Dość wysokie ceny, zmiany w programach lojalnościowych, rebranding może zepsuć rozpoznawalność stacji Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dużo...
Bardzo dobrze. Dużo produktów związanych z motoryzacją na stacji, pracownik podjazdu prawie zawsze widoczny/dostępny, zwykle jest urządzenie z powietrzem, ceny dość wysokie, personel zwykle profesjonalny Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Nierzadko kolejki...
Dobrze. Nierzadko kolejki na stacjach, ceny średnio-wysokie, polska stacja, obsługa niekiedy nieuprzejma ale zwykle względnie profesjonalna (nie zawsze jest powitanie i pożegnanie). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Najwięcej...
Bardzo dobrze. Najwięcej stacji w Trójmieście, nie podobają mi się kampanie reklamowe z piłkarzami, raczej konkurencyjne ceny paliw, polska firma Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Stacje...
Bardzo dobrze. Stacje mają zwykle raczej niskie ceny, częste kolejki, pracownicy zachowują się swobodnie (co nie zawsze jest dobre) - da się odnieść wrażenie że nie ma tam wdrożonych ścisłych standardów obsługi klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Zwykle wysokie...
OK. Zwykle wysokie ceny paliw, rzadko widać obsługę w obszarze podjazdu, wiele promocji związanych z programem lojalnościowym Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Niskie ceny...
Super. Niskie ceny paliw, prawie zawsze obecna obsługa przy dystrubutorze LPG, zwykle niezbyt duże kolejki Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1872

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W Atrium Copernicus...
W Atrium Copernicus (poprzednio pod nazwą "Galeria Copernicus"), po rozbudowie centrum handlowego prócz znacznie powiększonej przestrzeni i - co za tym idzie - większej ilości sklepów, można zaobserwować poprawę standardów na tzw. food courcie - obszarze, w którym konsumuje się posiłki z pobliskich restauracji. Do dyspozycji klientów jest kuchenka mikrofalowa - to rozwiązanie można uznać za dedykowane szczególnie matkom z małymi dziećmi, które mogą odgrzewać potrawy dobre dla małych brzuszków swoich pociech. Odpowiednie rozlokowanie foteli umożliwia również spokojne karmienie piersią, natomiast nie ma przeszkód aby robić to w każdym miejscum centrum handlowego.

Krzysztof_1872

06.05.2017

Galeria Copernicus

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego

Nie zgadzam się (0)
Kompetentna i zawsze...
Kompetentna i zawsze uśmiechnięta obsługa. Zwykle ruch umiarkowany.

Krzysztof_1872

20.01.2017

Piotr i Paweł

Placówka

Toruń, Szosa Bydgoska 24

Nie zgadzam się (0)
To, w jaki...
To, w jaki sposób zorganizowana jest kolejka w tym markecie nie jest jasne, brak również oznaczeń. Ruch popołudniami duży. Obsługa zawsze uprzejma. Łatwo o miejsce parkingowe. Brak alkoholu wysokoprocentowego.

Krzysztof_1872

20.01.2017

Kaufland

Placówka

Kamienna Góra, Jana Pawła II 10b

Nie zgadzam się (0)
Uprzejma obsługa, dość...
Uprzejma obsługa, dość długi czas realizacji zamówienia. Gdy przyszedłem o godzinie 9, placówka nie była jeszcze otwarta, mimo że powinna być.

Krzysztof_1872

20.01.2017

McDonald's

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi